افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
3

مهدی: بازی سپاهان به دلیل حضور 4 ملی پوش لغو شد!

  • کد خبر : 111285
مهدی: بازی سپاهان به دلیل حضور 4 ملی پوش لغو شد!

رئیس کمیته مسابقات لیگ برتر گفت: برخی می گویند ما بین تیم ها فرق می گذاریم و به حضور نساجی مازندران و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا و همچنین حضور تیم ایران در جام حذفی اهمیت نمی دهیم. جهان مقدماتی، دیدار این دو تیم به تعویق افتاد. دیدارهای هفته ششم رقابت های لیگ برتر در […]

رئیس کمیته مسابقات لیگ برتر گفت: برخی می گویند ما بین تیم ها فرق می گذاریم و به حضور نساجی مازندران و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا و همچنین حضور تیم ایران در جام حذفی اهمیت نمی دهیم. جهان مقدماتی، دیدار این دو تیم به تعویق افتاد.

دیدارهای هفته ششم رقابت های لیگ برتر در حالی هفته گذشته برگزار شد که این هفته دیدار تیم های گلگهر سیرجان و سپاهان اصفهان برگزار نشد و این دیدار قرار است 17 دی ماه برگزار شود.

سهیل مهدی رئیس کمیته مسابقات لیگ برتر در گفتگو با خبرنگار ایرنا گفت: باشگاه سپاهان 4 ملی پوش داشت و 5 مهرماه به ایران بازگشت. با توجه به اینکه تیم سپاهان اصفهان به دیدار مقابل گل گهر دعوت شده بود و باید راهی سیرجان می شد و از سوی دیگر در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا باید در ازبکستان به مصاف حریف خود می رفت و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال. طبق قوانین کنفدراسیون آسیا، تیم میهمان باید حداقل یک روز قبل از مسابقه در محل برگزاری مسابقات حضور داشته باشد. در واقع امکان برگزاری بازی سپاهان و گل گهر در این هفته وجود نداشت، بنابراین با تصمیمی که گرفته شد، مقرر شد این بازی در روز 17 دی ماه برگزار شود.

وی افزود: برخی می گویند ما بین تیم ها فرق می گذاریم و به حضور نساجی مازندران و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا و همچنین حضور تیم ایران در مقدماتی جام جهانی توجه نمی کنیم. و دیدار با هنگ کنگ و ازبکستان، دیدارهای این دو تیم نیز در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر است و این دیدار قرار است مانند سپاهان و گل گهر در 17 آذر برگزار شود.

رئیس کمیته مسابقات لیگ برتر خاطرنشان کرد: از سوی دیگر کنفدراسیون فوتبال آسیا برنامه غیرمتعارفی داشت. بعد از فینال جام ملت های آسیا که رقابت پر استرسی یک ماهه است، تیم های مدعی قطعا در این بازی حضور دارند. سه روز پس از این رقابت ها، روز هجدهم لیگ قهرمانان آسیا برگزار می شود و این موضوع بدون شک برنامه ریزی ما برای لیگ برتر را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)