افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
2

2 هزار و 606 صندوق کالا در زنجان تخصیص یافته است

  • کد خبر : 197983
2 هزار و 606 صندوق کالا در زنجان تخصیص یافته است

غلامحسین مهری در گفتگو با خبرنگار بازار،وی با بیان اینکه دولت سیزدهم نگاه ویژه ای به این سازمان دارد، گفت: این اهمیت موجب رفع موانع و مشکلات بر سر راه تعیین تخصیص دارایی ها و ایجاد تعامل سازنده تری با مراجع قضایی رسیدگی شده است. از کالاها مواردی که موجب تسریع در صدور احکام و […]

غلامحسین مهری در گفتگو با خبرنگار بازار،وی با بیان اینکه دولت سیزدهم نگاه ویژه ای به این سازمان دارد، گفت: این اهمیت موجب رفع موانع و مشکلات بر سر راه تعیین تخصیص دارایی ها و ایجاد تعامل سازنده تری با مراجع قضایی رسیدگی شده است. از کالاها مواردی که موجب تسریع در صدور احکام و در نتیجه تسریع در تعیین تکلیف کالا شده است.

وی بیان کرد: اصلاح ساختار سازمانی سازمان مالکیت، تامین و تجهیز تدریجی انبارهای سازمان در سطح کشور به ویژه خرید انبار مناسب در استان زنجان، اصلاح قوانین و مقررات دست و پاگیر و صدور از جمله اهداف است. مجوزهای نوآورانه اقدامات دولت سیزدهم در این مدت برای تسهیل امور در ساماندهی اموال است.

مدیرکل اموال تملک استان زنجان گفت: تهیه، پیش نویس و ارائه قانون ساماندهی املاک به شورای اسلامی شهر که منجر به گشایش بیشتر در انجام وظایف قانونی در سازمان اموال، یکی از وظایف دولت می شود. اقدامات در این راستا

مهری با اشاره به اینکه از زمان روی کار آمدن دولت سیزدهم تاکنون ۲ هزار و ۶۰۶ فقره پرونده کالا شامل ۸ هزار و ۸۳۳ ردیف فاکتور کالا به ارزش تقریبی ۶۹۷۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تعیین تکلیف شده است، گفت: از این تعداد پرونده، هزار و ۶۲۵ پرونده با ۵ هزار و ۳۷۶ ردیف مربوط است. فاکتور کالا به مبلغ تقریبی 4892 میلیارد ریال فروخته شد.

وی خاطرنشان کرد: این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل 103 درصد افزایش داشته است.

مدیر کل تدارکات کالای استان زنجان با بیان اینکه 274 فقره پرونده با 953 ردیف صورتحساب کالا به ارزش تقریبی 1063 میلیارد ریال بر اساس احکام صادره از سوی بازپرسان قضایی به صاحبان کالا مسترد شد، افزود: 636 فقره پرونده براساس احکام صادره از سوی مراجع قضایی طبق نظر دانشگاه علوم پزشکی استان ۲ هزار و ۲۹۲ ردیف فاکتور کالاهای غیر مصرفی به ارزش تقریبی ۱۳۶ میلیارد ریال معدوم و از چرخه مصرف خارج شده است.

مهری خاطرنشان کرد: همچنین 36 فقره کالای متروکه گمرکی به ارزش تقریبی 887 میلیارد و 500 میلیون ریال بر اساس درخواست استرداد اظهارنامه گمرکی و حمایت از چرخه تولید از کشور به گمرک زنجان بازگردانده شد.

وی یادآور شد: 35 پرونده با 175 ردیف فاکتور کالا به ارزش تقریبی 198 میلیارد ریال به دلیل صدور قطعنامه ناخواسته تحویل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=197983

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.