افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
2

گل محمدی: پنالتی بیرانوند نقطه عطف بازی بود/ اگر شرایط مهیا باشد با افتخار تمدید قرارداد را می پذیرم – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 110664
گل محمدی: پنالتی بیرانوند نقطه عطف بازی بود/ اگر شرایط مهیا باشد با افتخار تمدید قرارداد را می پذیرم – پرسپولیس نیوز

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پنالتی که بیرانوند گرفت نقطه عطف بازی بود که با هوش و درایت خود آن را اجرا کرد. یحیی گل محمدی گفت: پس از پیروزی 2 بر صفر تیم فوتبال پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان در هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، اصلا بازی آسانی نبود. در ابتدای بازی تمرکز […]

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پنالتی که بیرانوند گرفت نقطه عطف بازی بود که با هوش و درایت خود آن را اجرا کرد.

یحیی گل محمدی گفت: پس از پیروزی 2 بر صفر تیم فوتبال پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان در هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، اصلا بازی آسانی نبود. در ابتدای بازی تمرکز نداشتیم و شروع خوبی نداشتیم. حتی خونسردی پاس دادن و خلق موقعیت را هم نداشتیم. کم کم به شرایط فنی رسیدیم و توانستیم راحت تر بازی کنیم و گل بزنیم. نیمه اول در زمان خوبی به گل رسیدیم و در نیمه دوم بازیکنان با تمرکز بیشتری نسبت به نیمه اول وارد زمین شدند.

پنالتی بیرانوند نقطه عطف بازی را رقم زد
و افزود: بازیکنان در نیمه دوم به قصد گلزنی وارد زمین شدند و به هدف خود که اضافه کردن سه امتیاز بود، رسیدند. پنالتی که علیرضا بیرانوند گرفت نقطه عطف بازی بود و او می دانست چگونه با هوش و درایت خود آن را اجرا کند و از این بابت از او تشکر می کنیم. امیدواریم همان روندی را که در لیگ برتر و آسیا داشتیم طی کنیم و شرایطمان در جدول بهتر شود.

یک سری مشکلات آرامش و تمرکز تیم ما را از بین برده است.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به درگیری محمدحسین کنعانی زادگان و سروش رفیعی و تعویض این دو بازیکن در بین دو نیمه گفت: در صحبت هایم گفتم. یک سری مشکلات وجود دارد که معتقدم آرامش و تمرکز تیم ما را از بین برده است. ما باید ریشه این آرامش را پیدا کنیم. احترامی که تیم ما نیاز داشت و شرایطی که بعد از کسب سه قهرمانی لازم بود فراهم نشد. اتفاقاتی قبل از بازی برای کنعانی ها افتاد که باعث شد تمرکز کافی نداشته باشند. همچنین سروش رفیعی در نیمه اول کارت زرد دریافت کرده بود و با دریافت کارت زرد دوم به مشکل خوردیم. منکر این نیستم که ممکن است درگیری لفظی داشته باشند اما این مسائل اساسی باید حل شود. ما همیشه یک تیم متحد بوده ایم و این اتفاقات ممکن است در هر تیمی رخ دهد. آنها هم بازیکنان باتجربه و هم اعضای باکیفیت تیم هستند.

اگر اتفاقات خاصی در تیم می افتد، مسئولیت آن بر عهده کادر فنی و بازیکنان نیست.
گل محمدی پیش از این گفته بود ادامه همکاری آنها منوط به نتیجه جلسه هیات مدیره پرسپولیس است. خبرنگاری با یادآوری این ماجرا پرسید: آیا بعد از این دیدار اتفاق خاصی افتاده است؟ که پوشان مربی پره اظهار داشت: اتفاق خاصی نیفتاده است. ما کار خود را انجام می دهیم و در شرایطی هستیم که بازی های حساس و فشرده ای در پیش داریم و با قدرت به کار خود ادامه می دهیم. به طور کلی می‌خواهم بگویم که اگر اتفاقات خاصی در تیم بیفتد، مسئولیت آن بر عهده کادر فنی یا بازیکنان نیست. همینجا اعلام میکنم ما با جان و دل کار می کنیم و برای شادی هواداران تلاش خواهیم کرد.

هنوز مشکلات وجود دارد و خبر خاصی نیست.
وی در پاسخ به این سوال گفت: ظاهرا قرار بود قبل از بازی از اعضای تیم اتهامی گرفته شود اما این اتفاق نیفتاد. هنوز مشکلات وجود دارد و خبر خاصی نیست.

بیرانوند روی ضربات پنالتی متمرکز بود اما شاید هواداران آن پنالتی را گرفتند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره حضور هواداران و جو ورزشگاه گفت: نکته خوبی را مطرح کردید و یادم رفت از هواداران تشکر کنم. ما این پیروزی را مدیون هواداران و شور و شوقی هستیم که به خصوص در منطقه ایجاد کردند. بیرانوند روی ضربات پنالتی تمرکز کرد اما شاید آن پنالتی را هواداران گرفتند و گل هایی را که ما زدیم را هواداران به ثمر رساندند. گل های زیبایی زدیم، از سعید صادقی، اما کار تیمی خوبی داشتیم و حمایت هوادارانی که نمی دانم چگونه می توانم میزان ارادت و عشق را به آنها منتقل کنم و همچنین هوادارانی که کمی از آنها دور هستند. در زمین و شایسته این هستند که بهترین صندلی های استادیوم را به آنها بدهیم. امیدوارم بیشتر به این موضوع توجه شود. ما طرفداران زن آن طرف ورزشگاه را دوست نداریم. آنها شایسته حضور در کنار بازیکنان و زمین هستند.

