افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
1

گلسیانی: نیمی از تیم ما در رختخواب بودند و نیمی دیگر در تمرین – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 122319
گلسیانی: نیمی از تیم ما در رختخواب بودند و نیمی دیگر در تمرین – پرسپولیس نیوز

مدافع پرسپولیس برای عبور از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ابراز امیدواری کرد. جورجی گلسیانی مدافع پرسپولیس پس از این دیدار گفت: بازی بسیار سختی بود زیرا بازی در نیمه حریف و روی چمن مصنوعی سخت است. به هر حال ما بهترین تیم زمین بودیم اما این نتایج در فوتبال اتفاق می افتد. برای ما […]

مدافع پرسپولیس برای عبور از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ابراز امیدواری کرد.

جورجی گلسیانی مدافع پرسپولیس پس از این دیدار گفت: بازی بسیار سختی بود زیرا بازی در نیمه حریف و روی چمن مصنوعی سخت است. به هر حال ما بهترین تیم زمین بودیم اما این نتایج در فوتبال اتفاق می افتد. برای ما پیروزی در این بازی بسیار مهم بود، اما در سه بازی اخیر گل هایی خوردیم که در فوتبال اتفاق می افتد.

نه النصر و الدحیل، ما به فکر سپاهان هستیم

وی افزود: باید در فاز هجومی بهتر شویم تا گل های بیشتری به ثمر برسانیم. ما هفت امتیاز داریم و این برای صعود کافی نیست. تمام تلاش خود را می کنیم تا مقابل النصر و الدیل بازی کنیم اما اکنون خود را برای بازی مقابل سپاهان آماده می کنیم. می دانیم که بازی سختی داریم و آنها می توانند هر رقیبی را شکست دهند.

بازیکن پرسپولیس درباره شیوع بیماری در زمین این تیم قبل از بازی با استقلال گفت: زندگی همین است و اتفاق می افتد. حدود 10 بازیکن ما بیمار بودند و ویروس در تیم ما پخش شده بود. نیمی از تیم ما در رختخواب بودند و نیمی دیگر در حال تمرین بودند. من نمی خواهم بهانه بیاورم.

بارها به فینال لیگ قهرمانان رسیدیم

گلسیانی در پاسخ به این سوال که فکر می کند پرسپولیس چقدر شانس پیشرفت دارد، گفت: هم از نظر تئوری و هم از لحاظ عملی شانس پیشرفت داریم. فراموش نکنید که ما پرسپولیسی هستیم و بارها به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیده ایم.

وی درباره مصدومیتش گفت: امیدوارم مصدومیت خاصی نداشته باشم. من با درد بازی کردم زیرا وقتی در زمین هستم نمی خواهم بیرون بروم.

بازیکن پرسپولیس در پایان گفت: باید همه حریفان را آنالیز کنیم و این کار را می کنیم. این نتایج در فوتبال اتفاق می افتد و ما نگران نیستیم.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)