افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
3

تعویق لیگ؟ ما تابع فدراسیون هستیم.

  • کد خبر : 110915
تعویق لیگ؟  ما تابع فدراسیون هستیم.

به گزارش اسمارتک نیوز، لیگ اصلی فوتبال کشورمان در آستانه آغاز هفته هشتم است و در این شرایط سران فدراسیون فوتبال در تلاش هستند تا تیم ملی پیش از آغاز مسابقات ملت های آسیا در مسابقات مالزی حضور پیدا کند. جام. البته حضور در تورنمنت مالزی معادل تعطیلی لیگ است و مطمئناً تعویق لیگ اعتراض […]

به گزارش اسمارتک نیوز، لیگ اصلی فوتبال کشورمان در آستانه آغاز هفته هشتم است و در این شرایط سران فدراسیون فوتبال در تلاش هستند تا تیم ملی پیش از آغاز مسابقات ملت های آسیا در مسابقات مالزی حضور پیدا کند. جام. البته حضور در تورنمنت مالزی معادل تعطیلی لیگ است و مطمئناً تعویق لیگ اعتراض شدید مربیان تیم ها را در پی خواهد داشت. در این شرایط در روزهای اخیر امیر قلانوی سرمربی تیم ملی با مهدی محمدنبی سرپرست تیم ملی دیدار و در این دیدار شرایط حضور تیم ملی مورد بحث و بررسی قرار گرفت. مسابقات بررسی شد اما هنوز حضور دانش آموزان قلانوی در این مسابقات قطعی نشده است.
سهیل مهدی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره احتمال حضور تیم ملی در مسابقات مالزی و تعویق لیگ برتر به «ایران اسپورت» گفت: در این باره صحبت کنیم.
وی در پاسخ به این سوال که حضور تیم ملی در این تورنمنت باعث تعویق جدید مسابقات می شود و قطعا مربیان با این موضوع مخالفت خواهند کرد، می افزاید: این موضوع هنوز قطعی نشده است، فدراسیون فوتبال تصمیمی اتخاذ خواهد کرد. تصمیم گیری در این خصوص به عنوان مرجع بالاتر و سازمان لیگ تابع تصمیمات فدراسیون است.»
برگزاری دیدارهای خانگی تیم های استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به یکی از بحث های مطرح شده در هفته های اخیر لیگ برتر فوتبال ایران تبدیل شده است. با توجه به نیاز به بازسازی ورزشگاه آزادی، مسئولان این ورزشگاه تصمیم گرفته اند شرایط خاصی را برای حفظ وضعیت چمن این مجموعه ورزشی در نظر بگیرند. بر این اساس علی خطیر مدیرعامل استقلال روز گذشته با مهیار عسگریان مدیرعامل شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی دیدار کرد و در این دیدار حضور استقلالی ها در ورزشگاه آزادی تضمین شد.
مهدی در این خصوص بیان می کند: خود تیم ها مسئول انتخاب محل برگزاری مسابقات هستند و هر جا را که به عنوان محل برگزاری مسابقات انتخاب کنند، پس از بررسی سازمان لیگ، مسابقات آنها در آنجا برگزار می شود.بحث حضور استقلال. در ورزشگاه آزادی مربوط به توافق مسئولان باشگاه با مسئولان این ورزشگاه است که البته باشگاه استقلال نامه ای در این باره ارسال نکرده است، اما در صورت ارسال نامه، استقلال برای اسکان در این ورزشگاه مشکلی نخواهد داشت. آزادی.”
در این شرایط وضعیت استقلال مشخص شد اما مکان میزبانی پرسپولیس از حریفان هنوز مشخص نشده است. این در حالی است که وی در روزهای اخیر برای میزبانی از سرخ پوشان از ورزشگاه شهید کاظمی بازدید کرد. مهدی می افزاید: نمی دانم پرسپولیس می خواهد میزبان کدام ورزشگاه باشد، من به عنوان رئیس کمیته مسابقات از همه ورزشگاه ها بازدید می کنم و ورزشگاه شهید کاظمی یکی از این بازدیدهاست، مدیریت ورزشگاه آزادی معتقد است که چمن در این ورزشگاه وجود دارد. ورزشگاه ظرفیت میزبانی مسابقات فشرده را ندارد، بنابراین مقرر شد این دو تیم ورزشگاه دیگری را به عنوان مقر خود معرفی کنند.
رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره اعتراض مهدی هاشمی نسب سرمربی استقلال برای ممانعت از حضورش روی نیمکت این تیم می گوید: ابتدا باید بگویم که برای او احترام زیادی قائل هستیم. به هر حال او یک روز ملی پوش ما بود و بارها ما را خوشحال کرده است، اما باید بگویم که اجازه حضور مربیان روی نیمکت توسط کمیته نقل و انتقالات داده شده است و این کمیته به طور موقت به او اجازه حضور داده است. او در برخی بازی‌ها به میدان رفت: «در گذشته می‌توانست روی نیمکت بنشیند.
مهدی در ادامه صحبت های خود چنین می گوید: «مدارک هاشمی کامل نیست و نامش در لیست دادگاه استقلال نیست، به این دلیل است که او نمی تواند روی نیمکت مربیان استقلال بنشیند، این اتفاق فقط برای او نیست و در طول این مدت. در فصل بارها برای مدیران تیم های دیگر اتفاق می افتد مثلا مربی اخراج می شود و بعد از برکناری مدتی طول می کشد تا مثلا مدارک حضور در تیم جدید برای او صادر شود که اجازه ندارد روی نیمکت تیم جدیدش باشد، این یک مشکل طبیعی است و ما به عنوان برگزارکنندگان مسابقات باید این مشکلات را زیر نظر داشته باشیم.»
وی می افزاید: هاشمی نسب به طور موقت اجازه حضور روی نیمکت مربیان استقلال را پیدا کرد و در هر صورت با رسیدن اجازه او مشکلی برای حضور روی نیمکت استقلال نخواهد داشت. این یک روند کاملاً طبیعی است و ما با فرد خاصی که می خواهیم او را از حضور در نیمکت مربیگری محروم کنیم مشکلی نداریم.»
رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ با اشاره به اینکه هاشمی نسب در آخرین بازی استقلال اجازه حضور روی نیمکت را نداشت، می گوید: در آن مسابقه ناظر اشتباه کرد و بعد از این مسابقه از او پرسیدم. در این باره توضیح بدهم.اطلاعات لازم را به او بدهیم.همانطور که عادت داریم همیشه هاشمی نسب را روی نیمکت تیم های مختلف ببینیم، او کار را از نظر ذهنی و بصری پیش برده بود، البته با ناظر بازی به این معنا برخورد کردیم».

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=110915

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.