افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
1

رژیم صهیونیستی ریشه و دوام ندارد/ دست خدا از آستین مقاومت بیرون آمد

  • کد خبر : 113147
رژیم صهیونیستی ریشه و دوام ندارد/ دست خدا از آستین مقاومت بیرون آمد

حجت الاسلام محمد جواد حاج علی اکبری در خطبه های نماز جمعه تهران در تاریخ 5 آبان 1402 گفت: در نهج البلاغه روایتی از امیرالمومنین (ع) در هنگام بازگشت از صفین آمده است که خیر. هرچقدر هم گفته شود، هرگز بیدار نمی شود و تأثیر نمی گذارد. هنگامی که امیرالمومنین علیه السلام به نزدیکی کوفه […]

حجت الاسلام محمد جواد حاج علی اکبری در خطبه های نماز جمعه تهران در تاریخ 5 آبان 1402 گفت: در نهج البلاغه روایتی از امیرالمومنین (ع) در هنگام بازگشت از صفین آمده است که خیر. هرچقدر هم گفته شود، هرگز بیدار نمی شود و تأثیر نمی گذارد. هنگامی که امیرالمومنین علیه السلام به نزدیکی کوفه رسید، در مقابل قبرستان نزدیک شهر ایستادند و بر سر قبور با مردم گفتگو کردند.

خطیب نماز جمعه تهران افزود: حضرت علی (ع) فرمود شما ساکنان شهر وحشت، غریبان و تنهایان پیش از ما رفتید و ما به دنبال شما خواهیم رفت. یه خبر دارم برات در خانه هایی که شما زندگی می کردید دیگران نشسته اند و مشغول زندگی هستند. همسران شما با افراد دیگری ازدواج کردند و مشغول زندگی هستند، اموالی که جمع آوری کردید بین دیگران تقسیم شد، این خبر ما برای شماست! چه خبری برای ما دارید؟

حجت‌الاسلام حاج علی اکبری یادآور شد: امیرالمومنین (علیه السلام) مدتی منتظر ماندند، سپس رو به یاران خود کردند و گفتند که نمی‌توانم جواب شما را بدهم یا با شما صحبت کنم. اگر اجازه داشتی، خبری که برایت دارند این است که در این خانه تنها توشه ای که مفید است تقوا است.

وی افزود: مشکل امروز ما مشکل فلسطین است. آنچه در چند روز اخیر شاهد آن هستیم رفتارهای ناگفته وحشی های زمانه ماست که بر اساس منطق قرآن کریم رژیم صهیونیستی همان خاندان شیطان است. این نهاد کثیف و این موجود رذیله مانند درخت بدی می ماند که ریشه و دوام ندارد. اسرائیل مظهر کلمه شیطانی و مجموعه همه رذیلت هاست که ریشه در منجلاب کفر دارد و از گل و شهوت و ظلم و جهل و ریا سیراب می شود.

امام موقت تهران ادامه داد: البته از چنین درخت ناپاکی جز میوه های بدبو و بد و بی شرمانه، خودخواهی و ثمره تکبر و خودشیفتگی، کودکانه، عجب و بدخواهی، حسادت و خیانت چه میوه ای می توان انتظار داشت؟ و غیره با توجه به وصف ریشه خدا. این درخت شیطانی عمیق نیست و در اثر طوفان شکسته شده است.

حجت الاسلام حاج علی اکبری تاکید کرد: اما گفتند این تمدن ها ظاهراً فرعونی هستند اما کجا رفتند؟ خداوند متعال عذاب خود را بر آنان فرستاد. خداوند در کمین مفسدان و ستمگران است. روزهایی هستند که سر و صدای زیادی به پا می کنند، اما دوام نمی آورند. آنچه باقی می ماند حق است. آنچه ریشه در فطرت توحیدی دارد باقی می ماند.

وی ادامه داد: این بار شاهد بلای الهی بر چهره سیاه و متعفن این رژیم منحوس جنایتکار هستیم. دست خدا از آستین مقاومت بیرون آمد و طوفان الاقصی یک عملیات ترکیبی بزرگ و یک نقطه عطف تاریخی را در زمان ما رقم زد که باید تاریخ منطقه و جهان را به قبل و بعد از 7/7 تقسیم کنیم. اکتبر (15 مهر) . این نبرد تاریخی را باید از جنبه های مختلف بررسی کرد.

