افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
2

پیروانی: فقط در آزادی و با هواداران بازی می کنیم/از همه تیم ها امتیاز کسر کنند – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 109852
پیروانی: فقط در آزادی و با هواداران بازی می کنیم/از همه تیم ها امتیاز کسر کنند – پرسپولیس نیوز

مدیرعامل تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به اینکه چمن ورزشگاه آزادی نسبت به قبل بهتر شده است، گفت: ما فقط در آزادی و جلوی هوادارانمان بازی می کنیم. افشین پیروانی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گوی تلویزیونی درباره آخرین وضعیت این تیم پیش از دیدار فردا مقابل استقلال تاجیکستان در هفته سوم لیگ […]

مدیرعامل تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به اینکه چمن ورزشگاه آزادی نسبت به قبل بهتر شده است، گفت: ما فقط در آزادی و جلوی هوادارانمان بازی می کنیم.

افشین پیروانی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گوی تلویزیونی درباره آخرین وضعیت این تیم پیش از دیدار فردا مقابل استقلال تاجیکستان در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا گفت: پس از نتیجه خوب مقابل پیکان و پیروزی الدحیل، تیم شرایط تیم خوب و آماده است و تنها مشکل این است که چندین مصدوم در تیم وجود دارد. خوشحالیم که بعد از چند سال هواداران را در آزادی می بینیم و امیدوارم بتوانیم در پایان بازی فردا جشن پیروزی بگیریم.

وی در خصوص وضعیت بازیکن مصدوم پرسپولیس گفت: مهدی ترابی به این تیم پیوسته است اما وحید امیری و میلاد سرلک جدا از تیم تمرین می کنند و فردا نمی توانند به میدان بروند اما بقیه مصدومان به ما کمک خواهند کرد. مسابقه. با تصمیم سرمربی

پیروانی سپس از تصمیم داوران برای برگزاری مسابقات این تیم در خارج از تهران به دلیل بهبودی چمن آزادی انتقاد کرد. یک بار چمن خوب نبود، انتقاد کردیم. حالا آنها پیشنهاد کردند بازی ها را بیرون ببرند. چمن آزادی الان یکی از دو سه چمن خوب ایران است. توقع ورزشگاه آزادی بیش از این است اما نمی دانم چه کسی پیشنهاد بازی خارج از خانه را به این تیم داده است. ما در همه بازی ها مهمان هستیم. چرا نباید با هوادارانمان در ورزشگاه آزادی میزبانی کنیم؟ اینجا فقط پرسپولیس و استقلال نمی توانند بازی کنند؟

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: می خواهیم با هواداران خود بازی کنیم، بگذارید تا پایان فصل در آزادی بازی کنند تا عدالت رعایت شود، آیا می توان هر دو یا سه روز یک بار در خارج از چارچوب مسابقات فشرده برگزار کرد. تهران؟” اگر قرار باشد کشت شود زمان می برد. حالا نساجی هم در ورزشگاه آزادی بازی می کند. وقتی تیم دور از خانه می رود و تیم ملی، باشگاه های آسیایی و دربی در آزادی برگزار می شود چه معجزه ای می خواهند بکنند؟ این پیشنهاد حرفه ای نیست و من اینجا از طرف باشگاه پرسپولیس و میلیون ها هوادار می گویم که نقطه قوت اصلی ما هواداران ما هستند. اگرچه در هر شهری که می رویم این همه طرفدار داریم، اما میزبان هستیم، اما بیایید آزادانه بازی کنیم تا حق را به کسانی که شایسته آن هستند داده شود. خارج از تهران نمی توانیم بازی های فشرده انجام دهیم.

وی در پاسخ به اینکه شرکت تولید تهذیه گفته است خود پرسپولیس پیشنهاد بازی خارج از خانه را داده است، گفت: برای ما احترام به هواداران از هر چیز دیگری مهمتر است. قبلا می گفتیم که وضعیت چمن خوب نیست، اما الان می گویم که وضعیت چمن خوب است و بهتر شده است. ما هیچ درخواستی برای برگزاری مسابقات خود در خارج از تهران نداریم و به هر حال می خواهیم در آزادی و در کنار هواداران خود بازی کنیم.

بیا و به ما یک چمن پیشنهاد بده. نمی توانند این تکلیف را به باشگاه بزرگ پرسپولیس تحمیل کنند که به دلیل بدهکاری در ورزشگاه آزادی بازی نکنند! شرکت توسعه و تجهیز زیر نظر وزارت ورزش است و وزارت ورزش بودجه کافی برای کمک به ما ندارد. منطقی نیست که توسعه و تجهیز شرایط و محدودیت هایی را ایجاد کند. به هر حال ما در ورزشگاه آزادی با هوادارانمان بازی کردیم.

