افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
2

گلسیانی: نصف من ایرانی شده است/ به عبدالکریم کمک می کنم – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 195961
گلسیانی: نصف من ایرانی شده است/ به عبدالکریم کمک می کنم – پرسپولیس نیوز

مدافع گرجستانی پرسپولیس گفت: اردوی خوبی داشتیم که در آن احساسات خوبی با هم داشتیم. بازیکنان خوبی هم به جمع ما پیوستند. گئورگی گلسیانی در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس گفت: اردوی خوبی در امارات داشتیم. فکر می کنم لازم است همه تیم ها این نوع تمرکزها را قبل از بازی برگزار کنند. تا جایی […]

مدافع گرجستانی پرسپولیس گفت: اردوی خوبی داشتیم که در آن احساسات خوبی با هم داشتیم. بازیکنان خوبی هم به جمع ما پیوستند.

گئورگی گلسیانی در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس گفت: اردوی خوبی در امارات داشتیم. فکر می کنم لازم است همه تیم ها این نوع تمرکزها را قبل از بازی برگزار کنند. تا جایی که می دانم این اولین اردوی خارجی پرسپولیس بعد از چهار سال بود. پس می توانم بگویم که برای ما خوب و لازم بود. در این نوع کمپ مهم ترین نکته این است که با هم تیمی های خود وقت بگذرانید تا بتوانید همدیگر را بهتر بشناسید و بیشتر با هم دوست شوید و فضای خوبی در کنار هم داشته باشید و مراقب یکدیگر باشید. دو جلسه تمرین و یک بازی دوستانه در اینجا داشتیم که فکر می کنم می تواند به ما در ادامه فصل کمک کند.

وی در خصوص تاثیر این اردو در روند کاری تیم ادامه داد: به نظر من در فوتبال فرقی نمی کند که به کدام کشور رفتی. ایجاد اتحاد بین بازیکنان و این مهم است که بازیکنان با هم تمرین کنند، صبحانه، ناهار و شام را با هم بخورند، با هم بازی کنند و احترام و احساسات خوب خود را با هم به اشتراک بگذارند. این یک رویداد بزرگ بود که می تواند به ما کمک کند.

بازیکن گرجستانی پرسپولیس درباره اضافه شدن بازیکنان جدید گفت: آنها واقعا خوب هستند. بازیکنان جوان خوبی هم داریم که پتانسیل بالایی دارند. ما عبدالکریم حسن را داریم که بازیکن با تجربه ای است که باید از مهارت هایش استفاده کنیم. من به عنوان یک خارجی الان نیمه ایرانی شده ام. من به آنها کمک می کنم و تمام اطلاعات لازم را به صورت مثبت منتقل می کنم. بنابراین ما از آنها استفاده می کنیم. به علاوه، ما یک سرمربی جدید داریم. از مربی قبلی تیم بابت عملکرد عالیش تشکر می کنم اما گاهی در فوتبال شرایطی پیش می آید که باید تصمیم گرفت. او تصمیم خودش را گرفت و حالا این یک فرصت جدید برای اسمار است. من می خواهم برای شما آرزوی موفقیت کنم.

گلسیانی در خصوص ادامه فصل و رقابت در لیگ و جام حذفی افزود: همه بازی ها در ایران سخت است. شاید بعضی ها مثل بازیکنان جدیدی که به ما اضافه شده اند فکر می کنند بازی بعدی آسان است اما من به آنها می گویم که در ایران بازی آسانی وجود ندارد، حریف ما لیگ دسته اول باشد، لیگ برتر یا مسابقه. . در لیگ یا جام حذفی، گرفتن سه امتیاز در هر بازی بسیار سخت است، اما ما فقط به این فکر کردیم و به دنبال آن به زمین رفتیم.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)