افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
2

اسمارتک نیوز » انتقاد از ادبیات تهدیدآمیز سرمربی پرسپولیس

  • کد خبر : 116275
اسمارتک نیوز » انتقاد از ادبیات تهدیدآمیز سرمربی پرسپولیس

به گزارش اسمارتک نیوز، ادبیات تهدیدآمیز سرمربی پرسپولیس این روزها نسبت به منتقدان و متهمان در شرایطی قرار گرفته است که به عنوان معلم و سرمربی تیم بزرگی که الگوی بسیاری از هواداران فوتبال است، انتظار می رود اشتباه کن اتاق کنفرانس مطبوعاتی برای یک مکان دیگر. بر ندار فوتبال ایران سال هاست که با […]

به گزارش اسمارتک نیوز، ادبیات تهدیدآمیز سرمربی پرسپولیس این روزها نسبت به منتقدان و متهمان در شرایطی قرار گرفته است که به عنوان معلم و سرمربی تیم بزرگی که الگوی بسیاری از هواداران فوتبال است، انتظار می رود اشتباه کن اتاق کنفرانس مطبوعاتی برای یک مکان دیگر. بر ندار

فوتبال ایران سال هاست که با اخلاق بیگانه است، شاید از روزی که پول بدون قاعده به فوتبال پمپاژ شد و قشر جدید فوتبالی ها حسابشان را از بقیه جدا کردند، می شد پیش بینی کرد که آن روزها فرا می رسد.

روزهایی که خبری از «عباس اکرمی»، «پرویز دهداری»، «حسین فخری» و خیلی های دیگر نخواهد بود، مربیانی که قبل از مربیگری و مدیری بودن معلم اخلاق بودند. امروز اما فوتبال ایران گذشته اخلاقی خود را از دست داده است و مربیان نسل جدید غافل از پیشکسوتان تنها نام این بزرگان را در سالگردشان می آورند. با این حال، در عمل، فوتبال از دیروز دورتر می شود. .

اتاق مطبوعات ورزشگاه انزلی شاید آخرین پرده مرگ اخلاق در فوتبال بود که شنبه شب یحیی گل محمدی با ادبیاتی گزنده و به دور از ادب و جایگاهی که در آن نشسته خطاب به یکی از اعضای هیئت مدیره استقلال گفت. کارگردانان مدیرانی که به طعنه پرسپولیس را متهم کرده بودند.

صحبت های تهدید آمیز و توهین آمیز سرمربی پرسپولیس را بخوانید که اتاق مطبوعات را با جای دیگری اشتباه گرفت تا فاصله اخلاقی نیمکت باشگاه ها با گذشته بیشتر نمایان شود.

گل محمدی در پاسخ به مصاحبه یکی از اعضای هیئت مدیره استقلال که به پرسپولیس اتهاماتی وارد کرده بود، گفت: شاید او بلندتر از دهانش صحبت می کرد، نمی خواهم در شرایط سخت بازی کند اما باید بداند چه می گوید.به عنوان سخنگوی. من نمی دانم در استقلال چه می شود، باید درک کنید و بدانید که باید با احترام به تیم بزرگ پرسپولیس و افرادی که اینجا کار می کنند صحبت کنید و دفعه بعد باید جور دیگری به شما پاسخ دهم. “

شکی نیست که علیرضا خانی باید پاسخگوی اتهاماتی باشد که بدون نام بردن از پرسپولیس در مورد بهره مندی این تیم از داوری یا عصبانیت سرمربی برای گزینه ندادن مطرح کرد. بدیهی است که چنین اتهاماتی فضای فوتبال را بیش از گذشته متشنج و پرحاشیه می کند و هرگز قابل تایید نیست.

اما پاسخ سرمربی پرسپولیس به این مصاحبه با ادبیاتی تهدیدآمیز برای پست مربیگری تیم بزرگی مثل پرسپولیس مناسب نیست.

صحبت های گل محمدی در نشست خبری بعد از بازی مقابل ملوان اما آنچه از مکتب و اصول دورتر است باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس است. سرمربی پرسپولیس به دعوت سرمربی استقلال برای احترام احترام گذاشته است، اما خودش با بی احترامی و با استفاده از جملاتی مانند “بزرگتر از دهنت…”، “باید بفهمی” پاسخ او را داده است.

او در پایان حتی خانی را تهدید می کند که «این بار باید جور دیگری جواب بدهم»! البته این اولین بار نیست که سرمربی پرسپولیس منتقدان را با این زبان تهدید آمیز خطاب می کند. او اول شهریور ماه سال گذشته در نشست خبری پیش از بازی مقابل ذوب آهن، در مقابل انتقاد شدید یکی از روزنامه ها از قرارداد بازیکنان، تهدید به حمله به نویسنده مقاله کرد و گفت: «اگر هر کسی “اگر جلوی من بود و این را می گفت، واقعاً به او حمله می کردم. می کردم.”

بدیهی است هرگونه انتقاد تند و بی ادبانه و همچنین اتهامات غیرمستند مردود و قابل قبول نیست. اما در پاسخ به این گونه صحبت ها نباید خارج از دایره احترام تهدید کرد.

دستاوردهای فنی گل محمدی بر هیچکس پوشیده نیست، مربی ای که افتخارات بزرگی روی نیمکت پرسپولیس در پست فنی کسب کرده و با کسب سه قهرمانی و رساندن این تیم به فینال آسیا در تاریخ این باشگاه ماندگار شده است.

اما با توجه به جایگاه حقوقی گل محمدی به عنوان سرمربی پرسپولیس و تیمی میلیونی باید الگویی برای بازیکنان و هواداران این تیم باشد و عظمت نیمکت این تیم را از نظر حفظ کند. یک دیدگاه اخلاقی البته اگرچه گل محمدی کمتر از بسیاری از مربیان دیگر در حاشیه بوده است، اما بیان حرف های توهین آمیز و تهدید آمیز در جایگاه مربی ای مثل گل محمدی و سرمربی تیم فوتبالی مثل پرسپولیس نیست.

مشکلات مالی پرسپولیس نمی تواند توجیهی برای استفاده گل محمدی از چنین ادبیات مبتذل و خامی در واکنش به مخالفان باشد.

از این رو لازم است سرمربی پرسپولیس قبل از صحبت، خویشتن داری بیشتری داشته باشد و حرف های خود را مرور کند، همانطور که از نظر فنی جایگاه بزرگی پیدا کرده است، از نظر فنی نیز باید رفتار و گفتار خود را اصلاح کند. چشم انداز. یک دیدگاه اخلاقی به خصوص اینکه سرمربی پرسپولیس قبل از مربیگری حرفه ای معلم بوده و با چنین تجربه ای انتظار نمی رفت جلوی منتقدان و متهمان دیوانه شود و سالن کنفرانس مطبوعاتی را با جای دیگری اشتباه بگیرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=116275

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.