افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
3

کارشناس داوری: پنالتی پرسپولیس مقابل ملوان دیده نشد – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 114722
کارشناس داوری: پنالتی پرسپولیس مقابل ملوان دیده نشد – پرسپولیس نیوز

کارشناس داوری فوتبال کشور معتقد است داور دیدار ملوان بندرانزلی و پرسپولیس اشتباه کرد و پنالتی قرمزها را ندید. حیدر سلیمانی کارشناس داوری فوتبال کشورمان درباره صحنه افشار صداقت دروازه بان تیم فوتبال ملوان بندرانزلی و کنترل توپ در خارج از محوطه اظهار داشت: از زاویه دوربین در وسط بیرون زمین. ، نمی توان با […]

کارشناس داوری فوتبال کشور معتقد است داور دیدار ملوان بندرانزلی و پرسپولیس اشتباه کرد و پنالتی قرمزها را ندید.

حیدر سلیمانی کارشناس داوری فوتبال کشورمان درباره صحنه افشار صداقت دروازه بان تیم فوتبال ملوان بندرانزلی و کنترل توپ در خارج از محوطه اظهار داشت: از زاویه دوربین در وسط بیرون زمین. ، نمی توان با دقت اظهار نظر کرد که دروازه بان ملوانتینو در خارج از محوطه جریمه توپ را لمس کرده است. اگر دروازه بان روی همان خط توپ را لمس کرده باشد هند محسوب نمی شود.

وی در خصوص صحنه پنالتی ادعایی بعد از ضربه ایستگاهی پرسپولیس در محوطه ملوان، تصریح کرد: فکر می کنم پنالتی پرسپولیس در صحنه دقیقه 13 بازی دیده نشد، چون مدافع ملوان روی پرسپولیس افتاد. مهاجم در محوطه جریمه. شاید اگر کمک داور ویدیویی حضور داشت داور در این صحنه اشتباه نمی کرد. ازدحام جمعیت در محوطه جریمه باعث شد وحید کاظمی داور صحنه را به درستی نبیند و اعلام پنالتی کند.

این کارشناس داوری در خصوص لحظه سقوط امید عالیشاه در موقعیت گلزنی پرسپولیس مقابل ملوان، اظهار داشت: من به اشتباه اعتقادی نداشتم و معتقدم تصمیم برای ادامه بازی درست بوده است. حتی اگر خطا هم می شد عالیشاه بیرون از محوطه جریمه در زمین بود، بنابراین نمی توانست پنالتی باشد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)