افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
2

گل محمدی: این برد را مدیون این هواداران هستیم/ اگر لوکادیا بیاید می خواهیم – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 164966
گل محمدی: این برد را مدیون این هواداران هستیم/ اگر لوکادیا بیاید می خواهیم – پرسپولیس نیوز

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: حساسیت بازی بیشتر از آن چیزی بود که فکر می کردیم. یحیی گل محمدی پس از پیروزی یک بر صفر مقابل نساجی مازندران در نشست خبری گفت: ما سه امتیاز مهم را به دست آوردیم و نیم فصل آخر و شدت رقابت ها به این معناست که باید نتیجه بگیریم […]

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: حساسیت بازی بیشتر از آن چیزی بود که فکر می کردیم.

یحیی گل محمدی پس از پیروزی یک بر صفر مقابل نساجی مازندران در نشست خبری گفت: ما سه امتیاز مهم را به دست آوردیم و نیم فصل آخر و شدت رقابت ها به این معناست که باید نتیجه بگیریم و در لیگ بمانیم. بالا”. روی میز.» حساسیت مهمانی زیاد و بیشتر از آن چیزی بود که فکر می کردیم.

*این پیروزی را مدیون این هواداران هستیم.

گل محمدی ادامه داد: قبل از بازی به بازیکنان در این خصوص هشدار داده بودم. بازی را خیلی خوب شروع کردیم و گل زدیم. ما کنترل بازی را در اختیار داشتیم. بازی را به خوبی مدیریت کردیم اما در نهایت چون رقابت بسیار نزدیک است باید به بازی بعدی فکر کنیم. به همین دلیل در نیمه دوم کمی ناهماهنگتر از نیمه اول بودیم. اما ما از کسب سه امتیاز خوشحالیم. نساجی هم با جان و دل بازی می کرد. وضعیت آنها در جدول به گونه ای بود که باید امتیاز اضافه می کردند. آنها خیلی سریع و شجاعانه بازی کردند. باید از هوادارانی هم تشکر کنم که در این باد و سرما بیرون آمدند و تیم را تشویق کردند. بخش بزرگی از این سه امتیاز و شاید همه آنها را مدیون همین سرگرمی هستیم. همچنین از هوادارانی که همیشه در استادیوم هستند بسیار ممنونم، ما از آنها انرژی بیشتری می گیریم.

*این برنامه فشرده بسیار سخت است.

سرمربی پرسپولیس درباره تعویض اسماعیل فر و وحدت حنانف گفت: صحبت کردم. ما به بازی بعدی فکر می کنیم و با توجه به این برنامه فشرده ای که تعیین شده، سه روز دیگر بازی دیگری داریم. من دوست دارم بازی‌ها فشرده باشد و از آن قدردانی می‌کنم، اما خیلی سخت است.

پرسپولیس شاید گزینه خوبی برای لوکادیا باشد

وی در خصوص احتمال بازگشت لوکادیا به پرسپولیس و انتشارات این بازیکن در فضای مجازی گفت: صحبت خاصی در این باره نشده است. این انگیزه های مثبتی که شما می گویید فقط در فضای مجازی دیده می شود، در واقعیت ما هیچ تماسی نداشته ایم. اگر بیاید ما او را می خواهیم. من نمی دانم شرایط قرارداد آنها چیست. شاید پرسپولیس انتخاب خوبی برای او باشد، حضورش بیشتر به نفع خودش است تا پرسپولیس.

دوران سختی را پشت سر می گذاریم، اما یاد گرفته ایم و می دانیم چگونه 3 امتیاز را بگیریم
وی در پاسخ به این سوال که «چرا پرسپولیس امروز قدرت همیشگی خود را نداشت و نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد؟» گفت: بله! بعد از بازی خیلی خوشحال نبودم. از کسب سه امتیاز بسیار خوشحالم، اما باید بتوانیم در نیمه دوم گلزنی کنیم. توپ های خوبی هم داشتیم و محمد عمری در دروازه خالی گلزنی نکرد. در نیمه دوم پرس خوبی داشتیم. پس از دریافت توپ از حریف باید پاس خود را به خوبی انتخاب کنیم. ما در بخش انتقال توپ ضعیف عمل کردیم. در نتیجه زمانی که حریف توپ را دریافت کرد، برای ما سخت شد و مجبور شدیم به عقب برگردیم و دفاع کنیم. این اتفاق چندین بار در زمین رخ داده است، اما در هر صورت ما هنوز کار داریم و شاید هنوز با تیمی که دوست دارم به آن چیزی که از نظر تاکتیکی و فیزیکی نیاز داریم، نرسیده ایم. شاید به دلیل شدت بازی ها و مشکلات ابتدای فصل به خصوص در بخش آسیایی، انرژی زیادی از ما گرفت. دوران سختی را پشت سر می گذاریم، اما یاد گرفته ایم و می دانیم که چگونه سه امتیاز را کسب کنیم. برخی از بازیکنان تجربه خوبی دارند و می توانند به خوبی در بازی برنده شوند. به عنوان مثال می توان به بیرانوند، رفیعی و عالیشاه اشاره کرد که تجربه خوبی دارند.

