افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
2

مهدوی: خستگی در پای بازیکنان پرسپولیس مشهود بود/ مصدومیت ها جایگاه تخصصی بازیکنان را تغییر داد – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 115304
مهدوی: خستگی در پای بازیکنان پرسپولیس مشهود بود/ مصدومیت ها جایگاه تخصصی بازیکنان را تغییر داد – پرسپولیس نیوز

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است شاگردان گل محمدی مقابل ملوان به دلیل مصدومیت بازیکنان تاثیرگذار خود و البته خستگی امتیاز از دست دادند. محمدرضا مهدوی در گفت وگو با تسنیم درباره تساوی پرسپولیس مقابل ملوان بندرانزلی در هفته هشتم لیگ برتر اظهار داشت: به نظرم بازی جذابی نبود. پرسپولیس به پیروزی و سه امتیاز […]

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است شاگردان گل محمدی مقابل ملوان به دلیل مصدومیت بازیکنان تاثیرگذار خود و البته خستگی امتیاز از دست دادند.

محمدرضا مهدوی در گفت وگو با تسنیم درباره تساوی پرسپولیس مقابل ملوان بندرانزلی در هفته هشتم لیگ برتر اظهار داشت: به نظرم بازی جذابی نبود. پرسپولیس به پیروزی و سه امتیاز نیاز داشت اما ملوان با ارائه یک بازی منطقی و نیمه نزدیک مقابل قهرمان لیگ برتر ایران و نایب قهرمان آسیا به دنبال یک امتیاز بود. پرسپولیس با بازی هایی که انجام داده توقع مردم و لیگ را بالا برده است و هیچکس از او انتظاری جز برد ندارد. از آنجایی که استقلال، رقیب قدیمی پرسپولیس هم پیروز شده بود، انتظارات پرسپولیس بیشتر از عملکردی بود که مقابل ملوان نشان داد.
و افزود: به نظر من پرسپولیس همیشه پرسپولیسی نبود و خستگی در پاهای بازیکنان مشهود بود. به هر حال وقتی تیمی در لیگ قهرمانان آسیا بازی حساسی دارد و در بازی بعدی خود در لیگ برتر با شدت بازی می کند، خسته می شود. این مورد استثنایی نیست و فرقی بین پرسپولیس و سپاهان نیست. پس از این تساوی، یحیی گل محمدی باید تیم را بازیابی کند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با اشاره به تغییر پست های غیرتخصصی اما اجباری سرخ ها مقابل بندرانزلی، تصریح کرد: وحدت حنان اف در پست دفاع راست تخصصی بازی خواهد کرد اما شرایط پرسپولیس به گونه ای است که به دلیل مصدومیت، گل محمدی مجبور است از این بازیکن در پست هافبک نافذ استفاده کند و از هافبک دفاعی استفاده کند. اگرچه او خوب بازی کرد و سخت کار کرد، اما مهم نیست که مصدومیت شرایط را متفاوت کرد. وقتی پرسپولیسی‌ها دچار مصدومیت می‌شوند و نشاط ندارند، طبیعتا این تیم نمی‌تواند به مهاجم خود غذا بدهد. بهترین هافبک پرسپولیس و بهترین هافبک این تیم مصدوم هستند. مهدی ترابی همچنان از بهترین های خود فاصله دارد و بازیکنان تعویضی نتوانستند آنچنان تاثیرگذار باشند.

وی در پاسخ به این سوال که چرا بازیکنان ذخیره پرسپولیس با وجود مصدومیت بازیکنان کلیدی این تیم نتوانستند از فرصت حضور در زمین استفاده کنند، گفت: سرمربی با توجه به شرایط تمرین و تاکتیک خود، بازیکنان تعویضی را تعیین می کند. . بازی در پرسپولیس مایه افتخار هر فرد یا بازیکنی است و قطعا بازیکنان با جان و دل به میدان می روند. البته گاهی اوقات در زمین فوتبال کارها به دلخواه ما پیش نمی رود.

مهدوی درباره اینکه ملوان با هدایت تارتار شانس داشت و می توانست پرسپولیس را شکست دهد، تاکید کرد: بله، این احتمال وجود داشت. به خصوص در دقیقه 5+90 که یک ضربه ایستگاهی برای پرسپولیس ایجاد شد اما همین صحنه تبدیل به یک ضدحمله با تعداد زیادی بازیکن برای ملوان شد که به دلیل کم تجربه و جوانی تبدیل به گل نشد. از بازیکنان تیم محلی شاید آنها (ملوان ها) می توانستند بازی را ببرند. به نظر من تیم مهدی تارتار بازی خوبی انجام داد.

وی در پاسخ به این سوال که چرا با وجود تساوی سپاهان مقابل نساجی و پیروزی استقلال در هفته هشتم لیگ برتر، پرسپولیس آنقدر قدرتمند برای قهرمانی عمل نکرد، تصریح کرد: هنوز برای صحبت در مورد بالای جدول زود است. شما می توانید در مورد جدول در نیمه دوم و در پایان فصل صحبت کنید. البته جامی به قهرمان میان فصل نمی دهند اما از نظر معنوی تاثیرگذار است. پرسپولیس در این بازی خارج از خانه امتیاز از دست داد اما اگر بتواند در خانه پیروز شود و حداقل امتیاز خارج از خانه کسب کند، قطعا می تواند موفق باشد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)