افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
1

کار شیطانی گوینده شیطان صفت با دختر جوان/ نازنین که جنجال به پا کرد!

  • کد خبر : 344084
کار شیطانی گوینده شیطان صفت با دختر جوان/ نازنین که جنجال به پا کرد!

به گزارش مانیبان؛ بارها دیده شده است که دعانویسان و پادشاهی هایی که ادعا می کنند همه چیز را می دانند و توانایی تغییر بسیاری از حوادث را دارند، خود عامل حوادث تلخی بوده اند که دیگر قابل کنترل و جبران نیست; مثل داستان تلخی که در این قسمت خواندید. یک زن 27 ساله برزیلی […]


به گزارش مانیبان؛ بارها دیده شده است که دعانویسان و پادشاهی هایی که ادعا می کنند همه چیز را می دانند و توانایی تغییر بسیاری از حوادث را دارند، خود عامل حوادث تلخی بوده اند که دیگر قابل کنترل و جبران نیست; مثل داستان تلخی که در این قسمت خواندید.

یک زن 27 ساله برزیلی پس از تجربه علائم مسمومیت مربوط به یک آب نبات شکلاتی که گفته می شود از یک فالگیر دریافت کرده بود، به طرز غم انگیزی جان باخت.

در 3 آگوست، فرناندا سیلوا دریچه دا کروز پینتو از معده درد شدید، استفراغ، خونریزی بینی و ترشح بیش از حد بزاق رنج برد. او به سرعت به بیمارستان سانتا کازا د میزریکوردیا منتقل شد، اما پزشکان نتوانستند به او کمک کنند و او ساعاتی بعد درگذشت.

طبق اولین اطلاعاتی که خانواده اش ارائه کردند، فرناندا به آنها گفت که یک آب نبات شکلاتی خانگی از یک فالگیر کولی در مرکز دریافت کرده است که به او گفته است که خیلی زود خواهد مرد. به گفته ی زن دعا کننده، او آن روز برای نجات از مرگ آب نبات را خورد، اما خیلی زود بیمار شد و علائم مسمومیت را تجربه کرد.

پس از کالبد شکافی مشخص شد که زن جوان بر اثر مسمومیت با سم بسیار قوی فوت کرده است. پس از روشن شدن علت مرگ، تصور خانواده در مورد شیرینی های فال به عنوان عامل مسمومیت دخترشان دیگر چندان غیرقابل قبول به نظر نمی رسید و ثابت شد که خوردن همان شکلات باعث مرگ دختر بیچاره شده است.


لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=344084

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.