افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
1

نامه غیرمنتظره ورزشگاه آزادی: انتقال بازی از پرسپولیس و استقلال – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 109462
نامه غیرمنتظره ورزشگاه آزادی: انتقال بازی از پرسپولیس و استقلال – پرسپولیس نیوز

در روزهای اخیر خبری منتشر شد مبنی بر اینکه ورزشگاه آزادی به باشگاه های استقلال و پرسپولیس اعلام کرده است که به دلیل مشکل ترمیم چمن این دو تیم امکان میزبانی بازی خانگی این دو تیم وجود ندارد. پیگیری ها نشان می دهد که شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور نامه ای به استقلال […]

در روزهای اخیر خبری منتشر شد مبنی بر اینکه ورزشگاه آزادی به باشگاه های استقلال و پرسپولیس اعلام کرده است که به دلیل مشکل ترمیم چمن این دو تیم امکان میزبانی بازی خانگی این دو تیم وجود ندارد.

پیگیری ها نشان می دهد که شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور نامه ای به استقلال و پرسپولیس ارسال نکرده و در نامه ای به سازمان لیگ اعلام کرده است که امکان برگزاری مسابقات لیگ برتر، لیگ قهرمانان آسیا و لیگ قهرمانان آسیا وجود ندارد. مسابقات تیم ملی با توجه به وضعیت چمن این ورزشگاه. در این نامه درخواست شده است که برنامه سبک تری برای برگزاری مسابقات در ورزشگاه آزادی در نظر گرفته شود.

همچنین گفته شده است که برای نیم فصل لیگ یکباره تعطیل نشود و بعد می گویند چمن ورزشگاه کاشته شود چرا که تعویض چمن نیازمند مراحل قانونی از جمله عقد قرارداد با یک نفر است. پیمانکار.

برگزاری مسابقات در ورزشگاه آزادی مشکل ساز شده است چرا که بازیکنان و کادر فنی استقلال و پرسپولیس حاضر به برگزاری بازی های خانگی خارج از تهران نیستند. زمانی که علی خطیر مدیرعامل باشگاه استقلال برای بررسی وضعیت ورزشگاه بین المللی کیش به این شهر سفر کرد، جواد نکونام در نشست خبری خود گفت: خیلی زشت است که استقلال برای انجام بازی های خانگی تهران را ترک کند. بازیکنان این تیم پس از دیدار با هواداران تهرانی خواستار برگزاری بازی های خانگی خود در آزادی شدند و حتی اعلام کردند که چمن بهتر شده است. در واکنش به این اتفاقات باشگاه پرسپولیس ورزشگاه شهید کاظمی محل تمرین سرخ پوشان را به عنوان یکی از ورزشگاه های خانگی خود معرفی کرده است.

از نامه شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی چنین برمی‌آید که اگر تیم‌های استقلال و پرسپولیس یکی دو هفته در آزادی بازی می‌کنند، باید یکی دو هفته در جایی غیر از آزادی بازی کنند تا فشار کمتری داشته باشند. روی چمن، تصمیمی که ممکن است دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را غافلگیر کند. حال باید دید واکنش سازمان لیگ به این درخواست چیست و آیا باشگاه های استقلال و پرسپولیس حاضرند هر از چند گاهی بازی های خانگی خود را در ورزشگاهی غیر از آزادی برگزار کنند یا خیر.

همچنین بهترین زمان برای کاشت چمن اسفند ماه است و شاید بعد از آن استقلال و پرسپولیس ورزشگاه دیگری را انتخاب کنند که قطعا مزیت های خاص خود را داشته باشد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)