افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
0

کاهش شدید قیمت طلا و ارز/دلار نیز کاهش یافت

  • کد خبر : 380165
کاهش شدید قیمت طلا و ارز/دلار نیز کاهش یافت

به گزارش رکنا، بازار ارز تهران دومین روز هفته را با شرایط متفاوتی نسبت به روز گذشته آغاز کرد. بازگشت به بازار فارکس؟ به گفته برخی معامله گران، بعدازظهر یکشنبه 17 مهرماه، بازار عموما آرام بود و تنها نرخ ارز در حال تغییر بود. شواهد نشان می دهد که امروز وضعیت بازار تغییر کرده و […]

به گزارش رکنا، بازار ارز تهران دومین روز هفته را با شرایط متفاوتی نسبت به روز گذشته آغاز کرد.

بازگشت به بازار فارکس؟

به گفته برخی معامله گران، بعدازظهر یکشنبه 17 مهرماه، بازار عموما آرام بود و تنها نرخ ارز در حال تغییر بود. شواهد نشان می دهد که امروز وضعیت بازار تغییر کرده و گران فروشی حاکم شده و افراد کمی تمایل به خرید ارز دارند.

دورهمی از سراشیبی سقوط کرد

این را قیمت های اعلام شده توسط بازرگانان تایید می کند. قیمت درهم امارات در ابتدای معاملات با افت آغاز شد و در اواسط روز با افت تقریبا 400 تومانی به 16500 تومان رسید.

کاهش هزار تومانی

از سوی دیگر، نرخ دلار نتوانست به روند صعودی خود ادامه دهد و تحت تاثیر روند نزولی بازار، مرز 61 هزار تومان را از دست داد و با کاهش هزار تومانی به سطح سوم 60 هزار تومانی رسید. کانال توماس

بازار به اخبار منطقه گوش می دهد

به طور کلی فعالان بازار بر این باورند که اتفاقات اخیر در منطقه برای بازار ارز بسیار مهم است و هر خبری که منتشر شود می تواند انتظارات را به سمت افزایش یا کاهش تغییر دهد.

طلا و سکه آزادانه از سقف های جدید می ریزند

علاوه بر این، همزمان با بازار ارز، قیمت طلا و ارز نیز کاهش یافت. به این ترتیب قیمت طلای 18 عیار از 4 میلیون تومان کاهش یافت و در حال حاضر در انتهای کانال 3 میلیون تومان در نوسان است. سکه امامی نیز با بیش از یک میلیون تومان کاهش به قیمت 46 میلیون و 400 هزار تومان رسید. .

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=380165

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.