افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
3

اسمارتک نیوز » برتری پرسپولیس در شب درخشش بیرانوند و صادقی

  • کد خبر : 110544
اسمارتک نیوز » برتری پرسپولیس در شب درخشش بیرانوند و صادقی

تیم فوتبال پرسپولیس با برتری 2 بر صفر خانگی مقابل استقلال تاجیکستان راه خود را برای صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا هموار کرد. به گزارش اسمارتک نیوز، تیم فوتبال پرسپولیس تهران در هفته سوم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا میزبان استقلال تاجیکستان بود و با سه امتیاز زمین را ترک کرد. پرسپولیس در […]

تیم فوتبال پرسپولیس با برتری 2 بر صفر خانگی مقابل استقلال تاجیکستان راه خود را برای صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا هموار کرد.

به گزارش اسمارتک نیوز، تیم فوتبال پرسپولیس تهران در هفته سوم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا میزبان استقلال تاجیکستان بود و با سه امتیاز زمین را ترک کرد. پرسپولیس در این دیدار در حضور 35 هزار هوادار به مصاف استقلال رفت.

سرخپوشان پایتخت در این دیدار از حمایت هواداران خود برخوردار بودند و پس از 1616 روز این تیم با حضور تماشاگران خود در ورزشگاه آزادی پذیرای حریف آسیایی خود بود. آخرین باری که قرمزها در مرحله گروهی لیگ قهرمانان 2019 در حضور هواداران خود به مصاف السد رفتند، 30 می 2018 بود که در نهایت توانستند این دیدار را با نتیجه 2 بر صفر به پایان برسانند.

پرسپولیسی ها در حالی وارد زمین شدند که در اولین دیدار خود در این رقابت ها در ورزشگاه خالی آزادی مقابل النصر عربستان با نتیجه 2 بر صفر شکست خوردند و در دیدار دوم نیز تک گل امید عالیشاه سه امتیاز ارزشمند را از دوحه به ارمغان آورد. تهران. با انگیزه عالی

از سوی دیگر در اولین بازی خود از این گروه در دوشنبه برابر الدحیل به تساوی بدون گل دست یافتند و در دومین دیدار در خانه نصر نیز با نتیجه 3 بر یک مغلوب این تیم شدند.

لحظات حساس بازی.

در دقایق ابتدایی این دیدار بازیکن استقلال تاجیکستان در برخورد با مسعود ریگی در محوطه جریمه سرنگون شد و داور پس از بررسی VAR یک پنالتی را به سود تیم تاجیکستان اعلام کرد. در حالی که استقلالی ها فرصت داشتند از میزبان خود پیش بیفتند، علیرضا بیرانوند به خوبی توپ را مهار کرد تا تیم تاجیکستان به گل نرسد.

در دقیقه 10 بازی سرخپوشان با نفوذ از سمت چپ خط فرصت گلزنی را پیدا کردند اما ضربه علی نعمتی با اختلاف به بیرون رفت و تبدیل به گل نشد. دو دقیقه بعد پاس دانیال اسماعیلی فر به دروازه استقلال رسید که تنها به یک شوت بازیکن پرسپولیس برای گلزنی این تیم نیاز بود و شاگردان گل محمدی در این راه ناکام ماندند.

در دقیقه 29 محمد عمری توسط احسان فن شنبه به زمین کشیده شد و داور به نفع پرسپولیس خطا کرد و سروش رفیعی این فرصت خوب را برای گلزنی از دست داد.

ده دقیقه بعد بازیکنان استقلال داخل محوطه پرسپولیس صاحب توپ شدند و ضربه این مهاجم با اختلاف زیاد به بیرون رفت.

در دقیقه 44 عمری باز هم با بازی تکنیکی خود مدافعان استقلال را مجبور به انجام یک خطای دیگر کرد تا پرسپولیس در موقعیتی خوب ضربه ایستگاهی را بزند. ابتدا ضربه شهاب زاهدی به دیوار دفاعی برخورد کرد اما روی یک ریباند، ضربه محکم سعید صادقی از پشت محوطه پس از برخورد به مدافع حریف تبدیل به گل شد.

در پایان نیمه اول این دیدار، پرسپولیس با نتیجه یک بر صفر پیروز شد و دو تیم برای نیمه تمام راهی رختکن شدند.

در ابتدای نیمه دوم با سرنگون شدن سعید صادقی داور مسابقه یک ضربه ایستگاهی را به سود پرسپولیس اعلام کرد و مدافع استقلال موفق شد ضربه مهدی ترابی را مهار کند و از گل سرخ پوشان جلوگیری کند.

در دقیقه 54 مسعود ریگی با پاس مهدی ترابی فرصت گلزنی داشت که این بازیکن با بی دقتی این فرصت را از دست داد.

در دقیقه 56 نفوذ مهدی ترابی و پاس او به محمد عمری فرصت داد اما دروازه بان حریف مانع از گلزنی این بازیکن جوان پرسپولیس شد.

در دقیقه 64 علیرضا بیرانوند موفق شد ضربه عالیشهر جلیلوف را به خوبی مهار کند.

در دقیقه 70 این دیدار سعید صادقی پس از پاس شهاب زاهدی مقابل دروازه بان استقلال قرار گرفت و موفق شد دو گل برای خود و پرسپولیس به ثمر برساند تا قرمزها با نتیجه 2-0 از حریف خود پیش بیفتند. همان موقع بود که او ابتدا گل را آفساید اعلام کرد، اما در ادامه کمک داور ویدیویی گل را صحیح اعلام کرد.

در دقیقه 92 نبیل باهویی که برای لحظاتی در زمین حضور داشت توسط مدافع میهمان سرنگون شد و داور با وجود استفاده از VAR اعتقادی به پنالتی نداشت.

پرسپولیس با این برتری به 6 امتیاز رسید و در رده دوم گروه پنجم باقی ماند تا شانس زیادی برای صعود داشته باشد. نماینده تاجیکستان نیز یک امتیاز کسب کرد. در دیگر دیدار این گروه لحظاتی پیش تیم 6 امتیازی النصر عربستان به مصاف الدحیل قطر رفت.

تیم داوری: مهند قاسم سرایی، واثق مدال سعیدی، احمد صباح قاسم بغدادی و عمار اشکنانی (همه از عراق)

ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، گئورگی گلسیانی، حسین کنعانی زادگان (سینا اسدبیگی)، علی نعمتی، وحدت حنان اف، مسعود ریگی، سروش رفیعی (مهدی ترابی)، دانیال اسماعیلی فر، سعید صادقی (امید عالیشاه)، محمد عمری (شهابیل) میلاد سرگی)
سرمربی: یحیی گل محمدی

ترکیب استقلال تاجیکستان:

رستم یاتیموف، تبریز اسلام اف، آرتور کارتاشیان، سجادون قربانوف، دنیس بگونوویچ، عالیشهر جلیلوف، سانین سبایی، احمدونی کمالوف، احسان پانشنبه، رومیش جلیلوف و ایوان نووسلیچ.

سرمربی: ایگور چروچنکو

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=110544

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.