افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
1

سری گلکسی اس 24 از ویژگی Ultra HDR پشتیبانی خواهد کرد

  • کد خبر : 114665
سری گلکسی اس 24 از ویژگی Ultra HDR پشتیبانی خواهد کرد

شرکت کره ای سامسونگ، یکی از بزرگترین و محبوب ترین برندهای گوشی های هوشمند در جهان، ظاهرا در حال کار بر روی اضافه کردن ویژگی Ultra HDR به سری گلکسی اس 24 است. یکی از شناخته شده ترین و شناخته شده ترین افشاگران صنعت موبایل با نام کاربری Ice Universе فاش کرده است […]


شرکت کره ای سامسونگ، یکی از بزرگترین و محبوب ترین برندهای گوشی های هوشمند در جهان، ظاهرا در حال کار بر روی اضافه کردن ویژگی Ultra HDR به سری گلکسی اس 24 است. یکی از شناخته شده ترین و شناخته شده ترین افشاگران صنعت موبایل با نام کاربری Ice Universе فاش کرده است که هر سه مدل این سری یعنی گلکسی اس 24، گلکسی اس 24 پلاس و گلکسی اس 24 اولترا با هم سازگار خواهند بود. با Ultra HDR. مشخصه. با دی جی همراه باشید.

کلمه HDR مخفف High Dynamic Range به معنای محدوده دینامیکی بالا است و در عکاسی این اصطلاح به رابطه بین روشنایی تصویر و تاریکی آن اشاره دارد. اگرچه HDR فناوری چندان جدیدی نیست، اما بسیاری آن را به دلیل استفاده اخیر در آیفون‌ها و برخی از مدل‌های جدید اندروید به عنوان یک فناوری کاملاً مدرن می‌شناسند.

در همین حال، Ultra HDR یک فرمت و ویژگی جدید عکس است که در اندروید 14 معرفی شده است که به کاربران امکان می دهد تصاویر و فیلم های HDR را با فرمت اصلی HDR در دستگاه های سازگار ضبط و مشاهده کنند. بسیاری از گوشی‌های هوشمند (عمدتا مدل‌های رده بالا) از ویدیوی 10 بیتی HDR پشتیبانی می‌کنند، اما در واقع، ویژگی Ultra HDR در اندروید 14 به کاربران اجازه می‌دهد تا تصاویر را با فرمت JPEG، اما با محدوده دینامیکی بیش از 8 بیت ثبت کنند. این ویژگی در حال حاضر در برخی از گوشی های پرچمدار برندهای چینی موجود است، اما سامسونگ هنوز آن را روی دستگاه های خود پیاده سازی نکرده است.

در حال حاضر، شایعه شده است که سری گلکسی اس 24 با نمایشگرهای Super AMOLED با حداکثر روشنایی 2500 نیت عرضه می شود که 42 درصد روشن تر از سری گلکسی S23 سال گذشته است. چنین صفحه نمایش روشنی باعث می شود پرچمداران جدید سامسونگ برای نمایش محتوای HDR عالی باشند.

Ultra HDR

در حال حاضر، اکثر گوشی‌های هوشمند اندرویدی ابتدا تصاویر و ویدیوهای HDR را به تصاویر محدوده دینامیکی SDR تبدیل می‌کنند و سپس آنها را با فرمت SDR نمایش می‌دهند و باعث از بین رفتن اطلاعات گسترده دامنه دینامیکی می‌شوند.

از طرفی آیفون ها مدتی است که می توانند محتوای HDR را نمایش دهند. با این حال، با معرفی Ultra HDR در اندروید 14، انتظار می رود پرچمداران اندرویدی بیشتری از این ویژگی پشتیبانی کنند، از جمله سری گلکسی اس 24 سامسونگ.

ویژگی Ultra HDR سری گلکسی اس 24 به کاربران این امکان را می دهد که عکس ها و فیلم های HDR را با شکوه تمام، با تمام جزئیات و رنگ های ثبت شده توسط دوربین، مشاهده کنند. این باعث می شود کاربران پرچمداران سامسونگ تجربه بصری فراگیرتر و لذت بخشی داشته باشند.

شایان ذکر است که انتظار می رود سری گلکسی اس 24 در اوایل سال 2024 عرضه شود.




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=114665

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.