افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
1

۱۱ کاندیدای استان بوشهر نسبت به انتخابات اعتراض کردند – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 225233
۱۱ کاندیدای استان بوشهر نسبت به انتخابات اعتراض کردند – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

خلیل رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر، از مردم موقعیت و بصیر ایران اسلامی برای خلق حماسه دیگر در 20 اسفند و سرخوردگی دشمنان و مخالفان نظام اسلامی در رابطه با روند رسیدگی به شکایات نامزدهای ریاست جمهوری تشکر کرد. . دوازدهمین دوره انتخابات شورای اسلامی، گفت: مهلت یک هفته ای ثبت اعتراض نامزدها و […]

خلیل رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر، از مردم موقعیت و بصیر ایران اسلامی برای خلق حماسه دیگر در 20 اسفند و سرخوردگی دشمنان و مخالفان نظام اسلامی در رابطه با روند رسیدگی به شکایات نامزدهای ریاست جمهوری تشکر کرد. . دوازدهمین دوره انتخابات شورای اسلامی، گفت: مهلت یک هفته ای ثبت اعتراض نامزدها و بارگذاری مدارک در سامانه شورای نگهبان ساعت 22 امروز 26 اسفندماه به پایان رسید و در مجموع 11 کاندیدا شکایت خود را در سامانه شورای نگهبان ثبت کردند. چهار حوزه انتخاباتی

وی در خصوص روند قانونی رسیدگی به شکایات اظهار داشت: بر اساس قانون اولین مرحله برای رسیدگی به ایرادات نامزدها، جلسه مشترک کمیته های اجرایی و نظارت بر کانون های انتخاباتی بود که پس از بررسی های لازم، طبق موازین قانونی تشکیل شد. هنجارها، نظر خود را در صورتجلسه بیان کردند. آه تو به ستاد انتخابات کشور و هیئت نظارت مرکز انتخابات فرستاده می شوند.

سخنگوی هیأت نظارت استان بوشهر با اشاره به تبصره‌های 2 و 3 ماده 86 قانون انتخابات و رسیدگی به شکایاتی که دارای مشخصات شاکی یا شاکیان و اصل امضای شاکی باشد، افزود: همچنین اگر شاکی بدون دلیل و مدرک شخصی را متهم می کند و اگر عمل شاکی افترا نامیده شود قابل تعقیب و تعقیب است.

وی تصریح کرد: از رسانه ها و تمامی فعالان فضای مجازی درخواست می شود ضمن پرهیز از قضاوت های زودهنگام و گمانه زنی ها که زمینه ساز بی اعتمادی مردم به نهادها است، اخلاق، عدالت و قانون مداری را در مطالب منتشر شده سرلوحه خود قرار دهند. دست تمرین کنندگان او انتخابات یا فصل را پیش بینی نکرده بود. سخن، گفتار حاکمیت قانون و رعایت آن را هدف خود قرار دهید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=225233

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.