افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
2

کدام ورزش در درمان افسردگی موثر است؟

  • کد خبر : 201755

نتایج تحقیقات جدید نشان داد که تمرینات مقاومتی در مبارزه با علائم اضطراب و افسردگی بسیار مفید است. به گفته ارث، تحقیقات مشترک دانشگاه لیمریک در ایرلند و دانشگاه ایالتی آیووا در ایالات متحده گامی مهم در درک پتانسیل درمانی ورزش است که فراتر از فواید سلامت جسمی آن است. محققان بررسی کرده‌اند که چگونه […]

نتایج تحقیقات جدید نشان داد که تمرینات مقاومتی در مبارزه با علائم اضطراب و افسردگی بسیار مفید است.

به گفته ارث، تحقیقات مشترک دانشگاه لیمریک در ایرلند و دانشگاه ایالتی آیووا در ایالات متحده گامی مهم در درک پتانسیل درمانی ورزش است که فراتر از فواید سلامت جسمی آن است.

محققان بررسی کرده‌اند که چگونه تمرینات مقاومتی ممکن است یک درمان جایگزین برای اضطراب و افسردگی باشد. این شرایط سلامت روان به دلیل شیوع بالای آنها و محدودیت های گزینه های درمانی فعلی به عنوان چالش های مهم بهداشت عمومی شناخته می شوند.

محققان پیشنهاد کردند که تمرینات ورزشی مقاومتی ممکن است یک درمان جایگزین برای بهبود اضطراب و افسردگی و در عین حال بهبود سایر جنبه‌های مهم سلامتی باشد.

مزایای سلامتی تمرینات مقاومتی یا قدرتی به خوبی ثابت شده است. با این حال، تأثیر بالقوه تمرین مقاومتی در درمان علائم و اختلالات اضطراب و افسردگی نسبتاً مورد مطالعه قرار نگرفته است.

علاوه بر این، مکانیسم‌های قابل قبول روان‌شناختی که به ما کمک می‌کنند بهتر بفهمیم چگونه و چرا تمرین مقاومتی ممکن است این پیامدهای سلامت روان را بهبود بخشد، به خوبی شناخته نشده‌اند.

ثابت شده است که تمرینات مقاومتی مزایای سلامتی بیشماری فراتر از رشد عضلات دارد، از جمله بهبود تراکم استخوان، افزایش متابولیسم، کاهش خطر بیماری‌های مزمن مانند دیابت و بیماری‌های قلبی، بهبود تعادل و هماهنگی و افزایش سلامت روان.

نتایج این تحقیق در Trends in Molecular Medicine منتشر شده است./ایسنا

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=201755

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.