افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
3

استقلال معادلات لیگ را تغییر داد/کسی برای پول نمی جنگد! – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 116885
استقلال معادلات لیگ را تغییر داد/کسی برای پول نمی جنگد!  – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان

نصرالله عبداللهی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره عملکرد بازیکنان یدی در لیگ برتر گفت: استقلال مسابقه به مسابقه می رود و توانست با تیمی که دارد نتایج خوبی بگیرد. و این منجر به نتایج خوبی شده است. نتایج. وی ادامه داد: انضباط تیم، حفظ سازمان دفاعی، هماهنگی خط دفاعی و حضور دروازه بان آماده […]

نصرالله عبداللهی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره عملکرد بازیکنان یدی در لیگ برتر گفت: استقلال مسابقه به مسابقه می رود و توانست با تیمی که دارد نتایج خوبی بگیرد. و این منجر به نتایج خوبی شده است. نتایج.

وی ادامه داد: انضباط تیم، حفظ سازمان دفاعی، هماهنگی خط دفاعی و حضور دروازه بان آماده باعث شد که دروازه استقلال مقابل آلومینیوم اراک برای کسب سه امتیاز این دیدار با وجود باز شدن باز نشود. یکی از ارکان اصلی خط دفاعی او اخراج شد اما شیراز تیم را متلاشی نکرد و استقلالی ها از هم حمایت کردند و بازی منطقی انجام دادند.

بازیکن سابق آبی پوشان تهرانی در پاسخ به این سوال که رمز موفقیت استقلال در هفته های اخیر چیست، تصریح کرد: اتحاد، همدلی، یکدستی و صداقت تیم به موفقیت استقلال کمک کرده است و همه سخت بازی می کنند و بدون یکی دنبال مقصر هستند. .

یک کارشناس فوتبال درباره عملکرد بلانکو در اولین بازی با استقلال گفت: او در بازی ای که جو سنگینی داشت به زمین آمد. اخراج عمدی شرایط را تغییر داده بود. برای قضاوت درباره بلانکو خیلی زود است. باید چند بازی به او بدهیم تا با تیم و جو ورزشگاه سازگار شود. مطمئنم نکونام بی دلیل او را به استقلال نیاورده است و در آینده بیشتر از او خواهیم شناخت.

وی در خصوص دیدار استقلال مقابل شمس آذر قزوین که پنجشنبه هفته جاری برگزار می شود، گفت: نکونام با نتایجی که به دست آورده معادلات لیگ را تغییر داده است. برخی معتقد بودند استقلال هرگز به صدر جدول نمی رسد اما می بینیم آبی پوشان تهرانی با 2 امتیاز اختلاف نسبت به رقیب سنتی خود در صدر جدول قرار دارد. بازیکنان نباید یک چیز را فراموش کنند: هر مسابقه تا پایان لیگ سخت و ظریف است. آنها نباید مغرور باشند. شمس آذر از آن دسته حریفی است که می تواند استقلال را با مشکل مواجه کند.

عبدالهی در پایان درباره صحبت های سرپرست و بازیکنان پرسپولیس درباره استقلال گفت: این دوستان بهتر است با حمله به استقلال نتیجه نگرفتن مقابل ملوان را توجیه نکنند. اینکه آیا بازیکنی دوست دارد کمترین شرط را انجام دهد به او بستگی دارد نه دیگران. هیچ کس در استقلال برای پول نمی جنگد. از مربی به مربی دیگر برای موفقیت تیم خرج می کنند تا بتوانند هواداران را خوشحال کنند. بنابراین بهتر است رقیب قدیمی به فکر حل مشکلات تیمش باشد و در کار خانوادگی استقلالی ها دخالت نکند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=116885

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.