افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
1

گیاهانی که چهار فصل گل دارند/ اینها مثل عشق هستند، دیگر دو روزه نیستند، مهمان همیشگی شما خواهند بود.

  • کد خبر : 139742
گیاهانی که چهار فصل گل دارند/ اینها مثل عشق هستند، دیگر دو روزه نیستند، مهمان همیشگی شما خواهند بود.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- امروزه افراد زیادی هستند که از گل و گیاه در خانه های خود مراقبت می کنند، زیرا گل و گیاه علاوه بر اینکه می توانند در دکوراسیون خوب نقش بسزایی داشته باشند، می توانند انرژی مثبت نیز ساطع کنند، به همین دلیل روحیه مردم تاثیر […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- امروزه افراد زیادی هستند که از گل و گیاه در خانه های خود مراقبت می کنند، زیرا گل و گیاه علاوه بر اینکه می توانند در دکوراسیون خوب نقش بسزایی داشته باشند، می توانند انرژی مثبت نیز ساطع کنند، به همین دلیل روحیه مردم تاثیر زیادی دارد اما این روزها که اواخر پاییز است و زمستان شروع می شود طبیعت به خواب رفته و خبری از گل و گیاه سبز در کوچه و خیابان نیست و خیلی ها در آن مواقع غمگین می شوند. در حالی که در دل طبیعت گیاهانی هستند که چهار فصل گل دارند که این افراد با مراقبت از آنها می توانند همیشه بهار را در خون خود داشته باشند.

اینکه یک سری گیاهان چهار فصل گلدهی دارند به این دلیل است که این گل ها و گیاهان در شرایط مختلف مقاومت خود را نشان می دهند و تغییر فصل نمی تواند روی آنها تاثیر بگذارد و این روزها این گیاهان می توانند بهترین گزینه شما باشند چون باید نگهداری شوند. در خانه چون می توانید هر روز صبح چشمان خود را باز کنید تا گل های زیبای آن را ببینید و به خانه خود صفایی تازه ببخشید، زیرا در حال حاضر زندگی ها به آپارتمان تبدیل شده اند و در آن پاسیو، گلستان و باغی وجود ندارد، اما می توانید طبیعت را به دل خود ببرید. در خانه شما، از این نظر گیاهانی را به شما معرفی می کنیم که دارای چهار فصل گل هستند، پس با ما همراه باشید.

بنفشه یکی از گیاهانی است که دارای چهار فصل گلدهی است.

گل بنفشه را می توان یکی از محبوب ترین گیاهان سرپوشیده همیشه سبز در نظر گرفت. این گیاه فوق العاده زیبا را می توان در تمام طول سال کاشت و گل داد. این گیاه دارای گلبرگ های بزرگ و نامنظم با یک سری لکه است. بنفش رنگ های بسیار متنوعی دارد و می توانید آن را در رنگ های قرمز، سفید، بنفش، زرد، سرمه ای و یک سری رنگ های دیگر ببینید. این گیاه چهره ظریفی دارد و به همین دلیل باورنکردنی است که می تواند آنقدر در برابر سرما مقاوم باشد که حتی در زمستان نیز شکوفا شود.

برای کاشت بذر این گیاه بهتر است بستر کاشت را با یک سری قارچ کش ضدعفونی کنید. می توانید این گیاه را در گلدان، داخل خانه و تراس داشته باشید یا حتی در باغچه خود بکارید.

گیاهانی که چهار فصل گلدهی دارند.

اسپاتی فیلوم گیاهی است که دارای چهار فصل گلدهی است.

این گل را می توان از آن دسته گل ها و گیاهان همیشه سبز به حساب آورد که در هیچ فصلی ناامید نمی شوند و همیشه گل دارند و اتفاقا گل های آن نیز کوچک و کروی هستند که البته می توان این گیاه را به حساب آورد. سمی است زیرا خوردن آن می تواند باعث ایجاد حساسیت در کودکان کوچک و حیوانات خانگی شود. این گیاه بی نظیر را می توان یکی از گیاهان بومی کلمبیا دانست که دارای برگ های سبز، کشیده و براق است. یکی از مزایای این گیاه این است که به طور موثر هوا را تصفیه می کند. یکی دیگر از ویژگی های این گیاه این است که مقاومت زیادی در برابر نور کم نشان می دهد.

با در نظر گرفتن این موضوع، بهتر است آن را در مکانی سایه دار نگه دارید زیرا سایه دوست دارد. برای تقویت آن می توانید از پیت ماس، کود دامی و خاک برگ نیز استفاده کنید. می توانید با کاشت مستقیم آن را تکثیر کنید.

گیاهانی که چهار فصل گلدهی دارند.

گل بگونیا یکی از گیاهانی است که دارای چهار فصل گلدهی است.

به طور کلی گیاهان آپارتمانی را می‌توان به دو دسته تقسیم کرد، آنهایی که فقط برگ سبز دارند یا گل‌دار و بگونیا را می‌توان در گروهی که گل دارد، حساب کرد. در بیشتر موارد این گیاه به صورت بوته ای رشد می کند و گلدهی آن از بهار تا پاییز ادامه دارد و شاید برایتان جالب باشد که بدانید این گیاه زیبا و خارق العاده بیش از 900 گونه مختلف دارد. این گیاه در بسیاری از فرهنگ ها برای ابراز عشق، احترام و تمایل به سلامتی به عنوان هدیه به یکدیگر داده می شود. ارتفاع بگونیا می تواند بین 25 تا 10 سانتی متر باشد.

گیاهانی که چهار فصل گلدهی دارند.





لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=139742

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.