سرپرست امام جمعه تهران با تسلیت وفات حضرت فاطمه معصومه (س) گفت: قهرمانی کاروان ورزشی کشورمان در بازی های پاراآسیایی هانگجو و موفقیت هایی که تاکنون داشته اند را تبریک می گوییم. این پیروزی جلوه های ویژه ای داشت، یکی از آن جلوه ها خانم الناز دارابیان عزیز است که با محجبه در مراسم مدال طلای خود شرکت کرد و مدال خود را به بچه های غزه تقدیم کرد که ما به ایشان تبریک گفتیم.

حجت الاسلام حاج علی اکبری اظهار داشت: بانوی دیگری به نام سارا جوانمردی که با فرزند سه ماهه خود با حجاب مناسب روی صحنه بود صحنه فوق العاده ای بود و می گفت مدال اصلی من است. بچه سه ماهه من . .

وی درباره اینکه در این ماجرای طوفان الاقصی چه کسانی مبارز، مدافع و حامی هستند، گفت: مقاومت، خاک و مردم فلسطین و لایه اول مجاهدان پاک فلسطین از جمله حماس، جهاد اسلامی غزه هستند. و گروه های دیگری که در کرانه باختری فعال هستند.

امام جماعت موقت تهران گفت: گردان هایی که با روحیه آهنین و با توکل به خداوند متعال و دل های سرشار از ایمان و فرماندهان مجاهد و مؤمن جنگیدند با خلاقیت و هوشمندی برنامه ریزی بسیار دقیقی برای این عملیات انجام دادند و نشان دادند که مقاومت در فلسطین چه چیزی است. رشد در اندیشه و عمل حاصل شده است.

حجت الاسلام حاج علی اکبری گفت: تنها 30 درصد آنها تاکنون اقدام کرده اند و از این طریق موجودیت رژیم جعلی را به خطر انداخته و آنها را بهت زده کرده اند. در این عملیات که تنها در نیم روز انجام شد، ساختارهای سیاسی، امنیتی، نظامی و اقتصادی رژیم صهیونیستی مختل و زمین گیر شد و 20 روز است که وضعیت آنها رصد می شود.

وی افزود: لایه دوم حمایت عملی و عینی مردم بی نظیر غزه و فلسطین است. خدا شاهد است که زبان نمی تواند خصوصیات و صفات این قوم عزیز را بیان کند. مرد نمی داند چه بگوید. مردم فلسطین و غزه الگوی پایداری هستند. آنها 20 روز است که تحت فشار غیرقابل تصوری هستند و حوادثی که برای زنان، جوانان، نوجوانان شجاع و کودکان قهرمان غزه رخ داده، برای هیچ انسان وظیفه شناس قابل تحمل نیست.

امام موقت تهران تصریح کرد: در یک منطقه بسته و در یک زندان بزرگ با درهای بسته و در محاصره آب و دارو کمکی به آنها نمی رسد، به اندازه بمب اتم بر سر این مردم مظلوم بمب ریخته اند. در این 20 روز، و شما می توانید ببینید که وضعیت چگونه است، زیرا آنها انجام داده اند

حاج علی اکبری خاطرنشان کرد: آنچه ملت های جهان در این چند روز از مردم غیور، مقاوم و مؤمن دیدند این بود که این ملت مانند کوه ایستاده است و چیزی جز زبان شکر و ذکر و نشان پیروزی و فریاد نیست. ظلم و ستم و وفاداری نسبت به مقاومت، از آنها نشأت نمی گرفت. البته در طرف مقابل افراد ضعیف، درمانده، ترسو و ترسو هستند که با صدای آژیر فقط به این طرف و آن طرف می دوند و ترجیح می دهند فرار کنند تا خودشان را پیدا کنند و فرودگاهشان پر از فراری بود.

وی با اشاره به محور مقاومت گفت: این را بگویم که شبکه مقاومت منطقه ای از فلسطین، لبنان، عراق، یمن، سوریه و ایران است و می گفتیم محور مقاومت اکنون با تشکیل وحدت است. اتفاقی که در این نقطه و اتاق عمل اتفاق افتاد، چیزی شگفت انگیز است. اعضای جبهه مقاومت شبکه ای شده اند و همه آماده و آماده هستند، اگر دشمن بخواهد چیز بدی اضافه کند، زمین و زمان را نابود می کند. آنها را در اسرع وقت

امام جمعه تهران اعلام کرد: در این ایام همه آزادی خواهان جهان از هر دین و رنگ و نژاد و در همه قاره ها در قلب اروپا و آمریکا با فریاد به میدان آمده اند. عمر طولانی بر فلسطین و مرگ بر اسرائیل و دیدارهای عظیم و شگفت انگیز و غیرممکن، فکری به وجود آورده اند، یعنی یک حادثه بزرگ جهانی در راه است و همانطور که حضرت آقا فرمودند، فلسطین رمز وحدت و پیروزی در برابر دشمنان است. بشریت، گویی همه مردم خوب و فرهیخته جهان در کلمه فلسطین با یکدیگر متحد شده اند.

