افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
1

151 سازمان مردم نهاد در آذربایجان غربی فعالیت می کنند – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 113874
151 سازمان مردم نهاد در آذربایجان غربی فعالیت می کنند – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرنگار مهر، سجاد بایرامی بعدازظهر شنبه در نشست خبری مشترک با مدیرکل محیط زیست آذربایجان غربی اظهار داشت: در روزهای ۱۹ و ۲۰ آبان ماه اولین نشست سراسری دبیران استانی شبکه ملی محیط زیست غیرنظامیان برگزار شد. -سازمان های دولتی در کشور امسال و همچنین رویداد “دغدغه ماستسه شنبه 18 آبان ماه با […]

به گزارش خبرنگار مهر، سجاد بایرامی بعدازظهر شنبه در نشست خبری مشترک با مدیرکل محیط زیست آذربایجان غربی اظهار داشت: در روزهای ۱۹ و ۲۰ آبان ماه اولین نشست سراسری دبیران استانی شبکه ملی محیط زیست غیرنظامیان برگزار شد. -سازمان های دولتی در کشور امسال و همچنین رویداد “دغدغه ماستسه شنبه 18 آبان ماه با حضور تشکل های مردم نهاد واجد شرایط در ارومیه برگزار می شود.

وی بیان کرد: در حال حاضر 151 تشکل غیردولتی جوانان در استان فعال هستند و در این رویداددغدغه ماستبا هدف توانمندسازی سازمان های مردم نهاد انجام می شود.

بیرامی گفت: آذربایجان غربی قسمتی از استان های اصلی کشور وارد دیپلماسی ورزشی هستند، خاطرنشان کرد: با اجرای پروژه های نیمه تمام ورزشی بسترهای جدیدی برای ایجاد شور و نشاط و محیطی سالم در استان ایجاد می شود.

وی با اشاره به اینکه گام های خوبی برای ارتقای ورزش استان برداشته شده است، گفت: در حال حاضر با 570 هزار متر مربع سرانه ورزشی در استان در بهترین دوران ورزشی استان قرار داریم.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی تصریح کرد: استان در سال گذشته بر اساس ارزیابی وزارت ورزش و جوانان در حوزه ورزش جزو رتبه های اول بوده و در حوزه جوانان افزایش داشته است. نسبت به مدت مشابه سال قبل 11 امتیاز داشته است.

او به یاد می آورد و شید: در بحث مشارکت اجتماعی و صدور مجوز به سازمان های مردم نهاد امسال 8 درصد رشد داشته ایم.

بیرامی ادامه داد: امسال در حمایت اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی از کارگاه های غیردولتی 10 درصد رشد داشته ایم و در مشاوره ازدواج نیز نسبت به مدت مشابه سال قبل 34 درصد رشد داشته ایم. سال گذشته سال

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی بیان کرد: هنگام اعطای وام ازدواج قسمتی از ما با وجود نظارت هایی که انجام شده در کشور رتبه های پایینی داریم و امسال با افت مواجه هستیم بنابراین تمام تلاش خود را برای تسریع در اعطای وام ازدواج انجام داده ایم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=113874

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.