افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
3

زاهدی: خیلی دوبل و هت تریک کردم/ با رونالدو درباره تعویض پیراهن صحبت نکردم – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 115726
زاهدی: خیلی دوبل و هت تریک کردم/ با رونالدو درباره تعویض پیراهن صحبت نکردم – پرسپولیس نیوز

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من با رونالدو در مورد تعویض پیراهن صحبت نکردم و فقط درباره اشتباهی که منجر به اخراج میلاد سرلک شد صحبت کردم. شهاب زاهدی دوشنبه شب در گفت و گوی تلویزیونی با اشاره به تساوی قرمزها مقابل ملوان در هفته هشتم لیگ برتر گفت: بازی مقابل ملوان با تمام دیدارهای […]

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من با رونالدو در مورد تعویض پیراهن صحبت نکردم و فقط درباره اشتباهی که منجر به اخراج میلاد سرلک شد صحبت کردم.

شهاب زاهدی دوشنبه شب در گفت و گوی تلویزیونی با اشاره به تساوی قرمزها مقابل ملوان در هفته هشتم لیگ برتر گفت: بازی مقابل ملوان با تمام دیدارهای این فصل متفاوت بود. این اولین بار بود که واقعاً احساس می کردیم دعوت شده ایم. باید به تیم ملوان به خاطر هواداران خوبی که دارند تبریک بگویم. من واقعا “ازش لذت بردم. شرایط مسابقه بسیار سخت بود و فراموش نکنیم که ملوان امسال قابل احترام است. آنها فشرده بازی کردند و برنامه های تاکتیکی خوبی داشتند و در نهایت بازی 0-0 به پایان رسید.

وی در ادامه به شرایط پالش ها برای این دیدار اشاره کرد و گفت: نمی خواهم وارد موضوعات دیگر شوم اما شرایط برای ما نسبت به روز قبل از بازی متفاوت بود. رفتیم انزلی و با شرایط هتل بالاخره بازی کردیم. به هر حال فوتبال است و همه این چیزها غیرقابل قبول است، زیرا هواداران ما همیشه انتظار برد دارند.

مهاجم پرسپولیس ادامه داد: مشکلاتی وجود داشت که در طول فصل برطرف شد اما فقط یک بازی بود و فصل طولانی خواهد بود. درست است که باید از هر بازی نهایت استفاده را ببریم اما به نظر من با توجه به شرایط یک امتیاز قابل قبول بود.

زاهدی درباره چمن ورزشگاه توضیح داد: قبل از بازی زمین را آبیاری نکردند و ناگهان در اواسط بازی روشن شد و بازی متوقف شد. خیلی عجیب بود. در قسمت اول بیشتر اتفاقات را دنبال می کنیم تا پیشرفت مسابقه. چمن هم خیلی مساعد نبود. در واقع زیبایی خاص خودش را داشت و ظاهر خوبی داشت اما راحت نبود. شما نمی توانستید به راحتی توپ ما شوید و هر کاری می خواهید بکنید.

وی در پاسخ به این سوال که چمن کدام ورزشگاه وضعیت خوبی دارد، گفت: به نظر من در دو دیدار اخیر شرایط زمین آزادی خوب بود و زمینی که مقابل فولاد بازی کردیم نیز خوب بود.

زاهدی با اشاره به اتفاقات بازی پرسپولیس مقابل النصر افزود: فکر می کنم تنها چیزی که دیگر مهم نبود فوتبال بود. روند بازی خوب پیش نرفت و در لیگ قهرمانان یک بازی را باختیم، اما ادامه خواهیم داد.

مهاجم پرسپولیس درباره صحبتی که با رونالدو داشت، توضیح داد: حتی اگر به زبان بدن و صحبت های من دقت کنید متوجه می شوید که من در مورد صحنه ای صحبت می کنم که میلاد سرلک به پای رونالدو ضربه زد و کارت دوم را برای او زرد کرد. .

وی تاکید کرد: به نظر من اگر آن صحنه اشتباه بود، هیچ کارتی دریافت نمی کردم، اما زمانی که ما بین دو نیمه زمین را ترک کردیم، رونالدو به داور گفت که فقط مچ دست من را می زدند و این تاثیر داشت. روی داور وقتی ده نفر بودیم، سخت شد. تنها چیزی که مورد بحث قرار نگرفت پیراهن بود.