این نشان دهنده عظمت تیم ما است که بازی را با شانس بردیم.
سرمربی نساجی معتقد بود پرسپولیس یک فرصت بیشتر ندارد و آن را به گل تبدیل کرد.» خبرنگاری با یادآوری این نکته از گل محمدی پرسید: بازیکنان پایه را چطور می بینی؟ سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال: این که بازی را با شانس بردیم، نشان از عظمت تیم ما دارد اما اینطور نبود. در نیمه اول موقعیت های خوبی داشتیم و در نیمه دوم محمد عمری در بازی تک به تک مشخص بود. مربیان پایه بازیکنان خوبی پیدا کردند و از همه آنها تشکر می کنم. آنها برای ساختن یک تیم خوب تلاش کردند و سعی کردیم بیشتر از این بازیکنان جوان استفاده کنیم. من دوست دارم که تیم بتواند بازیکنان پایه را بگیرد و از آنها استفاده کند.

سرلک قطعا در نیم فصل در جمع ما نخواهد بود
گل محمدی در خصوص موضوع سربازی محمد عمری و میلاد سرلک نیز اظهار داشت: قطعا این اتفاق برای میلاد سرلک افتاده و او نمی تواند در نیم فصل به جمع ما بیاید. عمری، طی صحبتی که با او داشتم، فکر می کنم او بتواند با ما ادامه دهد. من اطلاعات دقیقی در مورد او ندارم. اگر به سربازی بروند که خدمت مقدس سربازی است و هرکس به این سن می رسد باید آن را بگذراند. باید سعی کنیم در نیم فصل دوم بازیکن جایگزین پیدا کنیم. هرچند خیلی سخت است و باید ببینیم چه می شود.

نیم فصل امسال من مثل 2 فصل طول کشید.
سرمربی پرسپولیس درباره اینکه هواداران نگران پیروزی های اقتصادی پرسپولیس هستند، گفت: من بارها تمرین کرده ام، هیچ وقت یادم نمی آید که فصل را با این همه مشکلات و مصدومیت بسیاری از بازیکنان امیر که تقریبا در تمام فصل دور بودند شروع کنم. نیم فصل و اولی را از دست داد. مرتضی پورعلیگنجی، یاسین سلمانی و در مقاطع مختلف عالیشاه، ترابی و سرلک مصدوم شدند. مشکل سرماخوردگی بازیکنان بود. یک زمانی 15 تا 16 بازیکن ما مریض شدند. نیم فصل خیلی سختی داشتیم. من احساس می کنم نیمه اول امسال دو فصل طول کشیده است. بسیاری از تعطیلات، استراحت های طولانی، ما بسیار ناراحت بوده ایم. من نمی خواهم در مورد جزئیات صحبت کنم. ما یک نیمه طولانی داشته ایم. هنوز یک بازی دیگر مقابل مس رفسنجان داریم و کارمان تمام نشده است. انشاالله بتوانیم در تعطیلات روندی را طی کنیم که منجر به تقویت تیم شود، این خیلی مهم است و برای هرکسی که به تیم بیاید آرزوی موفقیت دارم.

باهویی در حین گرم کردن مصدوم شد
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره وضعیت نبیل باهویی نیز به خبرنگاران گفت: بیل باهویی از ابتدا قرار بود در بازی حضور داشته باشد که متاسفانه در حین گرم کردن از ناحیه همسترینگ دچار رگ به رگ شدن شد و نتوانست بازی کند.

در کل تیم ملی خوب و با تجربه ای داریم.
گل محمدی در پایان درباره تیم ایران و پیش بینی خود از جام ملت های آسیا گفت: تیم خوب و با تجربه ای داریم. سختی و فشار را تحمل کردیم و از آن طرف امیدوارم تیم موفق باشد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=164966

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.