افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
2

شافعی: بیرانوند پرسپولیس را نجات داد/ صادقی و ریگی بهترین بازیکنان بودند – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 111912
شافعی: بیرانوند پرسپولیس را نجات داد/ صادقی و ریگی بهترین بازیکنان بودند – پرسپولیس نیوز

این پیشکسوت فوتبال گفت: اگر پنالتی گل می شد برای تیم مدافع استقلال تاجیکستان گلزنی بسیار سخت بود. محمود شفیع در گفت وگو با میزان، درباره پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان در هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: بازی بسیار خوبی بود و پرسپولیس روان بازی را داشت مالکیت توپ […]

این پیشکسوت فوتبال گفت: اگر پنالتی گل می شد برای تیم مدافع استقلال تاجیکستان گلزنی بسیار سخت بود.

محمود شفیع در گفت وگو با میزان، درباره پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان در هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: بازی بسیار خوبی بود و پرسپولیس روان بازی را داشت مالکیت توپ اما در ابتدای بازی اشتباه کردند: مدافعان پرسپولیس یک پنالتی به سود استقلال تاجیکستان گرفتند. اگر پنالتی گل می شد گل زدن برای تیم دفاعی تاجیکستان خیلی سخت می شد. بیرانوند با دید خاص و توانایی پنالتی خود توانست پرسپولیس را به بازی برگرداند. بیرانوند اولین بار نیست که به کمک تیمش می آید و پیش از این چند بار در پرسپولیس تیم ملی را از سقوط نجات داده بود. همانطور که یحیی گل محمدی در دیدار پس از بازی اعلام کرد؛ نقطه عطف این دیدار مهار پنالتی بیرانوند بود.

*پرسپولیس در جدال صعود محکوم به شکست استقلال تاجیکستان بود.

وی افزود: دیدار پرسپولیس و استقلال تاجیکستان بازی بسیار باکیفیتی بود و نکته قابل توجه برای پرسپولیس انسجام تیمی بود که در نیمه دوم بین بازیکنان به وجود آمد. راه های مختلفی برای گلزنی وجود داشت و در خط هافبک خیلی سریع توپ را به خط حمله منتقل می کردند. پرسپولیس در مجموع باید سه امتیاز این دیدار خانگی را می گرفت و خدا را شکر به این هدف رسید. آنها در حال حاضر با 6 امتیاز در رده دوم گروه E قرار دارند. همچنین در 9 بازی که پرسپولیس در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا انجام داده، تنها یک شکست مقابل النصر عربستان بوده است. پرسپولیس روند رو به رشدی دارد و امیدوارم این روند به بهترین شکل پیش برود.

این کارشناس فوتبال در خصوص تعویض سروش رفیعی و حسین کنعانی زادگان در ابتدای نیمه دوم خاطرنشان کرد: فکر می کنم در روزهای اخیر مشکلات حاشیه ای برای کنعانی زادگان پیش آمده که کمی تمرکز خود را از دست داده است. سروش رفیعی نیز در نیمه اول بدون خطا کارت زرد گرفت و احتمال داشت در نیمه دوم کارت زرد دوم را دریافت کند و از زمین اخراج شود. به همین دلیل با صلاحدید گل محمدی تعویض شدند.

* صادقی و ریگی بهترین بازیکنان پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان بودند

این بازیکن پیشکسوت فوتبال در پاسخ به این سوال که کدام بازیکن در دیدار مقابل استقلال تاجیکستان بهترین بود، گفت: همه بازیکنان عالی کار کردند. همه بازیکنان حتی بازیکنان تعویضی نقش خود را به خوبی در زمین بازی کردند اما به هر حال هافبک های پرسپولیس و به خصوص مسعود ریگی روزهای خوبی را پشت سر گذاشتند و فشار زیادی به تیم تاجیکستان وارد کردند. مدافعان میانی پرسپولیس با رد و بدل شدن پاس های خوبی مهاجمان تیم تاجیکستان را از کار انداختند. مسلماً کسی که در مسابقه 2 گل به ثمر رساند بهترین بازیکن زمین خواهد بود.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)