افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
1

مهدی: هاشمی نسب به دلیل خطای ناظر روی نیمکت استقلال نشست! – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 110260
مهدی: هاشمی نسب به دلیل خطای ناظر روی نیمکت استقلال نشست!  – پرسپولیس نیوز

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره برگزاری جشن در ورزشگاه آزادی و همچنین مربی تیم استقلال توضیحاتی ارائه کرد. سهیل مهدی در گفت وگو با فارس درباره تصمیم میزبانی از استقلال آلومینیوم اراک در حالی صحبت کرد که پس از مطرح شدن نام جزیره کیش، اکنون صحبت از انتقال بازی به قزوین به گوش می […]

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره برگزاری جشن در ورزشگاه آزادی و همچنین مربی تیم استقلال توضیحاتی ارائه کرد.

سهیل مهدی در گفت وگو با فارس درباره تصمیم میزبانی از استقلال آلومینیوم اراک در حالی صحبت کرد که پس از مطرح شدن نام جزیره کیش، اکنون صحبت از انتقال بازی به قزوین به گوش می رسد اما اعضای این تیم اصرار به برگزاری این مسابقه دارند. در ورزشگاه آزادی.: خود باشگاه زمین مسابقه را اعلام می کند. ما هیچ درخواستی از باشگاه نکرده ایم و هنوز تصمیمی نگرفته ایم.

استقلال – آلومینیوم آزاد می شود مگر اینکه تصمیم جدیدی گرفته شود

وی در خصوص اینکه با این شرایط تا زمانی که مورد جدیدی اعلام نشود، قطعا بازی در ورزشگاه آزادی برگزار می شود، گفت: بله دقیقا همین طور است. شکی نیست که ورزشگاه آزادی باید هر چه زودتر بحث مرمت چمن را مطرح کند اما تملک ورزشگاه خارج از حیطه سازمان لیگ و قرارداد باشگاه است. این تصمیمی است که باشگاه و استادیوم باید خودشان بگیرند و اعلام کنند یا اگر باشگاه می خواهد ورزشگاهی را تعویض کند به ما اطلاع دهد تا سازمان لیگ تصمیم بگیرد.

مهدی در خصوص اینکه مسئولان ورزشگاه آزادی به سازمان لیگ اعلام کرده اند که این ورزشگاه ظرفیت برگزاری مسابقات پرفشار را ندارد، گفت: بله مطرح کرده اند. همچنین اطلاعیه این ورزشگاه را به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس رساندیم. حالا خودشان می دانند که ورزشگاه آزادی شریک قراردادی آنهاست.

هاشمی نسب در مرخصی موقت بود

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره صحبت های مهدی هاشمی نسب پس از دیدار استقلال با هواداران و اعتراض او به ممانعت از حضورش روی نیمکت این تیم گفت: ضمن احترام به باشگاه استقلال، نامش. در لیست نبود در دو دیدار ابتدایی که هاشمی نسب روی نیمکت نشست، به دلیل اینکه مدارکش در اختیار کمیته نقل و انتقالات بود، به او اجازه موقت نیمکت نشینی تا تکمیل مدارک داده شد. چون مدارک را تکمیل نکردید و نامتان در لیست نبود بدیهی است به شما اجازه نیمکت نشینی داده نمی شود چون مثلا اگر کارت زرد بگیرید نمی توانید ثبت نام کنید.

با سرپرست ملاقات می کنیم.

وی افزود: نسب مهدی هاشمی برای من قابل احترام است اما طبق قوانین یکی دو جلسه اول کمیته نقل و انتقالات به شرط تکمیل مدارک در اختیار باشگاه قرار می گیرد که هنوز این اتفاق نیفتاده است. . این اتفاق غیرعادی نیست و می تواند هر هفته اتفاق بیفتد، اما از آنجایی که هاشمی نسب یک فرد بزرگ در فوتبال ما است، این اتفاق افتاد. دو بازی را در خدمت هاشمی نسب سپری کردیم، هفته پنجم که دربی بود به تعویق افتاد. هفته بعد، سرپرست ما اشتباه کرد که ما تصادف کردیم و چند هفته از نظارت حذف شدیم. برای این بازی به دلیل عدم تکمیل مدارک اخطار داده شد.

مهدی در خصوص اینکه هاشمی نسب در بازی قبلی استقلال اجازه حضور روی نیمکت را نداشت، گفت: اشتباه سرپرست ما بود و از او خواستیم توضیحات لازم را بدهد. همانطور که عادت کرده ایم هاشمی نسب را همیشه روی نیمکت تیم های مختلف ببینیم، کار از نظر روحی و بصری پیش رفته بود. نه تنها هاشمی نسب، هرکس دیگری هم می خواهد نیمکت نشین شود، حتی اگر کارتش نزدیک به مسابقه صادر شده یا اصلا صادر نشده، باید در لیست باشگاه باشد تا اگر داور کارت داد، ثبت نام کند.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ با بیان اینکه عدم حضور مدیر رسانه ای روی نیمکت استقلال مشکلی ایجاد نمی کند، تصریح کرد: اگر وجود دارد بهتر است، اما جزو ارکان قانونی و الزامی نیست. یکی باش “. روی نیمکت. حداقل 3 نفر شامل مربی، سرمربی و پزشک تیم روی نیمکت باید حضور داشته باشند. ممکن است سایر عزیزان هم حضور داشته باشند اما الزام قانونی نیست.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)