افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
3

گل محمدی: می خواستیم گل دوم را بزنیم/ صعود از این گروه مثل صعود به فینال آسیا است – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 122350
گل محمدی: می خواستیم گل دوم را بزنیم/ صعود از این گروه مثل صعود به فینال آسیا است – پرسپولیس نیوز

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اذعان کرد که تیمش در نیمه دوم دیدار مقابل استقلال تاجیکستان تحت تاثیر حریف خود قرار گرفته است. یحیی گل محمدی پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل استقلال تاجیکستان گفت: این دیدار دو نیمه متفاوت داشت. در نیمه اول تیم ما می دانست که چگونه توپ را به خوبی […]

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اذعان کرد که تیمش در نیمه دوم دیدار مقابل استقلال تاجیکستان تحت تاثیر حریف خود قرار گرفته است.

یحیی گل محمدی پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل استقلال تاجیکستان گفت: این دیدار دو نیمه متفاوت داشت. در نیمه اول تیم ما می دانست که چگونه توپ را به خوبی پاس کند و بازی را کنترل کند. به موقعیت ها و اهداف خوبی هم دست پیدا کردیم. در نیمه دوم هدف ما زدن گل دوم بود اما حریف روی ما تاثیر گذاشت.

وی ادامه داد: استقلال تاجیکستان در نیمه دوم انگیزه بسیار بیشتری داشت. فکر می کنم می توانستیم بازی را کنترل کنیم و دو امتیاز مهم را از دست دادیم. مخصوصا خط هافبک ما به حریف بازی داد. نمیتونم زیاد توضیح بدم برنامه ما اکنون این است که تیم را برای بازی بعدی مقابل سپاهان آماده کنیم. همه می دانند که این گروه بسیار سخت است و خروج از آن مانند صعود به فینال لیگ قهرمانان است. کار سختی است و تمام تلاش ما برای کسب بهترین نتیجه مقابل النصر و الدیل و صعود به مرحله بعد است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به سوالی در مورد کیفیت چمن ورزشگاه دوشنبه تصریح کرد: به هر حال انتظار داشتیم سران AFC آبیاری چمن را بیشتر کنترل کنند. متأسفانه این اتفاق قبل از بازی و بین بازی ها رخ نداد. این اولین بار است که در باشگاه های آسیایی این اتفاق می افتد. دلیلش را نمی دانم و شاید محدودیت هایی داشتند اما امیدوار بودیم آب خوبی برای چمن داشته باشند تا بازی سریعتر پیش برود. آنها بازیکنان فنی خوبی هم داشتند و فکر می کنم اگر این اتفاق می افتاد سرعت بازی بیشتر می شد.

گل محمدی درباره حضور هواداران پرسپولیس در ورزشگاه گفت: جو بسیار خوبی در ورزشگاه بود. کل تیم تشویق و هیجان زده بودند و از این بابت از آنها تشکر می کنم. برای ما مهم این است که باید راهمان را ادامه دهیم. کار ما با توجه به بی نظمی و مشکلاتی که وجود دارد واقعاً سخت است. ما مسئولیت کار خود را می پذیریم و باید برای حل مشکلات خود بیشتر تلاش کنیم. کار سخت ما تازه شروع شده است و باید به آینده امیدوار باشیم و بتوانیم بر شرایطی که در آن قرار داریم غلبه کنیم و سریعتر احیا کنیم. تمام اعضای باشگاهی که علاقه مند به پیشرفت تیم هستند، موظفند از این وضعیت خارج شده و به روزهای خوب خود برگردند. همه باید آن را امتحان کنند. اگرچه برخی از مردم تمام زندگی خود را می دهند و برخی نمی دهند، اما واقعاً دشوار می شود. امیدوارم روزهای خوبی با هم داشته باشیم.

در نهایت کیفیت بازی نبیل باهویی برجسته شد: او هم بهترین بازی را که می تواند انجام می دهد. ممکن است به زمان بیشتری نیاز داشته باشید. به هر حال این موجودی ماست. ما نتوانستیم خواسته های خود را در نقل و انتقالات برآورده کنیم. نمی دانم شرایط چه بود. این شرایط کار را برای ما سخت کرده است و به هر حال باید با این بچه ها ادامه دهیم.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)