افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
0

گل محمدی: به دنبال اولین پیروزی در خانه مقابل ذوب آهن هستیم

  • کد خبر : 377688
گل محمدی: به دنبال اولین پیروزی در خانه مقابل ذوب آهن هستیم

به گزارش ایرنا یحیی گل محمدی جمعه شب در نشست خبری پیش از دیدار مقابل ذوب آهن در اهواز اظهار داشت: هر چه پیش می رویم بازی ها پاسخگوتر و تیم ها هماهنگ تر می شوند و همین موضوع باعث جذابیت بیشتر مسابقات می شود. وی افزود: ما با تیم خوب و ثابتی بازی می […]

به گزارش ایرنا یحیی گل محمدی جمعه شب در نشست خبری پیش از دیدار مقابل ذوب آهن در اهواز اظهار داشت: هر چه پیش می رویم بازی ها پاسخگوتر و تیم ها هماهنگ تر می شوند و همین موضوع باعث جذابیت بیشتر مسابقات می شود.

وی افزود: ما با تیم خوب و ثابتی بازی می کنیم که در پنج هفته اخیر مقابل تیم های لیگ برتری نتایج خوبی کسب کرده ایم، بنابراین می دانیم بازی سختی در پیش داریم.

سرمربی فولاد گفت: مقابل یکی از تیم های خوب لیگ بازی کردیم و به شخصه از نحوه بازی آنها لذت می برم بنابراین باید با تمرکز زیادی وارد زمین شویم و موقعیت های خود را بسنجیم.

وی ادامه داد: تیم ما در شرایط خوبی به سر می برد و بازیکنان در تمرینات انگیزه بالایی دارند. امیدوارم فردا با حضور هواداران سه امتیاز لازم را کسب کنیم و وضعیت خود را در جدول رده بندی بهتر کنیم.

گل محمدی گفت: انتظارات هواداران تیم فولاد درست بود چرا که این تیم افتخارات زیادی در لیگ ایران کسب کرده است بنابراین باید با کسب امتیاز در بازی های خانگی و رسیدن به اهداف مورد نظر ثبات را به تیم القا کنیم.

وی افزود: در دو بازی خانگی مقابل خیبر و مس مستحق برد بودیم اما ناهماهنگی و مشکلات روحی بازیکنان باعث شد سه امتیاز را از دست بدهیم. بسیاری از بازیکنان ما برای اولین بار با هم بازی می کنند و به زمان بیشتری برای سازگاری نیاز دارند.

سرمربی فولاد گفت: فولادی که هم ما و هم هواداران به دنبال آن هستیم باید عنوان قهرمانی را به دست بیاورد و جام را بالای سر ببرد و تا 2 یا 3 سال آینده به آن برسیم و حتی در آسیا هم حرفی برای گفتن داشته باشیم. امیدواریم حمایت بیشتر هواداران و رسانه ها برای ایجاد ثبات بیشتر در تیم صورت گیرد.

وی افزود: با توجه به محدودیت سقف قرارداد، یک تیم نمی تواند در سال اول مدعی قهرمانی شود. اگر می خواهیم کارهای بزرگ انجام دهیم، به حمایت همه جانبه نیاز داریم.

گل محمدی گفت: تا جایی که توانستیم بازیکن جذب کردیم و باشگاه همکاری کرد، البته در یکی دو پست ضعف داریم و به دلیل مشکلاتی ممکن است تا نیم فصل نتوانیم بازیکن دیگری جذب کنیم.

دیدار تیم های فولاد و ذوب آهن روز شنبه هفتم شهریور ماه در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز برگزار می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=377688

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.