افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
2

بادامکی: سرمربی امید به جای حمله به پرسپولیس باید عذرخواهی می کرد – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 112835
بادامکی: سرمربی امید به جای حمله به پرسپولیس باید عذرخواهی می کرد – پرسپولیس نیوز

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس گفت: سرمربی تیم امید به جای عذرخواهی به پرسپولیس حمله کرد و رفتار او کاملا ناعادلانه است. حسین بادامکی در گفت و گو با سایت باشگاه پرسپولیس در رابطه با اظهارات سرمربی سابق تیم ملی امید گفت: متأسفانه به نظر می رسد؛ در فوتبال ایران وقتی فقط حرف می زنی و […]

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس گفت: سرمربی تیم امید به جای عذرخواهی به پرسپولیس حمله کرد و رفتار او کاملا ناعادلانه است.

حسین بادامکی در گفت و گو با سایت باشگاه پرسپولیس در رابطه با اظهارات سرمربی سابق تیم ملی امید گفت: متأسفانه به نظر می رسد؛ در فوتبال ایران وقتی فقط حرف می زنی و نمی کنی، می کنی. نه دیواری از دیوار پرسپولیس کوتاهتر است، پرسپولیس فقط یک تیم یا باشگاه نیست، ده ها میلیون هوادار دارد و وقتی با محتوای دروغ به پرسپولیس حمله می کنید، در واقع به جمعیت زیادی از ایرانیان حمله می کنید. به این معنا نیست که کسی در مورد پرسپولیس صحبت نکند، بلکه آنچه می گوییم باید منطقی و بر اساس اصول باشد.
حسین بادامکی خاطرنشان کرد: همانطور که در این برنامه مطرح شد باشگاه پرسپولیس اشتباه کرد و آن همکاری با تیم امید بود. پرسپولیس برای این همکاری هزینه کرد و همچنان مورد حمله است. سکوت فدراسیون فوتبال در قبال اظهارات مطرح شده پیامی برای باشگاه ها و تیم ها خواهد داشت. اگر با فدراسیون و تیم های ملی همکاری نکنی مشکل داری و اگر همکاری کنی هزار و یک مشکل داری. اگر همکاری نکنید و به تیم ملی بازیکن بدهید از شما انتقاد می کنند.
معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: هزینه حمل و نقل این بازیکنان را پرسپولیس پرداخت کرد. بزرگترین هزینه این بود که یاسین سلمانی زیر این فشارها جای خود را به رباط صلیبی داد. بازیکنی که در برنامه های سرمربی تیم ما جایگاه ویژه ای داشت و یکی از خریدهای استراتژیک باشگاه بود. پرسپولیس این قیمت را برای همکاری به فدراسیون و تیم ملی داد. نتیجه این است که آنها بازیکن ارزشمندی در اختیار ندارند و این روی گلزنی در لیگ برتر و همچنین عملکرد در لیگ قهرمانان تاثیرگذار است. این برخورد با پرسپولیس کاملا ناعادلانه است. طبیعی است که امیدواریم فدراسیون فوتبال و آقای مهدی تاج بعد از این اظهارات اقداماتی برای اعاده حیثیت پرسپولیس انجام دهند.
حسین بادامکی گفت: من برای آقای عنایتی به عنوان یکی از اعضای جامعه فوتبال احترام قائل هستم اما رفتار ایشان با پرسپولیس، هواداران و حتی خود تیم ملی محترمانه نبود. احترام برای تیم این بود که امروز در جایگاه سرمربی تیم ملی صحبت کردند نه در جایگاه بازیکن سابق و هوادار تیم رقیب پرسپولیس. این باشگاه و تیم و عواملش را باید به خاطر همکاری با تیم ملی تحسین کرد و بعد از تیمی که بازیکنانش را تحویل نداد باید از خودش دفاع کامل کرد؟ می گویند آن تیم بازی آسیایی داشت! پرسپولیس نداشت؟ یکی از تیم ها از خدا خواست که به آنها بازیکن بدهد تا فعلاً بازی های لیگشان برگزار نشود تا از بحران خارج شوند.

وی گفت: من در آن زمان مسئولیت پرسپولیس را بر عهده نداشتم اما به خوبی می دانم که یحیی گل محمدی پس از مصدومیت در بازی با نصر در چه شرایط سختی قرار گرفت و با وجود این بازیکنان را به تیم ملی تحویل داد و این بازیکنان هم در ازبکستان و هم در چین بازی کردند. این در حالی است که سرمربی تیم حتی بابت تمام اشتباهاتش عذرخواهی هم نکرد. تناقضات در اظهارات و اتفاقات رخ داده همه چیز را به خوبی برای جامعه فوتبال روشن می کند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)