افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
4

گل محمدی: من نمی توانم در این شرایط کار کنم. امیدوارم هر کی میاد موفق باشه – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 168051
گل محمدی: من نمی توانم در این شرایط کار کنم.  امیدوارم هر کی میاد موفق باشه – پرسپولیس نیوز

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: 3 ماه پیش با پرسپولیس انصراف دادم اما باشگاه حرکت تشویقی انجام نداد. از همه پرسپولیسی هایی که در این 4 سال بودم تشکر می کنم. یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل مس رفسنجان گفت: ابتدا از هوادارانی که امروز به […]

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: 3 ماه پیش با پرسپولیس انصراف دادم اما باشگاه حرکت تشویقی انجام نداد. از همه پرسپولیسی هایی که در این 4 سال بودم تشکر می کنم.

یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل مس رفسنجان گفت: ابتدا از هوادارانی که امروز به ورزشگاه آمدند و ما را تشویق کردند تشکر می کنم. از مهمان نوازی خوب رفسنجان هم تشکر می کنم. نتیجه مسابقه آن چیزی که ما دنبالش بودیم نبود. توپ های زیادی برای هر دو تیم فرار کرد و بازی خوب پیش نرفت. موقعیت های زیادی روی دروازه ما نبود. شاید می‌توانستیم بازی را بهتر مدیریت کنیم و بازی راحت‌تری انجام دهیم، اما اینطور نبود. تیم حریف برای جبران آمد و یک بازی پرفشار انجام داد.

*تنها کسی که به زیبا شدن بازی کمک کرد کمک داور اول بود.

وی ادامه داد: از کمک داور اول مسابقه تشکر می کنم که باعث زیباتر شدن مسابقه شد. صحنه های مشکوکی در دروازه دو تیم بود و تنها کسی که به زیبا شدن بازی کمک کرد کمک داور اول بود. تیم داوری در مجموع خوب بود و از آنها تشکر می کنم. نتیجه عادلانه بود.

*هیچ نیم فصلی را به خاطر ندارم که اینطور پیش رفته باشد.

گل محمدی خاطرنشان کرد: از ابتدای فصل مشکلات زیادی داشتیم. وضع قوانین جدید کمک زیادی به این وضعیت کرد. متأسفانه این موضوع ما را تحت تأثیر قرار داد. ما در لیگ مصدومیت داشتیم. امیری، ترابی، عالیشاه، پورعلی گنجی و… آنها مجروح شدند. از نظر تمرینی آمادگی خوبی نداشتیم. اردوی خوبی نداشتیم. نیم فصل سختی داشتیم. من هیچ نیم فصلی را به خاطر نمی آورم که اینطوری شده باشد.

* در نقل و انتقالات کمکی نگرفتیم و جنگ های رسانه ای را باختیم

و افزود: نتوانستیم آنطور که باید مسابقات را آماده کنیم. نیم فصل سختی داشتیم. در نقل و انتقالات آن طور که باید کمکی دریافت نکردیم و عملکرد ضعیفی داشتیم. ما در جنگ های رسانه ای شکست خوردیم. ما در جنگ های خارج از سرزمین شکست خوردیم. تیم بزرگی مثل پرسپولیس باید آمادگی بهتر و افراد قوی تری برای رقابت داشته باشد. در کل فکر می کنم نیم فصل سختی را پشت سر گذاشتیم. با این مشکلات 30 امتیاز گرفتیم که مشکل بزرگی بود. من از بازیکنانم قدردانی می کنم. آنها هر چه می توانستند دادند.

*من به شخصه نمی توانم با این شرایط ادامه دهم.

گل محمدی خاطرنشان کرد: مشکلات مالی و تسهیلاتی داشتیم. با این شرایط من به شخصه نمی توانم ادامه بدهم. من 3 ماه پیش با پرسپولیس انصراف دادم اما باشگاه حرکت دلگرم کننده ای انجام نداد. از همه پرسپولیسی هایی که در این 4 سال بودم تشکر می کنم. امیدوارم هر کی میاد موفق باشه

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)