افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
1

کودک آزاری مرگبار در مشهد/ آرش 4 ساله زیر شکنجه شوهر مادرش جان باخت + عکس

  • کد خبر : 352860
کودک آزاری مرگبار در مشهد/ آرش 4 ساله زیر شکنجه شوهر مادرش جان باخت + عکس

به گزارش رکنا، این حادثه هولناک روز 15 مرداد در بیمارستان دکتر شریعتی طرقبه زمانی فاش شد که کارکنان مرکز درمانی با عجله و نگرانی پسربچه ای 4 ساله را با علائم حیاتی بسیار ضعیف روی تخت اورژانس قرار دادند. ، اما دقایقی بعد کادر پزشکی خسته شد و «آرش کوچولو» برای همیشه چشمانش را […]

به گزارش رکنا، این حادثه هولناک روز 15 مرداد در بیمارستان دکتر شریعتی طرقبه زمانی فاش شد که کارکنان مرکز درمانی با عجله و نگرانی پسربچه ای 4 ساله را با علائم حیاتی بسیار ضعیف روی تخت اورژانس قرار دادند. ، اما دقایقی بعد کادر پزشکی خسته شد و «آرش کوچولو» برای همیشه چشمانش را بست.

در عین حال آثار کبودی، سوختگی، جراحات و جراحات متعددی که بر روی بدن لاغر این کودک معصوم نمایان بود از چشم پزشک دور نماند و در حالی که فرضیه مطرح شده بود. کودک آزاری قوی تر شد جسد کودک به سردخانه بیمارستان منتقل شد و مرگ دردناک این کودک به معمایی پیچیده تبدیل شد. طولی نکشید که قاضی علی ایروانی (بازپرس شعبه دوم دادسرای و انقلاب ترگبه شاندیز) درگیر مرگ مشکوک «آرش کوچولو» شد و برای تحقیقات تخصصی راهی بیمارستان شد.

آثار زیادی از کودک آزاری روی بدن برهنه این کودک بی گناه دیده می شد به طوری که حتی آسیب دیدن قسمت حساس بدن این کودک نیز داستان تکان دهنده ای بود.

با توجه به اهمیت و حساسیت این حادثه هولناک، تحقیقات قضایی با دستور ویژه قاضی محمدزاده (دادستان عمومی و انقلاب ترگبه شاندیز) و بازپرس ویژه وارد مرحله جدیدی شد. قتل عماد دامنه تحقیقات را به محل سکونت این پسر در خیابان امام رضا گسترش داد.

بررسی های اولیه حاکی از آن بود که مادر «آرش کوچولو» یک سال است که با مردی 30 ساله به نام «رضا» ازدواج کرده و در ساختمانی نیمه کاره زندگی می کند. ساعتی بعد ماموران کلانتری با دستور مقام قضایی وارد محل سکونت «رضا» در اتاق نگهبانی شدند. چوب مواد مخدر همچنان روی شعله تک روشن بود و سایر وسایل مواد مخدر نیز در کنار اجاق گاز قرار داشت.

در مواجهه با این وضعیت اسفبار و نشانه هایی که حکایت از تشکیل پرونده جنایی داشت، قاضی شعبه دوم دادسرای کل کشور و انقلاب طرقبه دستور بازداشت ناپدری کودک را صادر کرد که «رضا» به اتهام قتل بازداشت شد. عمدی در حالی که مدعی شد بود فقط یک بار «آرش» را با کابل مصرف مواد مخدر سوزانده و خراش و کبودی روی بدنش مربوط به سقوط پسر از پله است. وی همچنین بیان کرد: آثار سوختگی مربوط به زمانی است که «آرش» (پسربچه 4 ساله) به اشتباه آب گرم دستشویی را روشن کرده و دچار سوختگی شده است. به نوشته روزنامه خراسان، از سوی دیگر او آن را پنهان کرده است. زوایای پیچیده و ابعاد این ماجرای جنایی زیر سطحی است، بین تحقیقات قضایی قرار گرفته و پزشکان قانونی صدمات وارده به بدن و نقاط حساس بدن کودک را تایید کرده اند. رسیدگی دقیق به این پرونده وارد مراحل حساس خود شده است. زوایای وحشتناک دیگری از این داستان تکان دهنده فاش شده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=352860

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.