افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
0

کوه موش به دنیا آورد/ اگر همستر واقعی پرورش می دادیم سود بیشتری می بردیم!

  • کد خبر : 376611
کوه موش به دنیا آورد/ اگر همستر واقعی پرورش می دادیم سود بیشتری می بردیم!

تینا مزدکی: بالاخره انتظار به پایان رسید و همستر بالاخره در لیست ظاهر شد. پیش از این، کاربران معتقد بودند که ایردراپ Hamster بزرگترین ایردراپ تاریخ خواهد بود. اتفاقات امروز و قیمت همستر نه تنها چنین چیزی را نشان نمی دهد، بلکه کاربرانی که در این بازی بسیار پیگیر بودند بین 500 هزار تا 1.5 […]

تینا مزدکی: بالاخره انتظار به پایان رسید و همستر بالاخره در لیست ظاهر شد. پیش از این، کاربران معتقد بودند که ایردراپ Hamster بزرگترین ایردراپ تاریخ خواهد بود. اتفاقات امروز و قیمت همستر نه تنها چنین چیزی را نشان نمی دهد، بلکه کاربرانی که در این بازی بسیار پیگیر بودند بین 500 هزار تا 1.5 میلیون تومبا از این بازی کسب می کنند.

گذشته از تلاش کاربران برای گرفتن همستر، ما شاهد بودیم که بسیاری از کاربران شغل و زندگی خود را ترک کردند. آنها بدون اینکه کوچکترین اطلاعی از آینده خود داشته باشند روز و شب بازی می کردند. در برخی موارد حتی شوخی یا صحبت جدی مبنی بر تعویض خودرو، گوشی هوشمند، خط تلفن و … وجود دارد. با یک همستر برخی از کاربران همسترهایی با چندین اکانت تلگرامی مختلف داشتند که در نهایت چیزی به دست نیاوردند. بنابراین، عجیب نیست که برخی از کاربران همستر را بزرگترین کلاهبرداری در تاریخ ایردراپ ها می دانند.

یکی از کاربران ایرانی در توییتر درباره ایردراپ همستر نوشت: بازی همستر حدود 5-6 ماه وقت زیادی از مردم گرفت و در نهایت به طور میانگین 10 تا 12 دلار توکن به کاربران داد، عدد نهایی. که دقیقاً مشخص نیست “من فکر می کردم که روزی می توانیم به همان اندازه که برای همسترها وقت گذاشتیم برای یادگیری مهارت های جدید صرف کنیم.”

ظاهرا بازی Hamster برای امتیاز دادن به کاربران ویدئوهایی را در یوتیوب آپلود کرده و کاربران برای کسب امتیاز این ویدئوها را تماشا کرده اند. اما امتیاز کاربر در مقایسه با آنچه همستر از طریق یوتیوب به دست آورده است بسیار ناچیز است. کاربر دیگری در این باره نوشت: پروژه همستر Airdrop به عنوان بزرگترین کلاهبرداری و کلاهبرداری تاریخ ثابت کرد که پنیر رایگان فقط در تله موش پیدا می شود!

تقریبا میلیون ها نفر برده همستر شدند. برخی از کاربران از انجام این بازی ابراز شرمندگی کردند. یکی دیگر از کاربران توییتر از ChatGPT پرسید و به این نتیجه رسید که همسترها می توانند بین 10 تا 7 بار در هر 7 ماه زایمان کنند و نوشت: “بر اساس قیمت معاملاتی توکن همستر، اگر دو همستر می خریدید، آنها 120 فرزند داشتند. و هرکدام حداقل 200 هزار تومان قیمت داشتند و اکنون 24 میلیون می‌شدند.

کاربر دیگری برداشت همستر از کاربران را با شخصیت های کارتونی رئیس مزرعه مقایسه کرد و این تصویر را در توییتر آپلود کرد:

کوهی موش به دنیا آورد، همستر هیچکس را ثروتمند نکرد/ اگر همسترهای واقعی پرورش می‌دادیم، سود بیشتری می‌بردیم!

با اتفاقی که امروز با Hamster Token Airdrop رخ داد، انتظار می رود اطلاعات کاربران افزایش یابد و به جای اتلاف وقت در بازی که نتیجه آن مشخص نیست؛ کارهای ارزشمندتر انجام دهید. نظر شما چیست؟

58323

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=376611

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.