افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
1

گل محمدی: من شخصیت و آبروی خود را برای مراقبت از تیمم خرج کردم/ برای کسب 3 جام جان باختیم – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 117054
گل محمدی: من شخصیت و آبروی خود را برای مراقبت از تیمم خرج کردم/ برای کسب 3 جام جان باختیم – پرسپولیس نیوز

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خیلی غیرحرفه ای و غیراخلاقی است که از پست دیگری درباره سرمربی تیم مقابل صحبت کنیم. یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از بازی با صنعت نفت آبادان گفت: از نظر برنامه بازی ظریفی با صنعت نفت آبادان داریم. نفتی افراد جوان و باتجربه ای هم دارد که با […]

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خیلی غیرحرفه ای و غیراخلاقی است که از پست دیگری درباره سرمربی تیم مقابل صحبت کنیم.

یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از بازی با صنعت نفت آبادان گفت: از نظر برنامه بازی ظریفی با صنعت نفت آبادان داریم. نفتی افراد جوان و باتجربه ای هم دارد که با انگیزه زیادی کار می کنند. پارسال شرایطی داشتند که عبدالله ویسی این تیم را در لیگ برتر نگه داشت و کارش از قهرمانی کم نداشت.

*پرسپولیس هنوز به آن چیزی که من می خواهم نرسیده است

وی ادامه داد: ویسی به طرز معجزه آسایی این تیم را در لیگ برتر حفظ کرد و کار بزرگی انجام داد. ما هم تیم آماده ای هستیم. شاید به دلیل مشکلاتی شرایط فنی مورد نظر من را نداشته باشیم اما آماده انجام یک بازی خوب هستیم. هفته گذشته برای ما خوب نبود. از نظر فرم بازی و کار فنی خیلی خوب نبودیم و متاسفانه امتیاز از دست دادیم.

* بازی با صنعت نفت قطعا جذاب خواهد بود

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: این هفته تمام تلاشمان را می کنیم تا یک بازی خوب انجام دهیم و سه امتیاز را بگیریم که هدف اصلی ما برای بازی فردا است. مطمئنم با توجه به بازیکنان و تکنیک خوبی که تیم حریف و ما در اختیار داریم، فردا شاهد یک دیدار جذاب و فنی بین دو تیم خواهیم بود.

* احضار من به کمیته اخلاق برای دفاع شخصی عجیب است

گل محمدی در خصوص احضارش به کمیته اخلاق برای واکنش به اظهارات خانی، یکی از اعضای هیات مدیره استقلال، تصریح کرد: من روز گذشته گفتم همه باید موضع خود را بدانند و بفهمند از چه جایگاهی صحبت می کنند. اگر این بحث ها را فردی تکنسین و فوتبالیست مطرح کند، هیچکس ناراحت نمی شود. من هم از این موضوع ناراحت شدم. که با اینطور حرف زدن احضار نمی شود، اما وقتی از خودم دفاع می کنم و هر دو احضار می شوند، عجیب است.

* صحبت های عضو هیئت مدیره استقلال درباره سرمربی پرسپولیس غیرمنصفانه و غیراخلاقی است

وی ادامه داد: من چند روز بعد از صحبت های ایشان پاسخ دادم و از خودم دفاع کردم که متاسفانه به هر دو مورد استناد قرار گرفت. اگر به او به خاطر تجاوز متهم می شد، قطعا صحبت نمی کرد و به این موضوع رسیدگی می شد. بحث من این است که شما باید موضع خود را بدانید و در مورد حریف خود صحبت نکنید. اگر صحبتی دارید، باید در مورد تیم شما باشد. خیلی غیرحرفه ای و غیراخلاقی است که از پستی دیگر درباره سرمربی تیم مقابل صحبت کنیم.

*من فقط به خانی تذکر دادم

سرمربی پرسپولیس درباره انتقاد یکی از روزنامه ها از او به خاطر اظهاراتی که در نشست خبری بعد از بازی با ملوان داشت، گفت: فقط گفتم خانی باید مراقب حرف هایش باشد. من به او بی احترامی نکردم و فقط به او تذکر دادم. به نظرم کلماتی که به کار بردم در مقایسه با سخنان آن آقا تند نیست.

گل محمدی در خصوص غایبان تیمش مقابل صنعت نفت گفت: وحید امیری را نداریم. میلاد سرلک نیز به تازگی به این مجموعه پیوست. مرتضی پورعلیگنجی و یاسین سلمانی نیز تحت عمل جراحی قرار گرفتند. 2 بازیکن جوان ما به شدت مصدوم شدند. خدا را شکر بقیه بازیکنان برای بازی فردا حضور دارند.

