افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
7

گری گنسلر: SEC برای افزایش نظارت بر صنعت کریپتو به بیشتر نیاز دارد

  • کد خبر : 17279
گری گنسلر: SEC برای افزایش نظارت بر صنعت کریپتو به بیشتر نیاز دارد

گری گنسلر، رئیس کمیسیون بورس آمریکا (SEC) در جلسه استماع روز گذشته خود از قانون‌گذاران خواست تا بودجه را به این آژانس اختصاص دهند تا افراد بیشتری را برای نظارت بر حوزه رمزارزها به خدمت بگیرند. این در حالی است که قرار است در تاریخ ۱۸ آوریل (۲۹ فروردین) گسلر در کنگره حضور پیدا کند […]

گری گنسلر، رئیس کمیسیون بورس آمریکا (SEC) در جلسه استماع روز گذشته خود از قانون‌گذاران خواست تا بودجه را به این آژانس اختصاص دهند تا افراد بیشتری را برای نظارت بر حوزه رمزارزها به خدمت بگیرند. این در حالی است که قرار است در تاریخ ۱۸ آوریل (۲۹ فروردین) گسلر در کنگره حضور پیدا کند و در قانون‌گذاری کریپتو با نمایندگان آمریکایی به بحث بنشیند.

به گزارش کریپتواسلیت، گنسلر در این جلسه که پیش از حضور وی در کمیته خدمات مالی مجلس نمایندگان برگزار شد، در رابطه با بودجه کمیسیون بورس آمریکا (SEC) در سال 2024 صحبت کرد و گفت: این کمیسیون به بررسی برخی از کارشناسان برای نظارت بر رمزارزها نیاز دارد.

اگر گنسلر در این جلسه در رابطه با موضوعات دیگر صحبت کرد، اما وی به طور خاص مدعی شد برای نظارت بیشتر بر صنعت رمزارزها به افراد بیشتری نیاز دارد. به گفته وی، کمیسیون نظارت بر اجرای پروژه‌های قانون بوده و به همین خاطر، باید همگام با این بازار به رشد خود ادامه دهد.

کمیسیون بورسیه‌هایی کرد که بخش‌های اجرایی این نماینده باید با نوآوری‌هایی که در صنعت کریپتو یا سایر صنایع به اتفاقات نادرستی منجر می‌شود، حل شود. به گفته گنسلر، SEC قصد دارد با افزایش تعداد خود و ارائه ابزار، افراد متخصص و منابع جدید با این مشکل مقابله کند.

گنسلر همچنین اعلام کرد که قصد دارد کمیسیون بازرسی را گسترش دهد تا اینکه شرکت‌های مختلف از قوانین پیروی اطمینان حاصل کنند. به گفته رئیس کمیسیون، این کار به مقابله با ریسک‌های مربوط به صنعت رمزارزها، امنیت سایبری و تاب‌آوری زیرساخت‌های حیاتی بازار کمک خواهد کرد.

در این جلسه، گنسلر درخواست کرد تا به کمیسیون افزایش تعداد افراد از ۴۶۸۵ تا ۵۱۳۹ نفر بودجه لازم را دریافت کند. گفتنی است که این تعداد لزوماً تعداد نمایندگان مجلس را نشان نمی دهد و بیانگر تعداد افراد است که تمام وقت در این شرکت بیشتر فعالیت می کنند.

موضع سختگیرانه SEC در قبال رمزارزها

گنسلر زمان برعهده گرفتن سکان کمیته کمیته، موضع سختگیرانه و تهاجمی را برای صنعت رمزارزها از سازمان کرده است. برخی از کمیسیون‌های بورس تا جای کار به بررسی پروژه کلاهبرداری رفته است، برخی از شرکت‌های فعال در این حوزه از جمله صرافی‌های کوین بیس و کراکن را نیز هدف قرار داده است.

SEC همچنین به دنبال قوانینی است که دارایی های دیجیتال و رمزارزها را سخت تر می کند. علاوه بر این، گنسلر بارها گفته بیشتر ارزهای دیجیتال به جز بیت کوین را در نظر می‌گیرند.

بدون شک تخصیص بودجه بیشتر به کمیسیون بورس، بیشتر نظارت را به همراه خواهد داشت.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2023-03-30 10:17:35

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=17279

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.