افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
2

اسمارتک نیوز » برای خدمت به مردم و رشد کشور تلاش کنید

  • کد خبر : 116377
اسمارتک نیوز » برای خدمت به مردم و رشد کشور تلاش کنید

به گزارش اسمارتک نیوز، رئیس جمهور به نوجوانان نخبه فعال در عرصه های اجتماعی، ورزشی و علمی توصیه کرد از مهارت های خود برای خدمت به مردم و توسعه کشور استفاده کنند. آیت الله سید ابراهیم رئیسی ظهر امروز سه شنبه به مناسبت «هفته جوان» در دیدار جمعی از جوانان نخبه فعال در عرصه های […]

به گزارش اسمارتک نیوز، رئیس جمهور به نوجوانان نخبه فعال در عرصه های اجتماعی، ورزشی و علمی توصیه کرد از مهارت های خود برای خدمت به مردم و توسعه کشور استفاده کنند.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی ظهر امروز سه شنبه به مناسبت «هفته جوان» در دیدار جمعی از جوانان نخبه فعال در عرصه های اجتماعی، ورزشی و علمی با اشاره به حوادث اخیر غزه، آن را « تصویر روشنی از شرارت کشورهای استعمارگر علیه حقوق بشر و «ملتها» تشریح و اعلام کرد: در مواجهه با این تصویر سیاه، شاهد ترسیم تصویر درخشان دیگری از ظلم و مقاومت با عزت و اقتدار هستیم که در آن یک ملت مؤمن و اقتدار با الگو گرفتن از شهدای فهمیده صحنه هایی از رشادت و مقاومت خلق کرده است که جهانیان را به تحسین و حیرت واداشته است.

رئیس جمهور در این دیدار ضمن گرامیداشت روز جوان و روز دانشجو، “شناخت کشور و نیازهای آن” را یکی از مهمترین رسالت های نخبگان از جمله جوانان و اولین گام در مسیر ایفای نقش اجتماعی دانست. ، و اعلام کرد: نخبگان باید با عشق به کشور استعدادها را داشته باشند و از توانایی هایی که خداوند به آنها داده است برای رفع نیازهای جامعه استفاده کنند.

آیت الله رئیسی در ادامه استفاده از ظرفیت نوجوانان در دیپلماسی عمومی را برای تبیین دستاوردها و پیشرفت های کشورمان برای جوانان منطقه و کشورهای همسایه و رفع شبهات جمهوری اسلامی موثر و مهم دانست. از ایران ، و از نهادهای مسئول خواست تا شرایط لازم را فراهم کنند تا نوجوانان بتوانند این نقش را ایفا کنند.

نخبگان کشور ذخیره مهم جامعه و موتور محرکه توسعه کشور هستند.

رئیس جمهور نخبگان کشور را ذخیره مهم جامعه و موتور توسعه کشور دانست و افزود: در شرایط کنونی که دشمن با تمام توان تلاش می کند مردم را نسبت به آینده کشور ناامید کند و امید را به جامعه تزریق کند. یکی از مهمترین نقش های اجتماعی نخبگان است.

آیت الله رئیسی حفظ و تقویت هویت ایرانی-اسلامی را یکی از مولفه های موثر در ایجاد امید و خودباوری دانست و افزود: علاوه بر رسانه ها که باید به وظیفه خود برای تقویت اعتماد به نفس عمل کنند مثلاً فعال ترین رشته راهیان و راویان الشمغت نیز در تقویت اعتماد به نفس و هویت ایرانی- اسلامی و تقویت امید و انگیزه جوانان موثر خواهد بود. .

شورای عالی جوانان و نوجوانان باید تشکیل شود

رئیس جمهور در بخشی دیگر از سخنان خود از دبیر شورای عالی جوانان خواست تدابیری اتخاذ کند تا این شورا به شورای عالی جوانان و نوجوانان تبدیل شود و به عنوان کانون فکری جوانان کشور از ظرفیت فکری بهره مند شود. از جوانی

بکارگیری ظرفیت واحدهای صنعتی برای ارتقای مهارت کلیه دانش آموزان، علاوه بر تجهیز هنرستان ها، کمک به آموزش دانشجویان ورزشکار با استفاده از امکان آموزش از راه دور برای آن دسته از دانش آموزانی که در زمینه قهرمانی ورزشی فعالیت داشته و مجبور به حضور در اردوهای ورزشی هستند. . آنها نیز از جمله تاکیدات: رئیس جمهور در دیدار امروز با نوجوانان نخبه بود.

روایت پیشرفت کشور در رفع شبهات موثر است

رئیس جمهور با اشاره به طرح بررسی روایت پیشرفت که در ابتدای سال تحصیلی توسط رئیس جمهور پیشنهاد شد، گفت: روایت پیشرفت کشور در سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی به ویژه در دو سال اخیر. از زبان دانشجویان، رفع شبهات موجود مهم و مؤثر است، مسئولان مربوطه را آگاه و وادار به انجام اقدامات لازم برای رفع موانع احتمالی در این زمینه نمودند و در نهایت به آثار برتر ارائه شده در این کمپین پاداش داده شود. . در سطوح مختلف شهری، استانی و کشوری.

آیت الله رئیسی در بخش پایانی سخنان خود با بیان اینکه از بهره مندی از نعمت نخبگان، استفاده از این توانمندی در خدمت به مردم و توسعه کشور سپاسگزارم و طلاب نخبه را به تواضع در مقابل مردم توصیه کردند. خدایا به جامعه خدمت کن

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=116377

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.