افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
3

گوگل هنگام انتشار ارزش پول مالزی اشتباه کرد

  • کد خبر : 234733
گوگل هنگام انتشار ارزش پول مالزی اشتباه کرد

بر اساس گزارش های بازار، ارزش رینگیت که ماه گذشته به پایین ترین سطح در 26 سال گذشته سقوط کرد، تا کنون در سال جاری 2.44 درصد کاهش یافته است. بانک مرکزی مالزی اعلام کرد که ارزش رینگیت کاهش یافته است و مبانی اقتصادی مثبت مالزی را منعکس نمی کند. این بانک روز شنبه در […]

بر اساس گزارش های بازار، ارزش رینگیت که ماه گذشته به پایین ترین سطح در 26 سال گذشته سقوط کرد، تا کنون در سال جاری 2.44 درصد کاهش یافته است.

بانک مرکزی مالزی اعلام کرد که ارزش رینگیت کاهش یافته است و مبانی اقتصادی مثبت مالزی را منعکس نمی کند.

این بانک روز شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که گوگل برای دومین بار اطلاعات نادرست را در روز جمعه منتشر کرد، که قبلاً در 6 فوریه این کار را انجام داده بود.

در بیانیه بانک مرکزی مالزی آمده است: «از آنجایی که این دومین مورد انتشار اطلاعات نادرست است، بانک مرکزی با گوگل تماس خواهد گرفت تا چگونگی وقوع آن را توضیح دهد و از آنجایی که در ماه‌های اخیر تکرار شده، مالزی و سایر کشورها را تحت تأثیر قرار خواهد داد. کشورها تحت تأثیر قرار گرفته اند، چه اقدامات اصلاحی اتخاذ شده است.

غول جستجوی آمریکایی در وب سایت خود از قبول هرگونه مسئولیت در قبال تأیید اطلاعات ارائه شده توسط صرافی های مالی و سایر ارائه دهندگان محتوا خودداری می کند و از هرگونه تعهدی در این زمینه خودداری می کند. به گفته بانک مرکزی مالزی، گوگل روز جمعه رینگیت را در برابر دلار آمریکا 4.98 رینگیت تعیین کرد، در حالی که بر اساس داده های رسمی، واحد پول مالزی روی 4.7075 رینگیت تعیین شد.

طبق آمار شرکت مالی LSEG، بانک مرکزی مالزی نرخ مبادله رینگیت به دلار در بازار بین بانکی را 4.7015 در ساعت 9 صبح و 4.7045 در ساعت 5:00 بعد از ظهر اعلام کرد. که توسط بسیاری از فعالان بازار بین المللی استفاده می شود.

به گزارش رویترز، عبدالرشید غفور، رئیس بانک مرکزی مالزی هفته گذشته اعلام کرد که دولت و بانک مرکزی اقدامات هماهنگی را برای تزریق نقدینگی بیشتر به بازار ارز انجام داده اند تا اطمینان حاصل شود که رینگیت ثابت باقی می ماند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=234733

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.