افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
3

گل محمدی: مدت هاست که توجه مسئولان را به مشکلات جلب می کنیم/ شکایت را از داور پس می گیریم چون باید خودمان خوب باشیم – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 115360
گل محمدی: مدت هاست که توجه مسئولان را به مشکلات جلب می کنیم/ شکایت را از داور پس می گیریم چون باید خودمان خوب باشیم – پرسپولیس نیوز

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: داور در بازی ما مقابل ملوان اشتباهات اساسی کرد اما بهتر است باشگاه شکایت از او را پس بگیرد. یحیی گل محمدی در گفت و گو با برنا درباره دیدار روز گذشته پرسپولیس و ملوان گفت: بازی بسیار سختی بود. تماشاگران ملوانی جو خاصی را در ورزشگاه ایجاد کردند و […]

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: داور در بازی ما مقابل ملوان اشتباهات اساسی کرد اما بهتر است باشگاه شکایت از او را پس بگیرد.

یحیی گل محمدی در گفت و گو با برنا درباره دیدار روز گذشته پرسپولیس و ملوان گفت: بازی بسیار سختی بود. تماشاگران ملوانی جو خاصی را در ورزشگاه ایجاد کردند و ملوانی بازی واقعا خوبی را ارائه کرد. در نیمه دوم کمی بهتر شدیم و مالکیت توپ را در اختیار داشتیم، اما در مجموع روز خوبی نداشتیم و باید بهتر عمل می کردیم.

و افزود: تیم در شرایط سختی قرار دارد. می دانید که بچه های ما خیلی وقت است که از باشگاه ابراز نارضایتی می کنند اما هنوز اتفاقی نیفتاده است و این شرایط برای تیمی مناسب است که فصل گذشته تمام جام ها را نبرد. امیدوارم به تیم رسیدگی شود و مشکلات روحی تیم به حداقل برسد چرا که در مدت زمان کوتاهی بازی های مهم و حساسی در لیگ و آسیا پیش رو داریم.

گل محمدی درباره تاثیر قضاوت داور بر عملکرد تیمش گفت: صحنه هایی بود که به طور اتفاقی آنها را دیدم و کارشناسان گفتند داور برای ما سوت زد اما از باشگاه خواستم شکایت خود را از تیم داوری پس بگیرند چون باید باید شکایت کنند. مقام اول باشد.” خودمان خوب باشیم و عملکرد خوبی در زمین داشته باشیم. من دوست ندارم اینگونه تصور شود که ضعف های خودمان را نادیده می گیریم و می خواهیم داور را مقصر بدانیم. باز هم می گویم داور اشتباهاتی داشت اما ابتدا باید نقاط ضعف خود را اصلاح و اصلاح کنیم.

وی در پایان گفت: در نشست خبری از داوران تشکر کردم و برایشان آرزوی موفقیت دارم. روزهای مهمی در پیش داریم و باید تیم را برای مسابقات سنگین آماده کنیم و برای مسائل دیگر وقت نداریم.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)