افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
0

گوشی کوچک اما قدرتمند «Vivo X200 Pro Mini» در راه است

  • کد خبر : 377634
گوشی کوچک اما قدرتمند «Vivo X200 Pro Mini» در راه است

ویوو از سری گوشی های جدید خود با نام Vivo X200 در تاریخ 14 اکتبر (23 مهر) در یک رویداد بزرگ در پکن، پایتخت چین، رونمایی خواهد کرد. دو مدل Vivo X200 و Vivo X200 Pro در این سری جدید ارائه خواهند شد اما به نظر می رسد نسخه کوچکتری از این سری نیز وجود […]

ویوو از سری گوشی های جدید خود با نام Vivo X200 در تاریخ 14 اکتبر (23 مهر) در یک رویداد بزرگ در پکن، پایتخت چین، رونمایی خواهد کرد. دو مدل Vivo X200 و Vivo X200 Pro در این سری جدید ارائه خواهند شد اما به نظر می رسد نسخه کوچکتری از این سری نیز وجود داشته باشد که با عنوان Vivo X200 Pro Mini ارائه خواهد شد. وجود این گوشی کوچکتر توسط مدیر برند Vivo، Jia Jingdong در پستی در Weibo فاش شد. با دی جی همراه باشید.

در این پست که از طریق Weibo منتشر شد، جیا جینگ دونگ سفیر جدید برند Vivo، ژنگ چینگ ون، قهرمان تنیس و دارنده مدال طلای المپیک پاریس 2024 را معرفی کرد. او اولین زن آسیایی است که این عنوان را کسب کرده است. نکته جالب توجه در این پست این است که دستگاهی که Jia Jingdong برای انتشار آن استفاده کرده، Vivo X200 Pro Mini است که شایعات مربوط به عرضه این نسخه کوچکتر را تایید می کند.

با توجه به اطلاعات فاش شده، به نظر می رسد Vivo X200 Pro Mini از نظر قیمت و امکانات بین دو نسخه پایه و نسخه پرو قرار گیرد. احتمالا اندازه بدنه این گوشی همانند نسخه پایه یعنی Vivo X200 خواهد بود، اما از نظر مشخصات سخت افزاری شباهت بیشتری به نسخه پرو خواهد داشت. از جمله این مشخصات می توان به نمایشگر پیشرفته و تراشه پردازشی قدرتمند و پرچمدار اشاره کرد. این نوع استراتژی مشابه رویکرد اپل در عرضه نسخه های کوچکتر سری آیفون است.

یکی از ویژگی های جذاب و قابل توجه مدل های پرو و ​​پرو مینی، استفاده از سنسور دوربین جدید است. این سنسور با نام LYT-818 شناخته می شود و توسط سونی با استفاده از فرآیند 22 نانومتری توسعه یافته است. اندازه سنسور 1/1.28 اینچ است و انتظار می رود نسبت سیگنال به نویز بالاتر و همچنین مصرف انرژی کمتری را ارائه دهد. سنسور دوربین جدید می تواند نقش موثری در بهبود کیفیت عکس ها و فیلم ها داشته باشد و این تاثیر در شرایط کم نور بیشتر به چشم خواهد آمد.

علاوه بر سنسور Sony LYT-818، از سنسورهای دوربین دیگری نیز در نسخه های Vivo X200 Pro و Vivo X200 Pro Mini استفاده خواهد شد. گفته می شود این گوشی ها از سنسورهای Sony IMX882 و Samsung ISOCELL HP9 برای دوربین تله فوتو استفاده می کنند. علاوه بر این سنسور IMX921 در این مدل ها حضور خواهد داشت که امکان ثبت تصاویر را با جزئیات بیشتر فراهم می کند.

هنوز جزئیات زیادی در مورد گوشی‌های جدید ویوو در دسترس نیست و احتمالاً در هفته‌های آینده تا زمان برگزاری رویداد رسمی، اطلاعات بیشتری منتشر خواهد شد. با این حال، انتظار می رود Vivo X200 Pro Mini به عنوان یک گزینه جذاب برای کسانی که به دنبال یک گوشی کوچک اما قدرتمند هستند وارد بازار شود. مدت زیادی است که در بازار گوشی های هوشمند یک گوشی کوچک رده بالا را ندیده ایم و این گوشی با ترکیبی از ویژگی های پیشرفته، طراحی جمع و جور و قیمت مقرون به صرفه می تواند مخاطبان زیادی را جذب کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=377634

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.