افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
3

گل محمدی به دلیل مصدومیت دو بازیکن در انزلی ریسک نمی کند – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 112055
گل محمدی به دلیل مصدومیت دو بازیکن در انزلی ریسک نمی کند – پرسپولیس نیوز

کادر فنی پرسپولیس عجله ای برای استفاده از دو هافبک مصدوم در دیدار مقابل ملوان در بندرانزلی ندارد. تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس در حالی برای فصل جاری ادامه دارد که میلاد سرلک و وحید امیری پس از گذشت نزدیک به یک ماه از مصدومیت همچنان نمی توانند به میدان بروند. با این حال پرسپولیس در […]

کادر فنی پرسپولیس عجله ای برای استفاده از دو هافبک مصدوم در دیدار مقابل ملوان در بندرانزلی ندارد.

تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس در حالی برای فصل جاری ادامه دارد که میلاد سرلک و وحید امیری پس از گذشت نزدیک به یک ماه از مصدومیت همچنان نمی توانند به میدان بروند.

با این حال پرسپولیس در غیاب او موفق شد حداکثر امتیاز را در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا کسب کند به طوری که کمتر کسی نبود او را احساس می کند. در ادامه مهدی ترابی با حضور برای مدتی در دیدار مقابل استقلال تاجیکستان نشان داد شرایط بازی را پیدا کرده است و به همین دلیل کادرفنی سرخ پوشان عجله ای برای بازگشت امیری و سرلک ندارند.

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس که اوایل این فصل با انتقادهایی به دلیل ایجاد ترافیک در خط هافبک مواجه بود، حالا با احتساب مصدومیت های زیاد، همچنان گزینه های قابل اعتمادی برای استفاده دارد.

سرلک و امیری قرار است قبل از دیدار مقابل ملوان بندرانزلی مجددا تحت معاینات پزشکی قرار گیرند تا در صورت امکان در لیست کم رنگ سفر به انزلی قرار بگیرند اما در صورت عدم بهبودی کامل راهی برای انجام این دیدار وجود ندارد. خطر استفاده از آنها

دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و ملوان بندرانزلی یکشنبه 16 آبان ماه 1402 در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر با حضور تماشاگران در ورزشگاه سیروس انزلی برگزار می شود.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)