سخنان کنعانیان درست نبود و در مقادیری که می گفتند غلو کردند.
وی در واکنش به درگیری لفظی و توهین آمیز کنعانی ها با جمعی از رزمی کاران ایرانی و ورود چند بازیکن سابق پرسپولیس به این درگیری گفت: کنعانی ها وارد بازی نشدند. مصاحبه کرد و چیزهایی گفت که نباید می گفت. او یک سری حرف هایی زد که درست نبود و در مبالغی که گفته بود اغراق کرد. اصلا اینطور نیست. ما جایگاه برخی از ورزشکاران را دیده ایم و از آنها می خواهم با حرف های ما فضای ورزشی را خراب نکنند. می دانم که سایر ورزشکاران برای مردم کشور زحمت می کشند و حق دارند بهترین امکانات را داشته باشند. همه ورزشکارانی که به مردم خدمت می کنند باید با آنها رفتار شود و هرگز نباید تبعیض وجود داشته باشد. من هم با این بحث موافقم چون در نهایت در دنیای حرفه ای تفاوتی بین دونده قهرمان و رشته دیگر وجود ندارد. بحث فوتبالیست ها در همه جای دنیا فرق می کند و می بینیم که با توجه به استقبال فوتبال در دنیا شاهد چه قراردادهایی هستیم و این قراردادها بیشتر از سایر رشته های ورزشی است اما به هر حال همه کسانی که کار می کنند. سخت و تلاش می کنند تا مردم را سربلند کنند، آنها لایق بهترین ها هستند.

آنهایی که آن را به این روز رساندند باید از ورزشگاه آزاد بروند نه ما
وی در خصوص بحث میزبانی از پرسپولیس در ورزشگاهی غیر از آزادی خاطرنشان کرد: این امکان اصلا وجود ندارد. ما تمام بدبختی های این ورزشگاه را کشیدیم و افرادی مثل یاسین سلمانی، وحید امیری و مهدی ترابی را مصدوم کردیم. اینجا مقابل نصر عربستان شکست خوردیم و با ذوب آهن اصفهان مساوی کردیم. آنهایی که ورزشگاه را به این روز رساندند، از اینجا بروند، نه ما. ما تیم پایتخت هستیم و تنها ورزشگاهی که می تواند پذیرای هواداران پرسپولیس باشد اینجاست. تیم ما بدون هوادار معنی ندارد و باید هواداران خوبی داشته باشیم. زمین ورزشگاه آزادی هدیه ای نیست که بخواهند به دو باشگاه پرسپولیس و استقلال بدهند. این ورزشگاه نیاز به نگهداری زیادی دارد و پرسپولیس و استقلال مستحق آمدن به ورزشگاه آزادی نیستند و باید ورزشگاه مجهزتری بسازند. الان که شرایط استادیوم بهتر شده می گویند باید برویم که واقعا جای سوال و تعجب دارد. چطور جرأت می کنند بگویند ما و استقلال باید از اینجا برویم؟ کسانی که تا به امروز استادیوم را ساخته اند باید بروند. مشکلات این ورزشگاه باعث آسیب روحی و اقتصادی به تیم شده است. اگر این خسارت ها را بدهند اشکالی ندارد ما هم می رویم.

اگر شرایط مهیا باشد، با کمال میل تمدید قرارداد را می پذیرم.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه تیمش در سال 1402 تنها یک شکست مقابل نصر عربستان متحمل شد و پرسپولیسی ها خواهان تمدید قرارداد هستند، گفت: باید شرایط کاری مهیا شود تا باعث شرمندگی مردم نشود. ما یکی از مدعیان قهرمانی لیگ و جام حذفی هستیم و باید در آسیا به ما احترام بگذارند. با شرایط فعلی سخت است و نمی خواهم شرمنده هواداران باشم. من دوست ندارم وارد این موقعیت شوم. اگر شرایط مهیا باشد، با کمال میل تمدید قرارداد را می پذیرم. این کار شرایط بهتری نسبت به فعلی می خواهد.

بازیکنان من با تمام وجود برای شادی هواداران تلاش می کنند و لایق بهترین ها هستند.
گل محمدی درباره فشاری که پرسپولیس به خاطر بازی های نزدیک لیگ و آسیا دارد و خواسته اش از سازمان لیگ، گفت: من هیچ وقت از بازی های نزدیک نمی ترسم و با توجه به اینکه تیم خوبی هستیم و بازیکنان خوبی داریم. من به بازیکنانم گفته ام که نگران بازی های نزدیک هستم و قرار نیست در مسابقات شرکت کنم. فقط نگرانم که از نظر ریکاوری و امکانات دچار مشکل شویم. باشگاه باید به این مسائل رسیدگی کند. بازیکنان من با تمام وجود برای شادی هواداران تلاش می کنند و لایق بهترین ها هستند. شرایط باید به گونه ای باشد که بازیکن بتواند با خیال راحت روی تجهیزات تمرکز کند. فشار مسابقات برای همه تیم های آسیایی وجود دارد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)