افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
4

32 پروژه عمرانی و فرهنگی در بهاباد انجام شد – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 193791
32 پروژه عمرانی و فرهنگی در بهاباد انجام شد – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

علیرضا تیموری در گفتگو با خبرنگار مهر از اجرای 32 پروژه عمرانی، خدماتی، فرهنگی و ورزشی در دهه فجر در شهرستان بهاباد خبر داد و اظهار داشت: دهه فجر فرصتی برای اجرای برنامه های وحدت بخش و زمانی برای تبیین و ترویج ارزش ها و اهداف انقلاب اسلامی به ویژه برای نسل جوان. وی با […]

علیرضا تیموری در گفتگو با خبرنگار مهر از اجرای 32 پروژه عمرانی، خدماتی، فرهنگی و ورزشی در دهه فجر در شهرستان بهاباد خبر داد و اظهار داشت: دهه فجر فرصتی برای اجرای برنامه های وحدت بخش و زمانی برای تبیین و ترویج ارزش ها و اهداف انقلاب اسلامی به ویژه برای نسل جوان.

وی با بیان اینکه تبیین خدمات و دستاوردهای نظام یکی از مهم ترین ابعاد تبیین جهاد است که رهبر معظم انقلاب بارها بر آن تاکید کردند، افزود: انقلاب اسلامی منشأ خدمات و دستاوردهای فراوانی بود و از این دست وقایع. باید برای مردم، به ویژه نسل جوان اتفاق بیفتد، نه فقط در چند روز. دهه فجر را باید در مناسبت های دیگر تبیین کرد و گفت.

فرماندار بهاباد از افتتاح فاز اول مجتمع آبرسانی امام علی (ع)، پروژه جداسازی آب شرب از آب شهری، افتتاح مجتمع خدماتی در جاده ابویی، افتتاح دو زمین چمن مصنوعی، یک در روستای علی آباد مرکزی و دیگری در مدرسه راهنمایی ابن سینا بهاباد. حلقه برق روستای ده جمال افتتاح دارالقرآن خاتم الانبیاء بهاباد و بهره برداری از فاز اول مرکز توانمندسازی سالمندان را از پروژه های دهه فجر بهاباد برشمرد.

وی آغاز گازرسانی به روستاهای دیدرک، عباس آباد، اسفنگ و ته باغستان، افتتاح برق روستای خوش خوش آباد و افتتاح زمین بازی کودکان در روستای پراک را از دیگر پروژه هایی عنوان کرد که می تواند آغاز شود. یا در بهاباد فعالیت می کرد.

تیموری بر حضور پرشور اقشار مختلف مردم در برنامه های دهه فجر تاکید کرد و از مردم برای شرکت در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن دعوت کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=193791

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.