افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
2

کرمانی مقدم: تجربه آسیایی به پرسپولیس کمک کرد و استقلال را بردند / این تیم الان با نصر بازی می کرد و نمی باخت – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 113429
کرمانی مقدم: تجربه آسیایی به پرسپولیس کمک کرد و استقلال را بردند / این تیم الان با نصر بازی می کرد و نمی باخت – پرسپولیس نیوز

بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است تجربه آسیایی شاگردان گل محمدی به آنها کمک کرد و قرمزها از حضور هواداران انرژی مضاعفی گرفتند و استقلال تاجیکستان را شکست دادند. مرتضی کرمانی مقدم در گفت وگو با تسنیم، درباره پیروزی 2 بر صفر پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان اظهار داشت: در دیدار مقابل استقلال همه پرسپولیسی […]

بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است تجربه آسیایی شاگردان گل محمدی به آنها کمک کرد و قرمزها از حضور هواداران انرژی مضاعفی گرفتند و استقلال تاجیکستان را شکست دادند.

مرتضی کرمانی مقدم در گفت وگو با تسنیم، درباره پیروزی 2 بر صفر پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان اظهار داشت: در دیدار مقابل استقلال همه پرسپولیسی ها خیلی خوب بازی کردند در این میان و در روز خوب تیم، دو بازیکن پرسپولیس بازی کردند. یک عملکرد متفاوت و شایسته آن است.” آنها پرسپولیس را بردند. در همان دقایق ابتدایی علیرضا بیرانوند بار دیگر مهارت خود را نشان داد و با مهار پنالتی پرسپولیس را در بازی نگه داشت و سپس سعید صادقی در روز خوب خود دو گل به ثمر رساند. به نظر من اگر صادقی همین روند را طی کند می تواند به تیم ملی دعوت شود.

وی در خصوص اینکه استقلال از تاجیکستان تیم ثابتی نبود و توانست در چند دقیقه روی دروازه پرسپولیس خطر ایجاد کند، گفت: بر خلاف تصور اینکه این تیم تیم ضعیفی است، استقلال بازی را خوب شروع کرد و خیلی زود به گل رسید. یک ضربه پنالتی و می توانست گلزنی کند، اما سد بزرگی مثل بیرانوند مانع از باز شدن دروازه پرسپولیس شد. استقلال تاجیکستان در آسیا تیمی کهنه کار نیست و تجربه پرسپولیس در لیگ قهرمانان به مربیان و بازیکنان این تیم کمک کرد و قرمزها از حضور تماشاگران انرژی مضاعفی گرفتند. بازیکنان پرسپولیس در 90 دقیقه بازی را در اختیار داشتند و اگر بخت با آنها یار بود شاگردان گل محمدی می توانستند گل های بیشتری به ثمر برسانند. همانطور که در دقایق پایانی بازی، اگر داور اشتباه نمی کرد و برای پرسپولیس پنالتی صددرصد اعلام می کرد، پرسپولیس می توانست گل سوم را هم به ثمر برساند. صحنه خطا روی مهاجم خارجی پرسپولیس نیازی به VAR نداشت و داور عراقی تصمیم اشتباهی گرفت.

بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه به تمجید از بازی خوب سرخ ها مقابل استقلال تاجیکستان پرداخت و یادآور شد: همانطور که گفتم پرسپولیس در سومین بازی آسیایی خود در این فصل روز بسیار خوبی را پشت سر گذاشت. محمد عمری و شهاب زاهدی از جمله بازیکنانی بودند که نمایش فوق العاده ای به نمایش گذاشتند و در کنار بیرانوند و صادقی از بازیکنان شاخص پرسپولیس بودند. عمری بازیکن با استعدادی است و در پست پشت مهاجم و نزدیک به محوطه حریف می تواند بسیار موثر باشد. او با توانایی دریبلینگ خود می تواند حتی در داخل محوطه جریمه نیز به توپ نفوذ کند و علاوه بر اینکه به مهاجمان تیم فرصت گلزنی می دهد، مدافعان حریف را دچار خطا و پنالتی کند.

کرمانی مقدم همچنین خاطرنشان کرد: شهاب زاهدی پس از چند هفته گل نزدن در سه بازی اخیر عملکرد خوبی داشته است. او در لیگ برتر چهار گل به ثمر رساند و یک پاس گل عالی برای سعید صادقی مقابل استقلال تاجیکستان ارائه کرد. این نشان می‌دهد که زاهدی از دستش خارج شده و شاید همان چیزی باشد که هواداران پرسپولیس می‌خواهند. زاهدی در مجموع مهاجم خوبی است و عملکرد خوبی دارد و ضربه های سر خوبی دارد و مطمئنا اگر تمرکزش را حفظ کند می تواند گل های بیشتری برای پرسپولیس بزند.

وی در خصوص این بحث که گفته می شود پرسپولیس و استقلال باید مدتی بیرون از ورزشگاه آزادی بازی کنند، تصریح کرد: چمن ورزشگاه آزادی در دیدار مقابل استقلال تفاوت زیادی با بازی های قبل به خصوص بازی با النصر داشت. . کیفیت چمن خوب بود و حیف است که این وضعیت زودتر رخ نداد. اگر پرسپولیس الان و با شرایط چمن فعلی ورزشگاه آزادی با نصر بازی می کرد قطعا به این تیم نمی باخت. به نظر من پرسپولیس و استقلال حق بازی در ورزشگاه آزادی را دارند. چرا این دو تیم باید خارج از تهران بازی کنند؟ سرخابی اگر تهران را ترک کند و در شهرهای دیگر بازی کند به نفع رقبای او خواهد بود.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)