افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
2

تیم فوتبال بانوان ایران مقابل استرالیا شکست خورد – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 112021
تیم فوتبال بانوان ایران مقابل استرالیا شکست خورد – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های ملی فوتبال بانوان ایران و استرالیا امروز پنجشنبه ۱۳ آبان در دومین دور مقدماتی بازی های المپیک ۲۰۲۴ پاریس در ورزشگاه اچ بی اف پارک به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه ۲ بر صفر به پایان رسید. به نفع تیم استرالیا زهرا خواجوی، بهناز طاهرخانی، فاطمه […]

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های ملی فوتبال بانوان ایران و استرالیا امروز پنجشنبه ۱۳ آبان در دومین دور مقدماتی بازی های المپیک ۲۰۲۴ پاریس در ورزشگاه اچ بی اف پارک به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه ۲ بر صفر به پایان رسید. به نفع تیم استرالیا

زهرا خواجوی، بهناز طاهرخانی، فاطمه آمین برازجانی، زهرا بالا تپهفاطمه عادلی، حدیث بساط شیر، ملیکا محمدی، زهرا قنبری، شبنم بهشت، افسانه. چترانور و گوهر زنده ای آنها ترکیب اصلی تیم ایران را در این بازی تشکیل دادند.

میکاهرمان، پولکینکرن، خون، ولر، کیدیاکهنر آگموند، همه شمادیگر، نجار و گرانت نیز یازده ساله است. بازکین آنها آغازگر تیم استرالیا بودند.

در دقیقه 19،نجار» بازیکن تیم استرالیا توپ را دریافت کرد و با توت فرنگی او موفق شد اولین گل بازی را برای همسرش به ثمر برساند. در دقیقه 78 «سام کر» که در نیمه دوم به عنوان یار تعویضی وارد تیم استرالیا شده بود، موفق شد یک پاس از سمت چپ با یک پا وارد دروازه ایران کند تا نتیجه 2-0 شود.

در دقیقه 77 بازی و در برخورد شبنم بهشت ​​با زهرا خواجوی، گل ممنوعیت تیم ایران مصدوم شد و بازی برای دقایقی متوقف شد. از نکات بازی می توان به این نکته اشاره کرد که سرمربی استرالیایی در این دیدار به بازیکنان اصلی خود استراحت داد و توپ در اکثر دقایق بازی در اختیار بازیکنان میزبان بود و شاگردان آزمون تنها توانستند از آن خود کنند. 2 شوت به دروازه حریف هیچکدام، ضربه داخل چارچوب نبود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=112021

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.