حجت الاسلام حاج علی اکبری درباره نتایج طوفان الاقصی گفت: آیا این عملیات طوفان الاقصی با این همه شهید و مجروح، ویرانی و آوارگی ارزش دارد؟ پاسخ به طور گسترده ای شناخته شده است. این یک عملیات غافلگیرانه پیشگیرانه برای جلوگیری از جنایات و جنایات بزرگی بود که قرار بود اتفاق بیفتد و نیروهای مقاومت این را به خوبی می دانستند و علاوه بر این که می خواستند به خاطر جنایات رژیم صهیونیستی ضربه جبران ناپذیری به شیراز وارد کنند.

وی افزود: اما اول از همه، طوفان الاقصی، تصورات آلوده به ویروس فرعون صهیونیست، شناخت های غلط، محاسبات غلط و ذهنیت زنگ زده حامیان رژیم اشغالگر و نظریه ها و دکترین ها را تغییر داد. که آنها رژیم غاصب را ایجاد کردند. این عملیات بر نظریه های رایج در علوم سیاسی و دانشگاهیان نظامی و امنیتی در سراسر جهان تأثیر گذاشت.

امام موقت تهران گفت: طوفان الاقصی در یک روز تمام ساختارهای سیاسی، امنیتی، نظامی و اقتصادی دشمن را که محصول ده ها سال تلاش علمی و فنی و صرف میلیاردها دلار بود، ویران کرد و باعث شد. ناکامی جبران ناپذیر به تعبیر مقام معظم رهبری: انقلاب بر آنها تحمیل شد. همچنین نشان داد که نابودی و زوال رژیم صهیونیستی نه تنها ممکن است بلکه به زودی رخ خواهد داد.

حجت الاسلام حاج علی اکبری گفت: پس از طوفان الاقصی مکتبی از راهبردها و اقدامات نو و خلاقانه برخاسته از اندیشه های روشن جوانان مومن فلسطین و مقاومت منطقه به جهان عرضه شد. آنها این تصور را ایجاد کردند که علاوه بر اندیشیدن به جهان بدون صهیونیست ها، بدون آمریکای مسلط و جهانخوار نیز می توان به جهان اندیشید و به گفته سیدمگاموت، لانه رژیم صهیونیستی مانند لانه گسیخته است. و لانه تخریب پذیر خانه عنکبوت.

وی افزود: طوفان الاقصی نشان داد که اگر گروهی با توکل به وعده الهی به میدان بروند، می توانند دفاع را به حمله تبدیل کنند و عملیات را از محدود به گسترده، از کم عمق به عمیق و از یک محور تبدیل کنند. از پایگاه به شبکه ای از پایگاه ها، و می تواند جنگ را به قلب دشمن تبدیل کند. آنها را بگیرید و در همه زمینه ها به چالش بکشید. طوفان الاقصی کار بزرگی انجام داد، اما در جنگ شناختی نیز کار بزرگی انجام داد.

امام موقت تهران گفت: طوفان الاقصی نمایشگاهی از شکست دشمن در جنگ شناختی و جنگ روایتی است و توانستند در جنگ روایتی موفق و مقتدر عمل کنند. طوفان الاقصی و صبر عظیم ملت مظلوم و پیروز فلسطین نفاق ساختارهای بین المللی را نشان داد.

حاج علی اکبری یادآور شد: طوفان الاقصی «واقعیت اروپای به اصطلاح متمدن» را برملا کرد و خشونت و بربریت عریان آن را که مستکبرانه همه این جنایات را تأیید و حمایت کرد، نشان داد و نشان داد که نظام لیبرال دمکراتیک چقدر ضعیف و ضعیف است. غرب است، متزلزل است و نظم جدیدی از مقاومت در راه است، نظم آمریکا به هم ریخته است و نظم چند قطبی مبتنی بر اجبار در دنیای امروز قابل اجرا نیست. در این پیچ تاریخی به سمت نظم مقاومتی می رویم که پرچم آن به نام اسلام و قرآن و به نام محمد مصطفی (ص) برافراشته است./ ایرنا

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=113147

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.