افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
0

کلهر: سرمربی پرسپولیس اختیار لازم را ندارد/ سه بازی به تیم بزرگ دادن خوب نیست – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 205068
کلهر: سرمربی پرسپولیس اختیار لازم را ندارد/ سه بازی به تیم بزرگ دادن خوب نیست – پرسپولیس نیوز

یک کارشناس فوتبال گفت: نبود مدیریت فنی مستحکم روی نیمکت پرسپولیس باعث از دست دادن نتیجه شده است. محمود کلهر در گفت وگو با میزان، درباره شکست تیم فوتبال پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک در هفته شانزدهم لیگ برتر اظهار کرد: پرسپولیس با رفتن یحیی گل محمدی آسیب زیادی دیده است و مشکل اصلی کمبود نیروهای […]

یک کارشناس فوتبال گفت: نبود مدیریت فنی مستحکم روی نیمکت پرسپولیس باعث از دست دادن نتیجه شده است.

محمود کلهر در گفت وگو با میزان، درباره شکست تیم فوتبال پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک در هفته شانزدهم لیگ برتر اظهار کرد: پرسپولیس با رفتن یحیی گل محمدی آسیب زیادی دیده است و مشکل اصلی کمبود نیروهای قوی است. هدایت فنی روی نیمکت. این موضوع مهم و حیاتی در تیم باعث از دست دادن نتایج شده است. در ادامه بازیکنان با استرس بازی می کنند چرا که پرسپولیس در حال حاضر دچار بحران است و این مشکل را می توان در پای بازیکنان دید.

و افزود: مشکلات خط دفاعی نیز مشهود بود و مهاجمان در خط حمله زهرآگین نبودند. در نهایت تیمی که می خواهد به عنوان قهرمانی دست پیدا کند نباید در مقابل تیم هایی که در میانه های جدول هستند به راحتی امتیاز از دست بدهد. زمانی که پرسپولیس در تعطیلات نیم فصل در امارات اردوی تدارکاتی برگزار کرد، دیدار تدارکاتی این تیم با الشباب را تماشا کردم و آنجا گفتم حتی با اضافه شدن بازیکنان داخلی، با این نوع سیستم دچار مشکل می شود.

*این نتایج برای تیم بزرگی مثل پرسپولیس اصلا خوب نیست.

این پیشکسوت فوتبال درباره فرم و سبک بازی پرسپولیس با سرمربی جدید بیان کرد: پرسپولیس در تعطیلات نیم فصل دو بازی تدارکاتی و یک بازی رسمی مقابل آلومینیوم اراک در لیگ برتر انجام داد که در هر سه بازی شکست خورد. این نتایج برای تیم بزرگی مثل پرسپولیس اصلا خوب نیست و اگر این تیم بزرگ می خواهد در مسابقات آینده نتیجه بگیرد باید جلوتر و سریعتر بازی کند.

یک کارشناس فوتبال درباره عملکرد اسمار، مربی برزیلی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مشکل پرسپولیس این است که کادرفنی در راس مربی اختیارات لازم را نمی بیند. چون این اقتدار را از یک سرمربی ندیده ام.

*بازیکنان پرسپولیس در برگشت ها هماهنگی لازم را ندارند

کلهر در خصوص مشکل فنی تیم فوتبال پرسپولیس در خطوط مختلف خاطرنشان کرد: بازیکنان پرسپولیس در برگشت ها هماهنگی لازم را ندارند و فاصله زیادی بین خطوط و نقاط مختلف وجود دارد. پرسپولیس از نظر مهره مشکلی ندارد و با همین بازیکنان می تواند قهرمان شود. تمام خطوط دفاعی، هافبک و فوروارد به بهترین شکل استفاده نمی شود و هیچ ارتباطی وجود ندارد. مشکلات فنی پرسپولیس باید هر چه زودتر برطرف شود.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)