زاهدی درباره یک فرصت از دست رفته در این بازی گفت: در آن صحنه پاس دادم، چون محمد با من تماس گرفت و من با تماس بازی کردم و لگد زدم. زاویه خیلی باریک بود. آن صحنه با گل نصر مقایسه شد اما شرایط من با گل نصر فرق داشت. برای من کمی عجیب بود اما اشکالی ندارد.

وی در مورد سن خود گفت: در پرسپولیس نوزده ساله بودم و الان 28 ساله هستم. من هم جوان نیستم.

زاهدی در تشریح شرایط خود در اولین دوره حضورش در تیم ارتش سرخ بیان کرد: شرایط تیم در دوران مربیگری درخشانش خوب نبود اما در دوران سرمربیگری تیم نیاز به تغییر و تحول داشت و در بحران بود. پس از آن پرسپولیس به اوج خود بازگشت.

وی با اشاره به نحوه آمدنش به تیم اصلی تصریح کرد: آن زمان اینطور نبود که بازیکنی از تیم پایه به تیم اصلی بیاید. از یک تیم لیگ برتری پیشنهاد دریافت کردم و به حسین عبدی که مدیر آکادمی بود گفتم. در 10 بازی گل های زیادی زدم و به تیم اصلی رفتم و بعد از ده روز حضور در تیم اصلی به تیم بزرگسالان رفتم.

وی به هدر دادن یک پنالتی در بازی با قشقایی تاکید کرد: مقابل قشقایی خیلی خوب بازی کردم و این بیشتر اذیتم می کند. در آن مسابقه ملی پوشی حضور نداشتیم و با 13، 14 بازیکن به شیراز رفتیم. مهدی شیری هم در آن بازی خیلی ما را اذیت کرد. دروازه بان جلو آمد و پنالتی را گرفت. من یک بازیکن جوان و بدون تجربه بودم و وقتی توپ را دریافت کردم نمی دانستم آن را کجا بگذارم. در نهایت آن پنالتی خراب شد.

زاهدی درباره جنگ روسیه و اوکراین در زمان حضورش در اوکراین گفت: صبح بازی داشتیم و همه چیز خوب بود. باید ساعت هشت صبح بیدار می شدم تا بروم فرودگاه و به بازی برسم. از اونجایی که زود بیدار میشم ساعت 6:30 صبح بیدار شدم دیدم همه تو گروه دنبال پاسپورتشون میگردن و جو متشنجی هست. دیدم مشکلات زیادی دارد و وقتی خبر خواستم متوجه شدم جنگ شده و همه به دنبال رفتن هستند.

وی ادامه داد: من هم به باشگاه رفتم و پاسپورتم را گرفتم. حتی دو روز دیگر ماندم و فکر می کردم اوضاع آرام می شود اما دیدم اوضاع بدتر می شود و بعد از سه روز با قطار رفتم. شهری که در آن بودیم نزدیک ترین شهر به روسیه بود و من 20 ساعت با قطار رفتم. من به یک شهر مرزی به نام Lviv رفتم و آن شهر با لهستان و مجارستان هم مرز است، اما مدیر برنامه من به من گفت که مرز مجارستان را ترک کنم و مکان بسیار آرام است.

زاهدی به خاطر بازی با پیکان و زدن سه گل در آن دیدار متمایز بود: من خیلی دوبل و هت تریک کردم. آن روز برای من فوق العاده بود و خاطره همیشه باعث لبخند من می شود.

وی ادامه داد: همه بازیکنان ما بازیکنان باکیفیتی هستند اما سروش رفیعی بازیکن بسیار خوبی است و وقتی با من صحبت می کنند با حرف هایش به من کمک می کند و با او احساس خوبی دارم.

مهاجم پالش پوشان در خصوص اینکه گلسیانی اولین پنالتی زن این تیم است اما مقابل پیکان یک پنالتی زد، گفت: زیاد درباره این موضوعات صحبت نمی کنم. در آن صحنه به سراغ سروش رفیعی رفتم و از او خواستم پنالتی بزند و این کار را انجام دادم اما قطعاً این به نظر تیم و بازیکنان بستگی دارد و اگر قرار است گئورگ پنالتی بزند چرا که نه؟

وی درباره برنامه خود برای بعد از فوتبال گفت: در تجارت موفق خواهم شد و این برایم جالب است و بعد از فوتبال به تمرین و به طور کلی فوتبال فکر نمی کنم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=115726

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.