افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
2

بزیک: پرسپولیس برای هر دقیقه از بازی برنامه داشت/ در مسابقات اروپایی همه شوت ها به سمت دروازه نیست – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 111135
بزیک: پرسپولیس برای هر دقیقه از بازی برنامه داشت/ در مسابقات اروپایی همه شوت ها به سمت دروازه نیست – پرسپولیس نیوز

مهاجم اسبق پرسپولیس در دیدار با استقلال تاجیکستان تصریح کرد که قرمزها برای هر دقیقه بازی برنامه داشتند و با وجود بازی دفاعی حریف موفق به پیروزی شدند. ادموند بزیک در گفت وگو با تسنیم، درباره پیروزی 2 بر صفر پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان در هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: استقلالی […]

مهاجم اسبق پرسپولیس در دیدار با استقلال تاجیکستان تصریح کرد که قرمزها برای هر دقیقه بازی برنامه داشتند و با وجود بازی دفاعی حریف موفق به پیروزی شدند.

ادموند بزیک در گفت وگو با تسنیم، درباره پیروزی 2 بر صفر پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان در هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: استقلالی ها برای کسب حداقل امتیاز به ورزشگاه آزادی آمدند و می خواستند به نتیجه برسند. گل با ارائه یک بازی تدافعی و نگاه. او با اتفاقات بازی هم بازی کرد. پرسپولیس برای هر دقیقه از بازی برنامه داشت. پرسپولیس با وجود بازی تدافعی حریف می دانست چگونه فضاهایی برای نفوذ و پیروزی پیدا کند.

وی در خصوص کیفیت بازی علیرضا بیرانوند و سعید صادقی اظهار داشت: فوتبال یک بازی تیمی است و برای پیروزی در این مسابقه همه باید کار خود را به خوبی انجام دهند اما گاهی اوقات برخی از بازیکنان روز خوبی دارند و عملکرد برتری از خود نشان می دهند. آنچه در گذشته دیده می شد.» ارائه شد، نشان می دهد اگرچه همه پسرها خوب بودند، اما قطعاً کسی که گل ها را به ثمر رساند بیشتر از همه برجسته بود.

مهاجم سابق پرسپولیس در پاسخ به این سوال که چرا با وجود آمار 20 شوت، تعداد شوت ها روی چارچوب کم بود، گفت: اینکه مثلا از 20 شوت، 14 شوت روی چارچوب باشد، اتفاق بسیار نادری است. . شاید در مسابقات اروپایی هم این اتفاق نیفتد، اما قبول دارم که دقت شوت خیلی مهم است. وقتی یک تیم در موقعیت صحیح قرار می گیرد، باید با دقت بالایی شوت کند.

بزیک درباره درگیری کنعانی زادگان و رفیعی دو بازیکن پرسپولیس در دیدار این تیم مقابل استقلال تاجیکستان و تغییر انضباطی کنعانی زادگان با تصمیم یحیی گل محمدی گفت: مهمترین اصل برای موفقیت یک تیم نظم تیمی است. اگر اینطور نباشد تیم با مشکل مواجه خواهد شد. بدون شک یکی از نکاتی که پرسپولیس زیر نظر گل محمدی دارد، دیسیپلین بالای این تیم است. دقیقاً نمی دانم در آن صحنه چه اتفاقی افتاد، اما تصمیم برای تغییر حق سرمربی است. ضمن اینکه وقتی تیمی در سطح پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا شرکت می کند دیگر نباید با چنین مشکلاتی مواجه شود و باید این مشکلات برطرف شود. این درگیری ها برای تیمی مثل پرسپولیس خوب نیست.

وی گفت: پرسپولیس در 10 بازی اخیر خود کمترین نوسان را داشته است. تمامی افرادی که در میدان حاضر می شوند دستورات کادر فنی را به نحو احسن اجرا می کنند.

پی‌ی‌شین مهاجم پرسپولیس درباره احتمال بازی با تیم مجاری در ورزشگاه آزادی گفت: بحث خوبی نیست. به جای اینکه به دنبال چمن خوب باشیم که کدام تیم در آن بازی می کند، باید دو ورزشگاه خوب داشته باشیم و نشان دهیم که نسبت به 25 یا 30 سال پیش در فوتبال خود عقب نشینی نکرده ایم. زمانی بود که ما روی چمن های وحشتناک بازی می کردیم و در آن شرایط بهترین زمین های چمن ممکن بود. اگر باز هم مشکل داریم یعنی پیشرفت نکرده ایم.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)