افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
3

اسدبیگی: لیگ قهرمانان خیلی سخت تر از لیگ برتر است/ هواداران با حضور خود ما را تشویق کنند – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 109546
اسدبیگی: لیگ قهرمانان خیلی سخت تر از لیگ برتر است/ هواداران با حضور خود ما را تشویق کنند – پرسپولیس نیوز

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس از هواداران این تیم خواست تا فردا در دیدار مقابل استقلال تاجیکستان با حضور در ورزشگاه، پالشوها را تشویق کنند. سینا اسدبیگی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل استقلال تاجیکستان در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: خوشحالیم که در بازی قبل توانستیم پیروز شویم و خدا را […]

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس از هواداران این تیم خواست تا فردا در دیدار مقابل استقلال تاجیکستان با حضور در ورزشگاه، پالشوها را تشویق کنند.

سینا اسدبیگی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل استقلال تاجیکستان در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: خوشحالیم که در بازی قبل توانستیم پیروز شویم و خدا را شکر که توانستیم یک بازی را به نمایش بگذاریم. نمایش خوب . . این هم خیلی خوب است که بعد از مدت ها هوادارانمان را در کنار خود داریم و از اینجا می خواهیم فردا به ورزشگاه بیایند و دوازدهمین هوادار ما باشند و حضورشان باعث دلگرمی ما شود.

وی در خصوص شرایط لیگ قهرمانان آسیا و اینکه پرسپولیسی ها بعد از مدت ها در کنار تیم محبوبشان هستند، گفت: مدت زیادی است که در آسیا هوادار نداریم، زمانی که بازی ها بدون تماشاگر برگزار می شد. لیگ، حس خوبی نبود و مثل یک بازی بود، دوستانه این کار را انجام می دادیم، حضور هواداران برای من به عنوان بازیکن حس خیلی خوبی است و به ما انگیزه بیشتری می دهد و عملکردمان بهتر است. .

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد: لیگ قهرمانان آسیا با لیگ داخلی متفاوت است و بسیار سخت تر از لیگ برتر است. پرسپولیس به هوادارانش اعتماد دارد و وجود آنها باعث دلگرمی ما می شود و به آنها می گویم فردا به ورزشگاه بیایند و از تیم ما حمایت کنند. قطعا حضور شما می تواند کمک زیادی به ما کند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)