افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
1

قنبرپور: پرسپولیس توانایی صعود به فینال آسیا را دارد/ هیچ بازیکنی نمی خواهد برای تیمش حاشیه ایجاد کند – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 113546
قنبرپور: پرسپولیس توانایی صعود به فینال آسیا را دارد/ هیچ بازیکنی نمی خواهد برای تیمش حاشیه ایجاد کند – پرسپولیس نیوز

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قرمزها توانایی صعود به فینال آسیا را دارند و در سال های اخیر این را نشان داده اند. مصطفی قنبرپور در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در دیدار مقابل استقلال تاجیکستان با توجه به اینکه میزبان بودیم باید پیروز می شدیم. خوشبختانه تیم تهاجمی بازی کرد و […]

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قرمزها توانایی صعود به فینال آسیا را دارند و در سال های اخیر این را نشان داده اند.

مصطفی قنبرپور در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در دیدار مقابل استقلال تاجیکستان با توجه به اینکه میزبان بودیم باید پیروز می شدیم. خوشبختانه تیم تهاجمی بازی کرد و با گل های زیبای سعید صادقی توانستیم 3 امتیاز مهم را در خانه کسب کنیم. در این دیدار هواداران در کنار بازیکنان بودند و آنها را تشویق کردند.

وی افزود: پرسپولیس در بازی های اخیر عملکرد خوبی داشته و همه بازیکنان به خوبی در زمین به دستورات کادرفنی عمل می کنند. در این دیدار علیرضا بیرانوند و سعید صادقی ناجیان تیم بودند.

پیشکسوت پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا با حضور ستارگانی مانند رونالدو، بنزما و نیمار منطقی است که خود را مدعی بدانیم؟ وی یادآور شد: پرسپولیس همیشه در مسابقات خارجی خوش درخشیده و تیم تاثیرگذاری بوده است. پرسپولیس همیشه بزرگ بوده و با کلاس بالا بازی می کند. معتقدم اگر هر 11 بازیکن حاضر در زمین با تمرکز و انسجام تیمی کار کنند، توانایی صعود به فینال آسیا را خواهند داشت.

قنبرپور در خصوص درگیری لفظی سروش رفیعی و حسین کنعانی زادگان خاطرنشان کرد: پرسپولیس بازی های فشرده ای دارد و شاید به دلیل خستگی اتفاقی بیفتد. در یک خانواده این اتفاق می افتد که دو برادر با هم دعوا کنند، اما این تاثیری بر روند و عملکرد تیم ندارد. این دو بازیکن الان قطعا با هم دوست هستند و قطعا نمی خواهند پرسپولیس از بازی خارج شود.

وی در خصوص اینکه پرسپولیس با نتایجی که در آسیا کسب می کند برای تیم های لیگ برتری خط کشی می کند، گفت: مسابقات نزدیک است و هر بازی برای پرسپولیس چه در لیگ برتر کشورمان و چه در آسیا سخت است. قطعا هر پیروزی می تواند تاثیر مثبتی در روحیه بازیکنان داشته باشد. همه بازیکنان مسئول هستند و قطعا در هر بازی برای کسب 3 امتیاز می جنگند.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد دیدار پیش رو این تیم مقابل ملوان انزلی گفت: ملوان تیم باسابقه ای است و قطعا می تواند بازی خوبی را مقابل پرسپولیس انجام دهد. بازیکنان ما باید با تمرکز کافی وارد زمین شوند تا بتوانند 3 امتیاز خارج از خانه کسب کنند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)