*شرایط باهویی بهتر شده است

وی در خصوص اینکه آیا نبیل باهویی به آمادگی لازم رسیده است، توضیح داد: زمانی که با ما شروع به همکاری کرد از نظر بدنی بسیار عقب مانده بود. وضعیت او در حال حاضر بهتر شده است، اما او هنوز باید به شرایط مسابقه برگردد تا ببیند شرایطش چگونه است.

* هیچ بازیکنی را فراموش نکرده ایم

سرمربی پرسپولیس در خصوص دلیل بازی نکردن محمدمهدی احمدی در تیم پرسپولیس گفت: شرایط به گونه ای است که به همه بازیکنان نیاز داریم و با توجه به فشردگی مسابقات قطعا این فرصت برای او فراهم خواهد شد. ما همه بازیکنانی را که الان در اختیار داریم حساب کرده ایم و اینطور نیست که فراموش یا بلااستفاده شوند. در صورت لزوم حتما از آن استفاده خواهیم کرد.

* واکنش گل محمدی به صحبت های موریس.

گل محمدی در پاسخ به صحبت ژوزه مورایس مبنی بر اینکه سپاهان حتی اگر 90 امتیاز هم بگیرد برنده نمی شود اما برخی از تیم ها با حفظ یک گل بازی را می برند، توضیح داد: من حرف او را نخوانده ام اما هر مربی که تحت فشار است می تواند بگوید. دنبال کردن متاسفم و این حرف ها درست نیست. مورائیس یک مربی خارجی با تجربه و باکیفیت است. او از نظر شخصیتی و تکنیکی یکی از مربیان خوب لیگ برتر است و بدون دغدغه کارش را در اصفهان انجام می دهد.

و افزود: شرایط سپاهان برخلاف ما است. پرسپولیس پس از چند قهرمانی به این وضعیت ادامه می دهد. فکر می‌کنم اگر مورایس جای ما بود، چیزهای خشن‌تر و بدتری می‌گفت. بازیکنان ما که در سال های اخیر این همه جام کسب کرده اند نادیده گرفته می شوند اما در سپاهان اصفهان همه چیز آماده و راحت است. از هر امکاناتی که بخواهند استفاده می کنند. باید مورائیس را در شرایط سختی قرار دهیم تا ببینیم او چگونه صحبت می کند (می خندد) اما ممکن است فشار زیادی به او وارد شود.

*مصدومیت پرسپولیس ربطی به مربی بدنساز این تیم ندارد.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که عملکرد مربیان بدنساز تیمش جدا از شرایط ورزشگاه آزادی در مصدومیت های متعدد بازیکنانش چقدر موثر است، گفت: همین مربی بدنسازی در پرسپولیس بود. پارسال هم مشکلی برای ما پیش نیامد. این آسیب ها ربطی به این موضوع ندارد. مرتضی که این اتفاق را در تیم ملی داشت. همه ما از وضعیت یاسین می دانیم که چقدر در پروازهای مختلف او را اذیت کردند. او تقریباً 17000 کیلومتر را پیموده بود و پیش فصل خوبی نداشت. آنها یک بازی سخت 3-2 انجام دادند و این اتفاق در شرایط سخت زمین آزادی برای آنها افتاد. این مصدومیت ها در درجه اول به خاطر شرایط محیطی بود و واقعا ربطی به مسائل داخلی تیم ندارد.

* یحیی درباره جذب دروازه بان خارجی چه گفت؟

گل محمدی درباره احتمال حذف یاسین سلمانی یا مرتضی پورعلیگنجی از لیست پرسپولیس و به خدمت گرفتن دروازه بان خارجی از لیست این تیم توضیح داد: هنوز تصمیمی نگرفته ام.

* بازیکنان پرسپولیس احساس رها شدن می کنند

وی در خصوص اینکه آیا باشگاه پرسپولیس توانسته مشکلات فعلی از جمله تغذیه بازیکنان را حل کند، پاسخ داد: در حوزه مالی اتفاق خاصی نیفتاده است. البته قول داده بودند امروز پرداختی داشته باشند اما هنوز این اتفاق نیفتاده است. البته می خواهم کلی صحبت کنم. بچه ها بعد از جام هایی که سال گذشته با تلاش و کمک هواداران به دست آوردند، همه جام هایی که بعد از کسب 3 جام دریافت نکرده اند مورد غفلت قرار گرفته اند و از نظر امکانات نادیده گرفته می شوند.

