افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
2

پیروانی: سرمربی پرسپولیس را با دیگران مقایسه نکنید، باید به این تیم احترام بگذارید – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 114631
پیروانی: سرمربی پرسپولیس را با دیگران مقایسه نکنید، باید به این تیم احترام بگذارید – پرسپولیس نیوز

مدیرعامل تیم فوتبال پرسپولیس از اظهارات روزهای اخیر انتقاد کرد. افشین پیروانی پس از بازی خارج از خانه پرسپولیس مقابل ملوان گفت: دو تیم خوب و با سابقه بازی خوبی ارائه کردند. این روزها همه کسانی که می خواهند دیده شوند از پرسپولیس می گویند. وی در مورد اینکه آیا منظورش علیرضا خانی از اعضای […]

مدیرعامل تیم فوتبال پرسپولیس از اظهارات روزهای اخیر انتقاد کرد.

افشین پیروانی پس از بازی خارج از خانه پرسپولیس مقابل ملوان گفت: دو تیم خوب و با سابقه بازی خوبی ارائه کردند. این روزها همه کسانی که می خواهند دیده شوند از پرسپولیس می گویند.

وی در مورد اینکه آیا منظورش علیرضا خانی از اعضای هیئت مدیره استقلال است، گفت: اسم کسی را نبرید. هر تیم دیگری که بخواهد دیده شود نام پرسپولیس را می آورد. یادمان باشد پرسپولیس تیم بزرگ و محبوبی است. او 3 قهرمانی دارد. حداقل یک قهرمانی بیار و بعد اینطور نظر بده.

مدیرعامل تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بحث داوری، بحث ورزشگاه، پست و تیم. یادتان باشد به پرسپولیس و کادرفنی اش احترام بگذارید. شما باید به اتفاقاتی که در پرسپولیس می افتد احترام بگذارید. باشد که آخرین بار شما باشد! الان در رختکن ما همه می خواهند مصاحبه کنند چون همه اجازه دارند علیه پرسپولیس نظر بدهند.

و افزود: بهترین مربی را داریم. او می توانست جای دیگری برود و چند قرارداد ببندد اما برای پرسپولیس و عشق هواداران ماند. نظر ندهید و مربی ما را با مربی دیگری مقایسه نکنید. یادتان باشد که از تیم بزرگ پرسپولیس صحبت می کنید.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)