افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
2

ترابی: تا زمانی که بیرانوند را در دروازه پرسپولیس داریم آرام خواهیم بود – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 110695
ترابی: تا زمانی که بیرانوند را در دروازه پرسپولیس داریم آرام خواهیم بود – پرسپولیس نیوز

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس از دروازه بان این تیم تشکر کرد. مهدی ترابی پس از پیروزی پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان گفت: خدا را شکر بعد از حدود یک ماه توانستم برای پرسپولیس بازی کنم. تبریک به این هواداران که سنگ تمام گذاشتند. خدا را شکر خوشحال به خانه رفتند. و افزود: بازی بسیار خوبی بود. […]

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس از دروازه بان این تیم تشکر کرد.

مهدی ترابی پس از پیروزی پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان گفت: خدا را شکر بعد از حدود یک ماه توانستم برای پرسپولیس بازی کنم. تبریک به این هواداران که سنگ تمام گذاشتند. خدا را شکر خوشحال به خانه رفتند.

و افزود: بازی بسیار خوبی بود. ما از هر نظر بهترین تیم بودیم و به آنچه شایسته بودیم رسیدیم.

هافبک پرسپولیس درباره تاثیر VAR در بازی گفت: ابتدا باید از علی (بیرانوند) تشکر کنم. در بازی اول او ما را در بازی نگه داشت. تا زمانی که او در دروازه است، ما آرام هستیم. هرچه جلوتر می رفتیم بچه ها تمرکز بهتری داشتند و می توانستند آنچه کارکنان می خواستند را اجرا کنند. خدا را شکر توانستیم 3 امتیاز مهم را در بازی خانگی کسب کنیم. باید برای بازی با ملوان آماده شویم.

ترابی درباره کدورت رفیعی و کنعانی ها در جریان بازی گفت: بیرون بودم و متوجه چیزی نشدم.

بازیکن پرسپولیس در خصوص اینکه چه پیامی برای مردم مظلوم فلسطین دارد، گفت: انشالله در مقابل ظلمی که به آنها می شود موفق خواهند شد.

وی در مورد اختلاف فوتبال و کشتی بر سر پاداش جام جهانی گفت: متاسفانه اتفاقاتی افتاد. انشالله در جای بهتری در موردش صحبت خواهم کرد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)