افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
1

سند تحول آموزشی را احیا می کنیم

  • کد خبر : 112681
سند تحول آموزشی را احیا می کنیم

وزیر آموزش و پرورش گفت: امروز تلاش آموزش و پرورش بر این است که سند تحول آموزش و پرورش را احیا کند و چراغ خودش را بگذارد. رضا مراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش ظهر امروز در جمع زائران حرم مطهر رضوی گفت: سند تحول نقشه راه آموزش و پرورش است اما متاسفانه […]



وزیر آموزش و پرورش گفت: امروز تلاش آموزش و پرورش بر این است که سند تحول آموزش و پرورش را احیا کند و چراغ خودش را بگذارد.






    مراد صحرایی: سند تحول آموزش و پرورش را احیا می کنیم


رضا مراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش ظهر امروز در جمع زائران حرم مطهر رضوی گفت: سند تحول نقشه راه آموزش و پرورش است اما متاسفانه در ده سال گذشته سند دیگری در کنار این سند قرار گرفت. ، که جایگزین و اجرا شد.

و افزود: امروز همت آموزش و پرورش این است که سند تحول آموزش و پرورش را احیا کند و چراغ خودش را روشن کند. برای دستیابی به آموزش مبتنی بر سند تحول اقدامات متعددی را اجرا کرده ایم که منجر به ایجاد امید، ایمان و خودباوری در جوانان ایران زمین، ایجاد نشاط و تقویت هویت ملی و دینی در مدرسه شد.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه مدرسه محل کاشت بذر رشد ایران است، افزود: در مسیر دستیابی به نشاط و امید در نوجوانان یکی از مواردی که دنبال شده ایجاد بیش از 2000 مدرسه سرپوشیده است. . مناطق ورزشی؛ یکی از اهداف آموزش، تقویت مهارت های دانش آموزان است.

مراد صحرایی گفت: این دولت برای بالا بردن آموزش و پرورش جدی است.

معلمان؛ معماران هویت فردای ایران

نکات برجسته: معلمان; آنها معمار هویت ایران فردا هستند، آینده ایران را طراحی می کنند و هویت آینده ایران را می سازند. هر چه معلمان متعهدتر باشند، آینده ایران بزرگتر خواهد بود.

دور