افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
0

گاریدو: پاختاکور را در مسیر درست قرار می دهیم/ لیگ الیت آرزوی بزرگ ماست – قرمز خبر – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 380133
گاریدو: پاختاکور را در مسیر درست قرار می دهیم/ لیگ الیت آرزوی بزرگ ماست – قرمز خبر – پرسپولیس نیوز

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بر عزم شاگردانش برای شکست پاختاکور تاکید کرد. خوان کارلوس گاریدو در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پاختاکور ازبکستان گفت: فکر می کنم فردا بازی بسیار مهمی داریم. فکر می کنم لیگ نخبگان آسیا یکی از مهم ترین تورنمنت های جهان است. این یک جام مهم است. بدون شک […]

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بر عزم شاگردانش برای شکست پاختاکور تاکید کرد.

خوان کارلوس گاریدو در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پاختاکور ازبکستان گفت: فکر می کنم فردا بازی بسیار مهمی داریم. فکر می کنم لیگ نخبگان آسیا یکی از مهم ترین تورنمنت های جهان است. این یک جام مهم است. بدون شک پرسپولیس تیمی است که همیشه برای قهرمانی و کسب جام تلاش کرده است. این یک بازی خانگی است و ما قطعاً می خواهیم سه امتیاز را بگیریم و در مسیر درست رقابت ها قرار بگیریم.

و افزود: پیروزی مقابل پاختاکور مهم است تا بتوانیم جایگاه خوبی در جدول داشته باشیم. می دانیم که مقابل رقبای مهم و خوبی بازی می کنیم. فکر می کنم می توانیم با بهترین شرایط و بیشترین انگیزه بازی کنیم و مقابل رقبا به میدان برویم.

سرمربی پرسپولیس گفت: برای من قدم های اول همیشه مهم است و فردا اولین بازی خانگی ما خواهد بود. به همین دلیل باید به 3 امتیاز بازی برسیم.

گاریدو در پاسخ به این سوال که آیا برای بازی فردا در ترکیب تیم خود سورپرایز دارید؟ گفت: بله، شاید فردا سروش رفیعی در پست مهاجم بازی کند! بله، ما همیشه سورپرایز داریم! شگفتی در واقع سوال شما بود. سورپرایز بزرگی بود!

“عملکرد او در بازی های قبلی مورد تحسین هواداران قرار گرفته است. آیا فکر می کنید تیم شما فردا همین عملکرد را داشته باشد؟ او در پاسخ به این سوال توضیح داد: ما همیشه برای پیروزی به زمین می رویم. ما یک تیم حرفه ای هستیم و همیشه تمرین می کنیم. ما در مسابقات مختلف با هدف برد بازی می کنیم و در واقع یک عملکرد خوب راهی برای برنده شدن در بازی هاست و گاهی اوقات ما در مسیر درستی قرار نمی گیریم، اما من فکر می کنم که بازیکنان من مبارزان خوبی هستند برای من برنده شدن خیلی مهم است که سختی های یک بازی را بشناسید و آن را به بهترین شکل ممکن انجام دهید، لیگ برتر یکی از بهترین مسابقات است در دنیا و برای همه ما مهم است که در این مسابقه شرکت کنیم و حضور خوب ما در گرو برداشتن گام اول است.

گاریدو در پاسخ به سوالی در مورد مصدومان پرسپولیس گفت: عالیشاه و پورعلیگنجی به دلیل مصدومیت نمی توانند بازی کنند.

وی در مورد اینکه چه نظری در مورد کیفیت ورزشگاه شهر قدس دارد، با یک مکث و تفکر فراوان گفت: کیفیت چمن خوب است.

سرمربی پرسپولیس می گوید ژائو در دو بازی قبلی عملکرد خوبی داشته و بالاخره فرصت انجام یک بازی کامل را خواهد داشت؟ وی گفت: ما در لیگ قهرمانان اروپا بازی می کنیم و تیم بزرگ و خوبی داریم. در هر پست حداقل سه بازیکن خوب داریم. بازیکنانی که بعداً به تیم اضافه شدند باید مراحلی را طی کنند تا به سایر بازیکنان برسند. ما تیمی داریم که کاملاً در پیش فصل داشتیم و بعد بازیکنان جدید آمدند. آنها قطعا برای رسیدن به دیگر بازیکنان کار می کنند. ما تیمی هستیم که خوب کار می کند و همه بازیکنان جدید مانند سرلک و لوکاس ژوائو به تیمی پیوسته اند که در شرایط خوبی قرار دارد. رسیدن به موقعیت های بازیکنان دیگر خیلی آسان نیست. مهم این است که شما باید به همه بازیکنان احترام بگذارید. احترام گذاشتن به تیم به معنای سخت کوشی در تمرین است تا برای فرصت ها و موقعیت خود آماده باشید. برای یک مربی، مدیریت 30 بازیکن بسیار مهم است. ما بازیکنان زیادی داریم و رقابت سختی برای بازیکنان است. لیگ برتر یک هدف و جاه طلبی بزرگ برای ما است. همه اعضای تیم ما حتی اگر برای یک دقیقه وارد زمین شوند باید تمام تلاش خود را انجام دهند، زیرا در این بازی ها یک دقیقه هم مهم است.

آقای گاریدو شما در لیگ قهرمانان آسیا هفت بار تمرین کرده اید اما هنوز برنده نشده اید، آیا قول می دهید فردا اولین پیروزی خود را کسب کنید؟ گاریدو در پاسخ به این سوال عنوان کرد: منظورتان لیگ قهرمانان آسیا است یا آفریقا؟ آسیا؟ سعی کردم بفهمم چرا این سوال رو پرسیدی. من مربی پرسپولیس هستم و اینجا کار می کنم. همانطور که گفتم لیگ الیت یک رقابت نزدیک است مانند مسابقات اروپا و آفریقا. فردا بازی مهمی برای ماست و تمام تلاش خود را برای کسب سه امتیاز انجام می دهیم.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)