افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
2

معاون حقوقی پرسپولیس: با شعور مردم بازی نکنید/ طبق مستندات از استقلال شکایت می کنیم – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 115759
معاون حقوقی پرسپولیس: با شعور مردم بازی نکنید/ طبق مستندات از استقلال شکایت می کنیم – پرسپولیس نیوز

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: از مسئولان فعلی و سابق استقلال و برخی مدارک شکایت کردیم. حسین دوام صبح سه شنبه در گفتگوی تلفنی با یکی از برنامه های تلویزیونی گفت: با توجه به مستنداتی که در اختیار داشتیم و همچنین اظهارات مسئولان آن باشگاه، این شکایت را 5 مهرماه ثبت کردیم. مدارک نیز موجود […]

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: از مسئولان فعلی و سابق استقلال و برخی مدارک شکایت کردیم.

حسین دوام صبح سه شنبه در گفتگوی تلفنی با یکی از برنامه های تلویزیونی گفت: با توجه به مستنداتی که در اختیار داشتیم و همچنین اظهارات مسئولان آن باشگاه، این شکایت را 5 مهرماه ثبت کردیم. مدارک نیز موجود است و این شکایت به دلیل فراتر رفتن ثبت قرارداد بازیکن از سقف قرارداد و قانون ابلاغی بوده است.

و افزود: سقف قراردادی تیم های لیگ برتری بین 300 میلیارد تا حداکثر 325 میلیارد بوده است. استقلالی که مجوز حرفه ای نگرفته و مدعی دریافت ملی پوش است باید سقف 310 میلیاردی را لحاظ می کرد اما مبلغ اعلام شده از طریق مدیرعاملش 322 میلیارد است. همچنین نمی دانم جایگاه آقای خانی در استقلال چیست اما ایشان اعلام کردند که 520 میلیارد تعهد مالی داریم. حرف هایی زد که در حیطه وظایفش نیست. اصطلاحی که به کار برد هیچ ربطی به او ندارد. گاهی اتفاقاتی در خانواده می افتد. سرمربی ما قابل احترام است. شرایط باید جامعه را به آرامش برساند.

معاون حقوقی پرسپولیس خاطرنشان کرد: همچنین اظهارات حجت کریمی مدیرعامل وقت استقلال جزو مستندات ما بود.

وی گفت: سازمان لیگ مدارک ما را بررسی و به کمیته انضباطی ارسال می کند. همه باشگاه ها بدنه فوتبال کشور هستند و نباید شرایط متشنج شود. باید نام ببرم قرارداد یک بازیکن فصل قبل 12 میلیارد بود اما قراردادش 160 میلیون شده است. یعنی وقتی 10 درصد مطالبات را پرداخت کنند، 16 میلیون به سعید مهری پرداخت می شود؟ یعنی مربی استقلالی که قراردادش 50 میلیون ثبت شده، 5 میلیون حقوق می گیرد؟ هواداران تیم تیزبین، دقیق و فهمیده هستند. نمی توان با شعور مردم بازی کرد، این نکات قابل تامل است.

وی گفت: ما طرفداران خود را نمی خریم، بلکه آنها را می سازیم. این هوادار با بازی خوب و ارائه فوتبال زیبا باید آرام باشد.

دوام در خصوص اینکه استقلالی ها قصد دارند در نیم فصل قرارداد بازیکنی مثل سعید مهری را تعدیل کنند، گفت: این کار منطقی نیست. هدف این دستورالعمل شفافیت و رفتار مالی منصفانه است. آیا بازی با اعداد و اعلام ارقام غیر واقعی منصفانه است؟ نهادهای نظارتی اشرافی وجود دارد.

وی در خصوص کم شدن یک امتیاز از پرسپولیس گفت: باید احترام قوه قضائیه را حفظ کنیم. با احترام به قوه قضائیه آن امتیاز را با توجه به کسر 4 امتیاز استقلال از ما کم کردند. بحث اجاره خودرو گلسیانی و مالیات ذکر شده تعبیری بود که مرا مجبور کرد و به کمیته استیناف ارجاع دادیم. مالیات بر عهده شماست کسر امتیاز به دلیل هزینه تعدیل و سود بازیکن صحیح نیست. جریمه منصفانه است و ما منتظر تجدید نظر هستیم.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)