وی با بیان اینکه راه های درآمدزایی تیم بسته است، تصریح کرد: قطعا ما مدیون ورزشگاه هستیم و باید آن را بدهیم، اما باید برای درآمدزایی اقداماتی انجام شود. از وزیر اقتصاد، وزیر ورزش، دولت و مجلس کمک می خواهم. راه های درآمدزایی ما را بسته اند. به ما می گویند شما نیمه دولتی هستید و راهی برای درآمدزایی ندارید. حق پخش، تبلیغات محیطی و سایر راه های کسب درآمد بسته شده است و ما فقط با حمایت از پیراهن می توانیم درآمد کسب کنیم. راه دوم را دوستان متفکر مغزی و تاییدی باید پیشنهاد کنند. وقتی این محدودیت ها وجود دارد، راهی برای درآمدزایی به ما نشان دهید. از مسئولان می خواهیم به ما نشان دهند که چگونه با این محدودیت ها درآمدزایی کنیم. همانطور که تجهیزات صنعتی باعث درآمدزایی می شود، برای ما راهی پیدا کنید.

وی در پاسخ به هزینه بلیت بازی های پرسپولیس گفت: اولا راه درآمدزایی این است که از این طریق از هواداران پول نگیریم. به نظر شما با این مبلغ مشکلات ما حل می شود؟ ما حق تبلیغات یا پخش روی زمین نداریم. مگر آنها تیم های دولتی نیستند؟ تجهیزات صنعتی چگونه درآمدزایی می کنند؟ برای استقلال و پرسپولیس تعیین تکلیف کنیم.

وی در خصوص درآمد بازیکنان گفت: شب مسابقه است و حالا به تیم ما قول داده شده اما هیچکس ریالی دریافت نکرده است. اقتصاد دچار مشکل است و مردم در دام افتاده اند، اما بازیکنان نیز باید حقوق خود را ادا کنند. تیم هایی که پولشان از قایقرانی به دست می آید، مطمئناً فکر خوبی دارند و می آیند تا به تیم پرسپولیس نشان دهند چگونه درآمدزایی کنند.

یکی از پیروان درباره کسر امتیاز این تیم به دلیل پرداخت مالیات بازیکنان خارجی خاطرنشان کرد: تیم هایی هستند که محدودیت را رد کردند و اخیراً توانستند بازیکنان خود را به طور موثر جایگزین کنند و ما فقط یک امتیاز را به دلیل مالیات یک بازیکن از دست دادیم. باید آن نقطه را مشخص کنند. کدام بازیکن خارجی به ایران می آید و می گوید که خودش مالیات را قبول می کند؟ کشورهای حوزه خلیج فارس از پرداخت مالیات معاف هستند. کدام مربی خارجی حاضر شد خودش مالیات بدهد؟ هیچ بازیکن و مربی خارجی نمی تواند در یک کشور خارجی بازی کند و مالیات را قبول کند.

پیروانی در این باره اضافه کرد: مثل این است که کسی بخوابد و نتوانیم او را بیدار کنیم. اگر اینطور تعبیر کنیم فقط پرسپولیس مالیات بازیکن خارجی را پرداخت کرده و بقیه هم رعایت کرده اند. اصلا چنین چیزی وجود ندارد. همه تیم ها به سقف نرسیده اند و همه ما می دانیم. یک امتیازی که از ما کسر شد به کمیته استیناف رفته و اگر به دلیل مالیات از ما امتیاز کسر کنند باید از همه تیم ها کسر شود اما اگر می توانند استثناء کنند همه باشگاه ها باید از این مشکل منتفع شوند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس نیز باز هم از زیر پا گذاشتن سقف قرارداد توسط سایر تیم ها انتقاد کرد و گفت: چون حد قرارداد را رعایت کرده ایم نتوانستیم بازیکن خارجی بهتری جذب کنیم. در صورتی که تیم های دیگر هم از سقف عبور کردند و بازیکنان خود را تعویض کردند. ما به بازیکنان بزرگ خارجی نیاز داشتیم و سقف قرارداد اجازه این کار را نمی داد. ما به حد مجاز رسیدیم و حداقل می توانستیم خیلی بهتر عمل کنیم تا بازیکن خارجی خود را بگیریم. تیمی که فصل گذشته سه جام داخلی را بالای سر برد و نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا مقابل تیم هایی با بازیکنان میلیونر بود، باید برای بازیکنان خارجی پول بهتری می داد. ما نخواستیم پشت بام را رد کنیم و نامه نوشتیم و درخواست ما را رد کردند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=109852

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.