*همه در مورد من صحبت می کردند

سرمربی پرسپولیس تاکید کرد: این حس ناخودآگاه به بازیکن تزریق می شود و من مربی باید اینجا خود را نشان بدهم و اجازه ندهم بازیکنان وارد مصاحبه یا صحبت هایی شوند که تمرکز آنها را به هم بزند. وسط یه همچین کاری کردم و رسیدم وسط. من شخصیت و آبروی خود را خرج کردم تا بازیکنان درگیر نشوند چون باید مراقب تیم باشم. متأسفانه این موضوع به شخصه من را متاثر کرد و همه درباره من صحبت می کردند. یکی گفت من دارم اشک تمساح می ریزم و دیگری از روی عصبانیت بحث را متوقف کرد. افراد بی علاقه در مورد من صحبت کردند.

* بازیکنان پرسپولیس در بدترین شرایط موفق به کسب 3 جام شدند.

گل محمدی ادامه داد: می خواهم بگویم بازیکنان ما هر کاری از دستشان بر می آمد انجام دادند و برای گرفتن حقشان بیشتر از این باید می کردند. در سخت ترین و بدترین شرایط 3 جام به دست آوردند و هواداران را خوشحال کردند. ما واقعا نمی توانیم از کار آنها قدردانی کنیم، اما به دلیل یک سری مسائل پیش پا افتاده، آنها از امکانات اولیه، حداقل پاداش و … برخوردار هستند. در سال های اخیر هر کدام از این افراد 2-3 برابر پرسپولیس از سایر تیم ها پیشنهاد داشتند اما از آنها عبور کردند. آنها به این امید به پرسپولیس آمدند که پاداش دریافت کنند، شرایط زندگی خود را بهبود بخشند و مایل بیشتر را طی کنند. البته هدف اول آنها شادی هواداران است. حقوق شما باید حفظ شود.

* یک تیم رسانه ای با دامن زدن به مشکلات، ذهن ها را خراب می کند

و افزود: این حداقل نیاز همه بچه هاست که برآورده نشد. من باید از تیمم دفاع کنم و شرایطی را فراهم کنم که درگیر این موضوع نشوند و با هم مصاحبه نکنند. آیا در ماه‌های اخیر دیده‌اید که هیچ کدام از بازیکنان ما در مصاحبه مقابل کسی تمرکز خود را از دست داده‌اند؟ من اجازه چنین کاری را نداده ام چون نمی خواهم آنها درگیر شوند. خودم را به جلو هل دادم. این اتفاقات و داستان ها رخ داده است. از یک طرف باید به کمیته اخلاق بروم و از طرف دیگر باید پاسخگوی این افراد باشم. پشت این موضوع یک تیم رسانه ای هستند که با تغذیه این مسائل ذهن ها را خراب می کنند.

* مدیران باشگاه حداقل شرایط را برای تیم فراهم می کنند.

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: از هواداران عزیز می خواهم حواسشان بیشتر باشد و بدانند که امسال شرایط سخت تر از سال گذشته است. این مشکلات را تنها با اتحاد، همدلی، صمیمیت و حمایت بیشتر باید حل کنیم. این درخواست من از هواداران است که فقط به فکر تیم و بازیکنان باشند. در این شرایط سخت باید سعی کرد بیشتر از قبل تمرکز کرد. از مدیران باشگاه هم می خواهم حداقل شرایط را برای تیم فراهم کنند که واقعاً تقاضای زیادی نیست. امیدوارم با تمرکز خوبی به مسابقات ادامه دهیم. این تیم متعلق به میلیون ها هوادار است که جانشان در گرو نتایج پرسپولیس است.

* برای بردن 3 جام می میریم.

گل محمدی ادامه داد: در جریان مسابقه و در این ورزشگاه آزادی عزیزان زیادی را از دست دادیم. ما برای این قهرمانی ها می میریم که با تلاش فراوان به دست آمده است. شاید برخی فکر کنند که کسب 3 قهرمانی متوالی شرایط را برای پرسپولیس عادی می کند اما اصلا اینطور فکر نکنید. ما با سختی های فراوان به این مسابقات رسیدیم، مرگ چند هوادار ما را آزار داد و جان خود را برای کسب 3 جام دادیم. نادیده گرفتن این مسائل به این راحتی درست نیست و باید بیشتر تلاش کنیم تا به نتایج خوب برسیم.

وی در خصوص غزه گفت: به نظر من جنگ در هیچ کجای دنیا با هیچ دینی خوب نیست. من همه جنگ ها را محکوم می کنم، زیرا در این جنگ کودکان و افراد غیر مسلح می میرند. این حادثه از نظر انسانی و دینی هر طور محاسبه شود خوب نیست. امیدوارم این جنگ تمام شود زیرا فقط مردم عادی آسیب خواهند دید. این صحنه ها برای هرکسی که ذره ای دلسوزی دارد آزاردهنده است و امیدوارم پایان یابد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=117054

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.